نارنجک بانمک

نارنجک بانمک

مطالب مفید و آموزنده از خودم و چیزایی که از کانال ها و پیج ها و سایتای مختلف میخونم
 ۳ نفر را دنبال می کند

لاک پشتی که مشکل آلودگی دریا را حل می کند



  لاک پشت دریایی سه بعدی,اخبار علمی ,خبرهای علمی

دانش‌آموزان هنر در یکی از ایالت‌های آمریکا موفق به طراحی و ایجاد یک لاک‌پشت دریایی سه بعدی شدند که می‌تواند مشکل آلودگی دریاها را برطرف کند. 

به گزارش  ایرنا، گروه نقاشی C.V. Starr Intermediate ایالت ساراتوگا اسپرینگز برای رقابت در المپیک هنرهای تجسمی، یک لاک پشت دریایی سه بعدی ایجاد کردند که مانند یک کابینت باز می‌شود. در داخل لاک‌پشت نقاشی‌هایی وجود دارد. این نقاشی‌ها راه‌هایی را نشان می‌دهد که مردم از این طریق می‌توانند مشکل آلودگی را که بر زیست دریاها و آبزیان تأثیر می‌گذارد حل کنند.

 

این المپیک که از ۴۱ سال پیش تاکنون در حال برگزاری است، یک رویداد خلاقانه حل مساله است که در آن دانش‌آموزان نسبت به مسائل مختلف راه‌حل‌ها و طرح‌های خود را ارائه می‌کنند.

 

دانش‌آموزان برای شرکت در این المپیک که موضوع آن تغییر بود، در ماه پاییز گذشته شروع به کار کردند و به گروه‌های طراحی، مجسمه‌سازی و طراحی تقسیم شدند.

 

آنالا کاکس دانش‌آموز کلاس پنجمی که در کنار تیم خود موفق شد جایزه المپیک امسال را به دست آورد گفت: در زمان تحقیق بر روی پروژه بیشتر به تأثیر آلودگی بر زندگی دریایی علاقه‌مند بودیم و تلاش کردیم که این موضوع را از طریق مقاله خود برجسته کنیم.

 

 

نارنجک بانمک
نارنجک بانمک مطالب مفید و آموزنده از خودم و چیزایی که از کانال ها و پیج ها و سایتای مختلف میخونم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋