nasimhoseini7337

nasimhoseini7337

 ۱ نفر را دنبال می کند

خرید کیس استوک در فروشگاه نور استوک

با افزایش استفاده از ابزارهای دیجیتال به خصوص لپ تاپ و کامپیوتر و تبلت برای استفاده از دنیای مجازی و اتصال به دنیای اینترنت برای مواقعی که بخشی از این ابزارها نیاز به تعویض یا تعمیر دارد، نیاز به فروشگاه‌هایی است که امکانات تعویض و تعمیر قطعات کامپیوتری با کیفیت بالا ارائه دهد. نور استوک یکی از فروشگاه های اینترنتی است که این امکانات را از جمله خرید کیس استوک برای افراد فراهم می کند.

یکی از قطعاتی که باید همواره به فکر بروز بودن آن بود کیس کامپیوتری است. کیس کامپیوتری استوک به محفظه ای مکعبی اطلاق می گردد که مادربورد ، قطعات پردازشی ، حافظه ، فن ، پاور و درایو نوری را درون خود حفظ کرده است . کیس های کامپیوتری دست دوم برندهای معروف مانند HP ، Dell و lenovo معمولا از جنس فلزات مقاوم و ضد زنگ تهیه می شوند، زیرا با توجه به ماهیت استفاده از آنها، باید به صورت طولانی مدت و تحت شرایط مختلف قابلیت حفاظت از قطعات اصلی را داشته باشند. کیس‌های استوک معمولا به رنگهای خنثی مانند مشکی، خاکستری و نقره ای تولید می‌شوند، اما در مواردی مانند کیس‌های گیمینگ، استفاده از رنگ های زنده تر را نیز شاهد هستیم .

در قسمت روبرویی کیس های کامپیوتری استوک ، دکمه پاور ، دکمه باز / بسته کردن درایو نوری ، برخی پورت های پرکاربرد مانند پورت USB و پورت هدفون / میکروفون قرار دارد. در قسمت پشتی کیس های دست دوم نیز کل پورت هایی که کاربران برای اتصال دستگاه های ورودی / خروجی یا انتقال اطلاعات نیاز دارند، جای گرفته اند .
خرید کیس های کامپیوتری دست دوم، در مواردی بهینه تر از خرید لپ تاپ است. مثلا در مواردی که نیاز به ارتقاء برخی قطعات مانند نسل پردازنده، کارت گرافیک و ... داشته باشید، گزینه های بیشتری را پیش رو خواهید داشت. بنابراین با خرید یک کیس استوک وارداتی ، می توانید در مدت زمان طولانی تری از کامپیوتر خود بهره ببرید .

هدف نور استوک ارائه بهترین و با کیفیت ترین کامپیوتر و لپ تاپ استوک با خدمات پس از فروش می باشد. برای مشاهده انواع کیس استوک و خرید مانیتور استوک به اینجا مراجعه نمایید.

nasimhoseini7337
nasimhoseini7337

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋