نارنجک بانمک

نارنجک بانمک

مطالب مفید و آموزنده از خودم و چیزایی که از کانال ها و پیج ها و سایتای مختلف میخونم
 ۳ نفر را دنبال می کند

کسب درآمد و کسب درآمد از اینستاگرام + یک مثال کاربردی!



خرید فالوور

خرید فالوور

 

پولسازی با اینستاگرام در ایران موضوع داغی شده است و حیف است که از این فرصت پولساز کسب درآمد از اینستاگرام استفاده نکنید. مخصوصا اگر قصد دارید کار در منزل با سرمایه کم را تجربه کنید. اما چگونه از اینستاگرام پول در بیاوریم؟

 

با این سری آموزشی اینستاگرامی بیشترین میزان درآمد از اینستاگرام شما می‌تواند به روزی 5 میلیون تومان برسد. نه درست خواندید! روزی 5 میلیون تومان و نه ماهی، باور نمی کنید؟ فکر می کنید تبلیغ است؟ یا به شرکت های هرمی مربوط است؟ خواندنش ضرر ندارد! این مقاله را با هم بخوانیم!

 

چگونه از اینستاگرام پول دربیاوریم؟

باید ببینیم اول با چه ایده هایی می‌توانیم از اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟ این مقاله برای شروع آموزش کسب درآمد از اینستاگرام شما است. پس با هم بریم ببینیم چه جوری می شود کسب درآمد از اینستاگرام یا بهتر است بگوییم پولسازی با اینستاگرام را شروع کنیم.

 

چرا اینستاگرام؟

در اینستاگرام مخاطب شما می‌تواند از روش‌های مختلف شما را پیدا کند. علاوه‌براین، محوربودن ویدیو و تصویر، چنانچه جذابیت نیز داشته باشد بر افزایش مخاطب اثرگذار است. در عین حال تکنیک‌هایی در اینستاگرام وجود دارد، مانند نحوه استفاده از هشتک‌ها که قابلیت آن نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی بیشتر است.

 

اگر شما راجع به موضوعی مطلب یا عکس دارید افراد زیادی می‌توانند شما را پیدا کنند. اگر محصولی دارید و تصویر آن را ارائه کنید، حالت بازاریابی ویروسی در اینجا کاربردی‌تر است؛ یعنی افراد به‌راحتی می‌توانند محصول را به هم معرفی کرده و سریع‌تر منتشر می‌شود.

 

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

اینستاگرام می‌تواند برای شما فواید بسیاری داشته باشد؛ به برخی موارد زیر توجه کنید:

• اینستاگرام می‌تواند ویترین باشد.: با اینستاگرام می‌توانید محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید و کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشید. 

 

• اینستاگرام می‌تواند کاتالوگ باشد: این شبکه اجتماعی می‌تواند مانند یک کاتالوگ نامحدود عمل کند. برای نشان دادن فعالیت‌های خود، می‌توانید آدرس صفحه اینستاگرامتان را به دیگران بدهید.

 

• اینستاگرام یک تلوزیون است: اینستاگرام مانند یک تلویزیون بزرگ است و صدای برند (Brand voice) شما را به گوش مخاطبانتان می‌رساند.

 

• اینستاگرام یک کانال است: این شبکه یک کانال بسیار بزرگ برای برقراری ارتباط با مخاطبان شماست. نظرات و پیشنهادات مخاطبانتان برای بازاریابی اینستاگرام، مانند یک سرمایۀ بزرگ است.

 

کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه

خاصیت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی محبوب در این است که هر کسی با هر شرایطی می تواند از آن ها به عنوان منبعی برای کسب درآمد خود استفاده کند. به خاطر اینکه کاربران شبکه های اجتماعی محبوب در هر کشوری بسیار زیاد هستند و همین موضوع باعث این می شود تا منبع بزرگی برای افرادی که قصد کسب درآمد و بازاریابی محصولاتشان را دارند محیا شود. هم اکنون خیلی از کاربران موبایلی برای رفع نیاز خود دیگر به سایت های اینترنتی مراجعه نمی کنند و تمایل دارند در شبکه های اجتماعی به دنبال رفع نیاز خود بگردند.

 

البته اینطور نیست که کاربران موبایلی وب سایت های اینترنتی را فراموش کرده اند بلکه منظورم این است کاربران موبایلی بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام و تلگرام می گذرانند. اگر شما هم مشتاق هستید تا بدانید چگونه می توان از اینستاگرام کسب درآمد داشت تا انتها همراه ما باشید.

 

سه روش کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام امروزه خیلی فراگیر شده است و خیلی از دوستان قصد دارند از اینستاگرام کسب درآمد کنند ولی به خوبی با روش های آن آشنا نیستند. خیلی از دوستان اولین کاری که به فکرشان می رسد این است که پیجی راه اندازی کنند و به سرعت تعداد فالوورهای آن را افزایش دهند.

 

مهم نیست چگونه، فقط تعدادشان برای شان مهم است. و سپس به فکر گرفتن تبلیغات و کسب درآمد از آن می افتند.  البته این هم یک روشی برای کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود ولی در بسیاری از مواقع به خوبی جواب نمی دهد! در ادامه شما را با روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام بیشتر آشنا می کنیم.

 

فروش مستقیم کالا و خدمات

یکی از روش هایی که خیلی از افراد از طریق آن در اینستاگرام کسب درآمد می کنند فروش کالا و خدمات است. افرادی که از این روش برای درآمد زایی از اینستاگرام استفاده می کنند ممکن است کالا یا خدماتی از خودشان یا دیگران ارائه کنند. ممکن است کالایی فیزیکی یا حتی دیجیتالی عرضه کنند. مثلا فروش شماره های رند یا فروش کیک خانگی یا فروش تورهای آخر لحظه ای. همه مثال هایی که زدم جزو فروش مستقیم کالا و خدمات محسوب می شوند.

 

فروش غیر مستقیم کالا و خدمات

این هم روشی است که خیلی ها از آن برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام استفاده می کنند. بیشتر افرادی که فالوور های زیادی دارند می توانند از این روش برای گرفتن تبلیغات دیگر کسب و کارها اقدام به کسب درآمد کنند. همچنین افراد معروف یا به قول معروف سلبریتی ها که دارای محبوبیت و دنبال کنندگان بالایی هستند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام خیلی استفاده می کنند. در این روش به طور غیر مستقیم محصول یا خدمت کسب و کار مورد نظر تبلیغ می شود.

 

در واقع در این روش تبلیغات با محتوا عجین شده است و جزیی از روش های بازاریابی محتوا نیز محسوب می شود. به عنوان مثال افراد معروفی که در کلیپ های خنده دار خود به برند خاصی اشاره می کنند در واقع قصد دارند در محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطبان میلیونی خود ارائه می کنند آن برند مورد نظر را هم معرفی کنند. در این روش از بازیگران معروف نیز استفاده می شود.

 

مثلا عکس هایی که آقای بهرام رادان از نوین چرم منتشر می کند نمونه ای از این نوع روش کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود. به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز گفته می شود. کسب و کارهای زیادی از این روش برای معرفی و برند سازی خود استفاده می کنند.

 

برندسازی در اینستاگرام

یکی دیگر از روش هایی که می توان گفت به صورت غیر مستقیم از طریق آن می توان کسب درآمد از اینستاگرام داشت، برند سازی است. بسیاری از کسب و کار ها از طریق برند سازی در اینستاگرام سعی می کنند مخاطبان زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنند و بعد روی آن ها بازاریابی انجام دهند.

 

مثلا کسب و کارهایی که با برند سازی قصد داردند مخاطبان زیادی را به حضور در سمینارها و ورکشاپ های عملی شان دعوت کنند نمونه ای از برند سازی در اینستاگرام هستند. در این روش معمولا کسب و کار ها مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که ممکن است وب سایتشان باشد می کنند و سعی می کنند روی آن ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا مخاطبان خود را عاشق خدمات یا محصولاتشان کنند.

 

این روش یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود. چون از این طریق می توان مانور بیشتری روی مخاطبان و علاقه مندان به کسب و کار خود دهید. از طرفی ماندگاری شبکه های اجتماعی در کشور ما همیشگی نیست پس بهتر است از اینستاگرام برای کسب درآمد غیر مستقیم و بیشتر برای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.

 

داستان پولسازی با اینستاگرام

رضا پسر یک کاسب بود و در مغازه پدرش کار می‌کرد. او همیشه دنبال راه‌های جدید و تازه می‌گردد و ماجرا جویی هایش تمامی ندارد. او همیشه می‌خواست مستقل شود و کسب و کار خودش را راه بیاندازد.

 

آخرین ایده او، پیدا کردن یک راه برای آموزش کسب درآمد از اینستاگرام و پولسازی با اینستاگرام بود. حالا می‌خواهیم خاطره‌ای که از آموزش قدم به قدم کسب درآمد از اینستاگرام به رضا گفتیم را با شما مطرح کنیم. در ابتدای آن جلسه، سؤال‌های زیادی در ذهن رضا وجود داشت.

 

در لا به لای این مثال ما به تمام این سوال ها که ممکن است سوالات شما هم باشد پاسخ می دهیم. اگر شما هم مثل رضا، تصمیم گرفته‌اید که از امکانات این شبکه اجتماعی برای درآمد از اینستاگرام بهتر استفاده کنید، این خاطره پر نکته را حتما بخوانید.

 

پولسازی با اینستاگرام، شایعه یا واقعیت؟

اولین سوالی که رضا از ما پرسید، در مورد امکان پولسازی با اینستاگرام بود. او می‌خواست بداند که واقعاً همچین امکانی وجود دارد یا فقط در حد یک شایعه است؟ اگر واقعاً امکان درآمد داشتن از این طریق هست، سقف آن چقدر است؟ می‌تواند با ایجاد کسب و کار در این شبکه اجتماعی، سودی بیشتر از شغل فعلی‌اش به دست آورد؟

 

یا یک درآمد جزیی در حد شغل دوم دارد؟ اولین بار نبود که کسی همچین سوالاتی بپرسد و ما هم از سؤال‌های رضا، جا نخوردیم. معمولاً همه افراد مبتدی، این نگرانی‌ها را دارند. با این حال، این اطمینان را به او دادیم که می‌تواند از طریق اینستاگرام، درآمدی چشم گیر داشته باشد.

 

به او گوشزد کردیم نکته‌ای که این رویای او را به واقعیت تبدیل می‌کند، طی کردن قدم به قدم مسیر است. حالا او می‌دانست که با عجله کردن، شاید مدت کمی به ظاهر موفق باشد اما خیلی زود مجبور می‌شود که از قله خیالی‌اش پایین برود.

 

بیشترین میزان درآمد از اینستاگرام چقدر است؟

در همان اول ملاقاتمان با رضا، متوجه کنجکاوی بی پایانش شدیم. چراکه همیشه یک سؤال برای پرسیدن داشت. سؤال بعدی او کاملاً شبیه هم صنفهایش بود. بگذارید خیال شما را هم راحت کنم.

 

اگر تعداد دنبال کننده‌های پیج شما به یک میلیون حساب برسد، می‌توانید حداقل 4 یا 5 میلیون تومان در روز، درآمد داشته باشید. البته این یک درآمد متوسط به حساب می آید. چشم‌های رضا با شنیدن این جواب، گرد شد! می دانم که شما هم مثل او هیجان زده شده‌اید اما باید بگویم که عجله نکنید. هرچند که رسیدن به همچین درآمدی، کاملاً امکان پذیر است. با این حال نباید تصور کنید که این سود، ساده و راحت به دست می‌آید.

 

ما به رضا گفتیم که میزان درآمد از اینستاگرام، به خودش بستگی دارد. هرچقدر که خلاقیت، وقت، انگیزه و زمان برای کسب و کار مجازی خودت صرف کنی، درآمد بیشتری هم کسب می‌کنی.

 

9 ایده پولسازی با اینستاگرام

راه‌های متفاوتی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. به عنوان مثال ما به 9 مورد اشاره می کنیم:

 

تبلیغات مستقیم

فروش کالا یا خدمات

گرفتن اشتراک از سایت‌های مختلف

تبلیغ شرکت‌های معتبر و برندینگ

فروش لایک، کامنت و فالوور

تبلیغات استوری

ادمین شوید

تولید کننده محتوا شوید

پولسازی با اینستاگرام با بلاگری

 

اما احتمالا خیلی از شما از ما می پرسید که برای شروع همه این ها به فالوور زیاد احتیاج دارم که مردم به من اعتماد کنند، من درآمد را الان احتیاج دارم و نمی توان حداقل یک سال به طور مداوم وقت بگذارم تا فالوور ایرانی جذب کنم! راه چاره چیست؟!

 

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

 

خرید فالوور شاه کلید قفل محبوبیت است!

داشتن فالوور بیشتر و به خصوص داشتن فالوور هدفمند در اینستاگرام شانس شما را برای دیده شدن و فروش بیشتر افزایش می دهد که یکی از بهترین راه ها، خرید فالوور هدفمند است. ربات های اینستاگرام فالوور این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به بهترین شکل، با هدفمندی مشخص نسبت به افزایش فالوور اینستاگرام خود اقدام نمایید.

 

شما می توانید به راحتی پیج های هدف خود را مشخص کنید تا فالوور ها از این پیج ها برای شما جذب شوند. علاوه بر این شما قادر خواهید بود تا منبع جذب فالوور را مشخص کنید.

 

بدین صورت که شما می توانید در پنل ربات اینستاگرام مشخص نمایید که افرادی که پست های پیج هدف شما را لایک کرده اند، فالو شوند و یا افرادی که برای پست های پیج هدف شما کامنت ارسال کرده اند فالو شوند. این فیلتر ها به شما کمک خواهد کرد تا افراد فعال بیشتری را جذب کنید و پیج اینستاگرام خود را به بهریتن شکل ممکن اداره نمایید.

 

در خرید فالوور اینستاگرام در کافه فالوور شما هیچ فالوور فیکی دریافت نخواهید کرد و تمام فالوور های جذب شده از فیلتر های شما عبور خواهند کرد. همچنین شما قادر خواهید بود تا در هر زمان این هدف ها را تغییر بدهید، آنها را حذف و یا اضافه کنید، هدف های جدید از منابع جدید مشخص کنید و طبق تکنولوژی روز پیشرفت کنید.

 

خرید فالوور واقعی

خرید فالوور واقعی

 

از کجا فالوور فعال بخرم؟

جالب است بدانید که تاکنون بیش از 3 میلیارد حساب کاربری اینستاگرام ساخته شده است در صورتی که تعداد رسمی کاربران اینستاگرام به تازگی با کمی اغراق از مرز 300 میلیون نفر عبور کرده است.

 

همین موضوع نشانگر این است که بسیاری از کاربران اینستاگرام توسط افراد سود جو به صورت تقلبی ساخته شده اند تا طی عملیات خاصی بتوانند مثلا 10 هزار کاربر ایرانی را به یک اکانت اینستاگرام اضافه کنند. اینجاست که متوجه می شویم چرا اینگونه فالوور ها لایک نمی کنند و کامنت نمی گذارند.

 

در واقع اینگونه فالوور ها چیزی بیشتر از یک نام ساده نمی باشند که صرفا جهت کلاهبرداری ساخته شده اند و جالب است بدانید که علت کم شدن ناگهانی فالوورها در برهه های زمانی خاص وجود همین فالوور های غیر واقعی می باشد که اینستاگرام بعد از مدتی آن ها را تشخیص داده و از سرور های خود حذف می کند.

 

پیشنهاد ما به شما خرید فالوور واقعی و فعال بدون ریزش است، فالوورهایی که تفاوتی با افراد عادی پشت صفحات اینستاگرامی ندارند و با ضمانت و گارانتی به فروش می رسند و برای هر سوالی درمورد آن ها به پشتیبانی 24 ساعته دسترسی کامل دارید. اما از کجا می توان خرید فالوور اینستاگرام ارزان بدون ریزش انجام داد؟ بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام کدام است؟ به چه کسی برای خرید فالوور اینستاگرام اعتماد کنیم؟

 

چرا از کافه فالوور بخرم؟

می دانیم که احتمالا سایت ها و سرویس های زیادی برای افزایش لایک و فالوور را دیده اید و شاید هم تجربه خرید بدی از آن ها داشته اید یا مورد محدودیت های اینستاگرام واقع شده اید.

 

تفاوت اصلی بین ما و آن سرویس ها این است که لایک ها و فالوور ها و کامنت های ما به صورت 100% واقعی و توسط کاربران فعال و ایرانیست و با ضمانت خدمت شما عرضه می شود. همچنین پس از خرید از ما و ثبت سفارش تا انتهای آن و بعد از آن تا هر زمان که نیازی به ما داشته باشید به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستیم، هر سوالی، انتقادی، پیشنهادی و هر مورد دیگری را با جان و دل پاسخ می دهیم و همیشه کنار شما خواهیم بود تا رضایت صد در صدی شما را جلب نماییم، به طور خلاصه مزایای استفاده از خدمات کافه فالوور عبارت اند از:

 

• اعتبار ما به رضایت شماست، خدمات توسط کاربران حقیقی و واقعی ارائه می شوند و هیچگونه کاربر فیک یا رباتی در مجموعه ما جای ندارد.

 

• ما از شما رمز اکانت اینستاگرام نمی خواهیم، هر سایتی چنین اطلاعاتی از شما خواست بی شک کلاهبردار است.

 

• دریافت سفارش ها در کمترین زمان ممکن ضمانت می شوند، وقت شما طلاست!

 

• با پشتیبانی 24 ساعته توسط تیکت در خدمت شما بزرگواران خواهیم بود.

نارنجک بانمک
نارنجک بانمک مطالب مفید و آموزنده از خودم و چیزایی که از کانال ها و پیج ها و سایتای مختلف میخونم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋