نارنجک بانمک

نارنجک بانمک

مطالب مفید و آموزنده از خودم و چیزایی که از کانال ها و پیج ها و سایتای مختلف میخونم
 ۳ نفر را دنبال می کند

۶ مدل مانتو و شلوار زنانه – ترند بهار ۱۴۰۳

6 مدل مانتو شلوار زنانه - ترند بهار 1403



مدل مانتو شلوار زنانه

 

استایل‌های مختلفی وجود دارد که بانوان می‌توانند با بهره‌گیری از آن‌ها در جامعه بدرخشند. یکی از محبوب‌ترین این سری استایل‌ها، ست‌کردن مانتو و شلوار است. مانتو زنانه نوعی لباس است که قد بلندی داشته و معمولا با دکمه‌های باز استفاده می‌شود.

 

ازطرف‌دیگر شلوارهای مختلف نیز برای زنان وجود دارند؛ از مدل‌های رسمی گرفته تا مدل‌های مام استایل. ست‌کردن این 2 لباس براساس ترندهای سال جدید، قطعا نظرهای زیادی را جلب می‌کند. همراه ما باشید تا در ادامه بهترین آن‌ها را باهم بررسی کنیم. 

 

مدل های مانتو شلوار زنانه

 

 

باید قبل‌از خرید هرگونه لباسی، نکاتی را رعایت کنید. این نکات به شما کمک می‌کنند تا بهترین مدل را برای لباس زنانه انتخاب کنید. نکات مهمی که برای تهیه انواع لباس زنانه در این مدل‌ها باید رعایت کنید، به شرح زیر هستند.

 

حتما مدل این لباس‌ها را نسبت به اندام خود انتخاب کنید. به‌طور مثال، گشاد یا آزاد بودن لباس کاملا به اندام شما بستگی دارد.

مدل مناسب با مناسبت را خریداری کنید؛ برای عید دیدنی و مهمانی‌های خانوادگی مدل‌های رسمی بهتر از مدل‌های اسپرت هستند.

بیشترین دقت را در ست‌کردن طرح و رنگ بگذارید؛ زیرا درصورت ست نبودن این موارد جذابیت استایل از بین می‌رود.

به‌هیچ‌وجه کیفیت را فدای قیمت نکرده و کیفیت را در اولویت قرار دهید.

 

6 مدل ترند مانتو شلوار زنانه

قبل‌از اینکه به فروشگاه‌های لباس مراجعه کرده و نسبت به خرید مانتو شلوار اقدام کنید، بهتر است با ترندترین مدل‌های این لباس آشنایی داشته باشید. در سال جدید مدل‌های مختلفی از این لباس‌ها وارد بازار شدند که آشنایی با آن‌ها در ساخت یک استایل به شما کمک می‌کند. 

 

مانتو شلوار کتی

یکی از انواع مدل‌هایی که می‌توانید برای خرید این لباس‌ها آن را انتخاب کنید، مدل کتی است. مانتو شلوار کتی از جدیدترین ست‌هایی هستند که در بهار 1403 پوشیده می‌شوند. امروز بسیاری از زنان به کت‌وشلوار علاقه پیدا کرده و با پوشیدن آن‌ها سعی در ساختن استایلی رسمی دارند.

 

تنوع کت‌وشلوار زنانه در بازار بسیار زیاد بوده و به‌عنوان استایلی شیک و باکلاس به‌حساب می‌آید. اگر شاغل بوده یا به‌دنبال پوششی رسمی برای مهمانی‌ها هستید، خرید مدل‌های کتی این لباس‌ها در ست‌های قهوه‌ای تیره، مشکی، کرمی و سورمه به شما پیشنهاد می‌شود.

 

مانتو شلوار واید

مدلی دیگر از مانتو شلوار زنانه در بازار وجود دارد، مدل واید است. شلوارهای واید از جدیدترین طرح‌های مدرن این محصول بوده و توسط افراد زیادی انتخاب می‌شود. ازآنجایی‌که شلوارهای جذب و فیت از مد افتاده‌اند، مدل واید توانسته بازار بیشتری را به خود اختصاص دهد.

 

در این مدل، انتها یا همان پاچه‌شلوار کمی گشادتر بوده و موجب راسته شدن آن می‌شود. می‌توانید با مانتوهای ساده و طرح‌دار این محصول را ست کنید. البته باید در نظر داشته باشید که اغلب، زنان لاغر این شلوار را انتخاب می‌کنند؛ دلیل این موضوع نیز رسمی کردن پوشش پایین‌تنه است.

 

مانتو شلوار طرح‌دار

اگر از طرح‌های ساده و رنگی خسته شده‌اید، بهتر است سراغ مدل‌های طرح‌دار بروید. مانتو و شلوار طرح‌دار نوعی لباس هستند که از طرح‌های شیک و خاص بهره می‌برند. طرح‌های گل، پروانه، اشکال هندسی و سنتی از انواع این طرح‌ها هستند.

 

اگر به استایل‌های سنتی و محلی علاقه دارید، انتخاب مانتو در طرح ترمه به شما پیشنهاد می‌شود. بهتر است در کنار این لباس، یک شلوار ساده یا واید بپوشید تا پوشش‌تان بیش از اندازه شلوغ نشود. در بهار 1403 بسیاری از زنان به این مدل استایل رو آورده‌اند.

 

مانتو شلوار رنگی

در کنار مدل‌های طرح‌دار از این ست محبوب، مدل‌های رنگی نیز وجود دارند. در این مدل لباس‌ها به‌جای استفاده از رنگ‌های ملایم و طرح‌های شلوغ، فقط از رنگ بهره می‌برند. به‌کاربردن رنگ خالی در مانتو و شلوار باعث سادگی آن می‌شود. شما نیز قادر هستید تا نسبت به سلیقه خود یک‌رنگ را انتخاب کنید.

 

توجه داشته باشید که خرید رنگ‌های شاد برای فصل بهار بهترین انتخاب است. به‌طور مثال، رنگ آبی روشن، سفید، کرمی و حتی قرمزرنگ‌هایی عالی برای بهار هستند. از خرید رنگ‌های تیره و سنگین مانند مشکی، خاکستری یا آبی تیره جلوگیری کنید تا شادابی استایل‌تان حفظ شود.

 

مانتو کتی با شلوار مام استایل

مدلی جدید و خاص از استایل زنانه، مدلی است که از ترکیب مانتو کتی و شلوار مام استایل درست می‌شود. همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم، مدل‌های کتی از مانتو محبوبیت بالایی داشته و در بهار 1403 به یکی از ترندهای پرفروش تبدیل شده اند.

برای اینکه بتوانید استایلی خاص با این محصول داشته باشید، می‌توانید از شلوارهای مام استایل نیز استفاده کنید. شلوارهای مام استایل کمی گشاد بوده و باعث رسمی شدن استایل‌تان خواهند شد. همچنین مدل آن کمی اسپرت بوده و برای مهمانی‌های دوستانه نیز مناسب است.

 

مانتو شومیزی و شلوار مام استایل

اگر به‌دنبال استایلی اسپرت برای دورهمی و مهمانی‌های دوستانه هستید، بهتر است سراغ مانتو شومیزی و شلوارهای مام استایل بروید. مدل شومیزی بسیار زیبا و راحت است. ازطرف‌دیگر اسپرت بوده و به‌راحتی با هر مدل شلواری حتی مام استایل نیز ست خواهد شد. سعی کنید در این استایل از رنگ‌هایی مانند آبی روشن، قرمز و زرد استفاده کنید.

 

خرید ترندترین مانتو شلوار زنانه

خرید ترندترین مانتو شلوار زنانه

 

ترندترین مدل‌هایی که برای مانتو و شلوار زنانه وجود داشت، در بخش‌های بالا باهم بررسی کردیم. اگر به‌دنبال خرید این مدل‌ها هستید، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا تمامی آن‌ها را با قیمت عالی برای شما موجود کرده است. انواع مدل شلوار زنانه جدید و مانتو های شیک در دیجی‌کالا با تنوعی عالی وجود دارند.

 

جمع‌بندی

اهمیت به نوع لباس در استایل بسیار مهم است. زنان به نوع لباس خود اهمیت زیادی می‌دهند؛ اگر شما هم از آن دست افراد هستید باید سراغ مدل‌های ترند در بهار 1403 بروید. بهار امسال مدل‌های جدیدی از مانتو و شلوار زنانه وارد بازار شدند که از بهترین آن‌ها باید مدل‌های کتی اشاره کرد.

 

کت‌‌وشلوار زنانه لباسی است که علاوه‌بر شیک ‌بودن، حالتی رسمی به پوشش بانوان می‌دهد. می‌توانید آن‌ها را در مهمانی‌های رسمی یا حتی ادارات خصوص بپوشید. در این مطلب تمامی مدل‌های ترند از ست مانتو شلوار زنانه را باهم بررسی کردیم. می‌توانید تمامی این ست‌ها را از دیجی‌کالا بخرید.

 

نارنجک بانمک
نارنجک بانمک مطالب مفید و آموزنده از خودم و چیزایی که از کانال ها و پیج ها و سایتای مختلف میخونم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋