نارنجک بانمک

نارنجک بانمک

مطالب مفید و آموزنده از خودم و چیزایی که از کانال ها و پیج ها و سایتای مختلف میخونم
 ۳ نفر را دنبال می کند

بهترین داروخانه آنلاین در ایران

بهترین داروخانه آنلاین ایران



داروخانه آنلاین، داروخانه‌ای است که محصولات غیر دارویی داروخانه را که شامل مکمل‌های غذایی و دارویی، محصولات آرایشی بهداشتی، تجهیزات پزشکی و سایر محصولات مرتبط با سلامتی که ماهیت دارویی ندارند را در بستر اینترنت به فروش می‌رسانند.

داروخانه‌ آنلاین به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به داروخانه، قیمت انواع محصولات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت مشاهده و خریداری نمایند و درب منزل تحویل بگیرند.

 

 امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی، شاهد گرایش هرچه بیشتر مردم به خرید اینترنتی و همچنین گسترش خدمات آنلاین در حوزه‌های مختلف هستیم؛ داروخانه‌ها هم از این قائده مستثنا نیستند. در واقع، داروخانه‌های آنلاین به عنوان یک پلتفرم اینترنتی برای تامین نیازهای دارویی، به دلیل سهولت استفاده، صرفه جویی در زمان و هزینه مورد استقبال افراد قرار گرفته‌اند.

 

 بسیاری از داروخانه هایی که اجازه فعالیت شبانه روزی نداشته‌اند، از طریق راه اندازی یک داروخانه اینترنتی به صورت شبانه روزی توانسته‌اند، محصولات خود را، به سراسر کشور ارسال کنند و خدمات خود را هفت روز هفته به صورت 24 ساعته ارائه دهند. اما باید از اعتبار داروخانه مطمئن شوید تا از خرید داروهای تقلبی جلوگیری کنید. 

 

نحوه‌ی تشخیص داروخانه معتبر.

همانطور که در بالا اشاره شد، داروخانه آنلاین می بایست مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو را داشته باشد و ضوابط و استاندارد‌های بین‌المللی و داخلی را رعایت نماید درغیر اینصورت، هر نوع اقدام به فروش محصولات داروخانه‌ای در اینترنت بدون مجوز، غیرقانونی خواهد بود و با این وبسایت برخورد خواهد شد.

 

چرا باید مکمل‌های دارویی خود را از داروخانه‌های معتبر آنلاین تهیه کنیم؟

به دو دلیل باید محصولات داروخانه‌ای را حتماً از داروخانه‌های معتبر آنلاین تهیه کنید:

1. مطمئن شوید که محصولات داروخانه‌ای شما اصل باشد.

2. محصولات داروخانه‌ای حتماً باید با استانداردهای ویژه‌ای نگه‌داری شوند.

از آنجایی که مصرف مکمل‌های تقلبی و بدون مجوز، خطرات زیادی برای سلامتی فرد دارد، لازم است قبل از خرید هر نوع مکمل از داروخانه‌ی اینترنتی از قانونی بودن آن اطمینان حاصل کنید. یکی از راه‌های تشخیص داروخانه‌ اینترنتی مجوزدار بررسی آدرس داروخانه در سایت ای‌نماد است اینماد، نماد اعتماد کسب‌وکارهای اینترنتی است. برای این منظور اقدام زیر را انجام دهید:

اگر داروخانه اینترنتی مورد نظر شما نمادالکترونیک را داشته باشد، در قسمت انتهای صفحات سایت، لوگوی انحصاری اینماد قابل مشاهده است

بعد از مشاهده لوگوی اینماد روی آن  کلیک کنید تا وارد سایت اینماد شوید در صفحه باز شده باید نام صاحب امتیاز تاریخ اعطا و اعتبار نماد را مشاهده کنید. حال کمی به سمت پایین اسکرول کنید تا وضعیت مجوز را مشاهده کنید.

اگر سایت مد نظر شما داروخانه باشد باید تاییده‌ای مشابه تصویر زیر داشته باشد.

 

بهترین داروخانه آنلاین ایران

 

در گام بعدی می توانید مجوزهای تاسیس داروخانه و مسئول فنی را مشاهده کنید تا خیالتان از هر نظر راحت شود. 

با ما همراه باشید تا در ادامه نتایج نظرسنجی انجام شده از کاربران برای معرفی بهترین داروخانه آنلاین ایران از نظر کیفیت محصولات، پشتیبانی پس از فروش، مشاوره و قیمت را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

 

داروخانه اینترنتی دارونت، دوست داشتنی و مورد اعتماد

 

داروخانه اینترنتی دارونت

 

دارونت یک داروخانه آنلاین و  پایگاه فروش اینترنتی محصولات داروخانه‌ای و اطلاع رسانیِ جامع دارویی و سلامت است که در سال 1398 به صاحب امتیازی و مدیریت دکتر جابر پورعلی‌اکبر، تحت نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص و مشاوران تخصصی که پاسخگوی‌ سوالات شما در کوتاه‌ترین زمان هستند، راه‌اندازی شد. 

 

طبق نظرسنجی انجام شده، داروخانه اینترنتی دارونت براساس امتیازی که کاربران به پشتیبانی، مشاوره تخصصی آنلاین رایگان، مقالات علمی بروز، خدمات پس از فروش و قیمت های مناسب در کنار تخفیفاً شگفت انگیز است که بعنوان رتبه برتر داروخانه‌های ایران شناخته شده است.  

 

همچنین این داروخانه برای راحتی کاربران حین خرید در محتوای تمام محصولات خود تاریخ انقضای باقیمانده داروها را نوشته است. سبک بسته‌بندی جدید و متفاوت این داروخانه یکی دیگر از مواردی هست که کاربران بعنوان یک مزیت برتر به آن اشاره کرده‌اند.

 از آنجایی که همه محصولات موجود در داروخانه دارونت، دارای تاییدیه و  برچسب اصالت از وزارت بهداشت ایران هستند. این وبسایت مجوز ای‌نماد را نیز داراست.

خدمات: این داروخانه با هدف ارائه خدمات شبانه روزی با گسترده ترین طیف کالاهای مجاز شروع به فعالیت کرده‌است. در این سایت امکانات وسیعی از جمله ارائه توضیحات مربوط به محصولات، ویژگی‌ها، نحوه مصرف، عوارض و ... با الگو‌برداری از وب سایت‌های معتبر خارجی، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

همچنین به رفع دغدغه‌ها و سوالات کاربران در خصوص انواع بیماری و نحوه درمان آن‌ها، در قالب مقالات علمی پرداخته شده‌است. امکان جستجو پیشرفته محصولات بررسی ویژگی‌ها، ارسال سریع محصولات به پست حداکثر 24 ساعت بعد از ثبت سفارش، برگزاری کمپین‌های اینستاگرامی با ارائه جایزه‌ها جذاب، توضیحات کامل از دیگر امکانات این وب‌سایت است.

 

معرفی بخش‌های دارونت

1. داروخانه یا فروشگاه: در بخش داروخانه محصولات غیردارویی که عموماً مکمل‌های غذایی، مکمل‌های دارویی، مکمل‌های گیاهی، مکمل‌های زنان، مکمل‌های مردان، مکمل‌های کودکان و محصولات جنسی است.

2. هشتگ نت: هشتگ نت یک دسته‌بندی متفاوت از مکمل‌ها و محصولات قابل فروش در اینترنتی است که به کمک آن به راحتی می‌توانید محصولات مدنظر خود را پیدا و خریداری کنید.

3. فارمانت: پایگاه اطلاع رسانی داروهای غیرقابل فروش است. شما می‌توانید داروهای مصرفی خود را در فارمانت جستجو کنید و اطلاعات جامعی از داروها بدست آورید.

4. دارومگ: دارومگ مجله‌ی اینترنتی دارویی و سلامتی است که می‌توانید با عضویت و مطالعه مطالب دارومگ اطلاعات کاملی در خصوص پزشکی و سلامت داشته بشید.

5. مشاوره: می‌توانید سوالات خود را از طریق چت آنلایت یا فرم مشاوره از دکتر داروساز بپرسید تا کارشناسان دارونت به شما پاسخ دهند.

 

داروکده قدیمی ترین داروخانه اینترنتی

 

داروکده قدیمی ترین داروخانه اینترنتی

 

باتوجه‌‌به قدمت و گستره دارویی عرضه‌شده توسط داروکده، عجیب نیست که کاربران، این داروخانه را به‌عنوان یکی از بهترین داروخانه‌های ایران معرفی کرده باشند. این داروخانه در سال ۱۳۸۸، به مدیریت مجید خداپرست موسس داروخانه مرکزی جمالزاده و با هدف تسهیل فرایند خرید محصولات داروخانه‌ای تأسیس شد. وبسایت داروکده دارای نماد الکترونیک بوده و تمام مجوز‌های مربوط به سازمان غذا و دارو را داراست، بنابراین مورد اعتماد کاربران است.

 عمده فعالیت داروکده در 5 زمینه اصلی خلاصه میشود؛ محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل های غذایی، مکمل ورزشی، محصولات مادر و کودک و تجهیزات پزشکی. 

خدمات این مجموعه شامل: پاسخگویی توسط کارشناسان، ارائه اطلاعات مفید درباره داروها، عوارض جانبی، تداخلات دارویی، انتشار مقالات علمی مطابق جدیدترین مطالب پزشکی است.

 

داروخانه مثبت سبز

 

داروخانه مثبت سبز

 

داروخانه اینترنتی مثبت سبز از سال 94 با ارائه خدمات برجسته در زمینه اطلاع‌رسانی و خرید آنلاین داروهای بدون نیاز به نسخه و محصولات بهداشتی، زیبایی و مکمل‌ها، موفق به جلب توجه کاربران شده است.

 

داشتن مجوز رسمی از سازمان وزارت بهداشت و نماد الکترونیک اینماد، از دیگر مزایای این وبسایت است که نشان از قانونی بودن فعالیت‌های آن و جلب اعتماد مشتریان به خدمات ارائه شده دارد. این مجموعه با تضمین اصالت کالا، ارسال سریع محصولات به سراسر کشور، برگزاری جشنواره‌های مختلف به همراه تخفیفات ویژه و مشاوره تخصصی  تمام تلاش خود را برای رضایت مشتریان به کار می‌گیرد. با توجه به تمامی این ویژگی‌ها، داروخانه اینترنتی مثبت سبز توسط کاربران بعنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید آنلاین محصولات بهداشتی و دارویی در ایران شناخته شده است.

 

کلام پایانی 

موارد اشاره شده در بالا، نتایج نظرات کاربران بعد از خرید اینترنتی از داروخانه‌های آنلاین است. هدف از مقاله افزایش آگاهی به شما عزیزان حین خرید داروهاست، از آنجایی‌که دارو‌ها از جمله محصولاتی هستن که تاثیر مستقیم بر جان و سلامت افراد دارند، لذا باید از اصل بودن آن اطمینان حاصل کرد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید دارو حتما تاریخ انقضای آن را چک کنید، همچنین لازم است نمادالکترونیک داروخانه‌ی اینترنتی را از قسمت footer کنترل نمایید و سپس اقدام به خرید نمایید.

 

 

نارنجک بانمک
نارنجک بانمک مطالب مفید و آموزنده از خودم و چیزایی که از کانال ها و پیج ها و سایتای مختلف میخونم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋