نارنجک بانمک

نارنجک بانمک

مطالب مفید و آموزنده از خودم و چیزایی که از کانال ها و پیج ها و سایتای مختلف میخونم
 ۳ نفر را دنبال می کند

تبلت های جدید سامسونگ در راه است / عکس



مدت هاست که شایعه شده است که سامسونگ در رویداد بعدی Unpacked خود خانواده تبلت جدیدی را در کنار گلکسی Z Fold5 و Flip5 و خانواده Galaxy Watch6 معرفی می کند. 

به گزارش خبرآنلاین، این رویداد در حال حاضر احتمالا در اواخر ماه جولای برگزار می شود و هر چه به آن نقطه نزدیکتر می شویم، جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه ها منتشر می شود.

 

امروز در مورد Galaxy Tab S9+ و Galaxy Tab S9 Ultra صحبت می کنیم، دو تا از سه تبلتی که باید از خانواده S9 تشکیل شوند (سومین مدل S9 وانیلی است). از طریق یک گواهینامه جدید TUV، اکنون می دانیم که سه نسخه از هر کدام وجود خواهد داشت.

 

 تبلت‌های جدید سامسونگ,اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی

 

Galaxy Tab S9+ با شماره مدل های SM-X816B، SM-X810 و SM-X816N وارد بازار می شود، در حالی که Galaxy Tab S9 Ultra دارای SM-X916B، SM-X910 و SM-X916N است. برای هر دو، اولی مدل دارای 5G، مدل میانی تنها مدل جهانی Wi-Fi و آخرین مدلی است که به طور خاص برای بازار کره جنوبی طراحی شده است.

 

همین گواهی همچنین نشان می‌دهد که S9+ و S9 Ultra هر دو می‌توانند با شارژری که از شارژ سریع 10V/4.5A یا 45W پشتیبانی می‌کند عرضه شوند. همانطور که گفته شد، با توجه به سامسونگ، به احتمال زیاد این تبلت ها از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کنند. شارژ 45 واتی اصلاً تعجب‌آور نخواهد بود، زیرا Galaxy Tab S8+ و Tab S8 Ultra سال گذشته نیز از آن پشتیبانی می‌کردند.

 

 

 

نارنجک بانمک
نارنجک بانمک مطالب مفید و آموزنده از خودم و چیزایی که از کانال ها و پیج ها و سایتای مختلف میخونم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋