namir.seo

namir.seo

نکات ضروری در خرید دامین چیست؟ معرفی 5 نکته کلیدی

 

 

برای خرید دامین باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به صورت خلاصه به بیان ویژگی های یک دامین خوب بپردازیم و یک سایت خوب برای خرید دامین را به شما معرفی کنیم.

دامین چیست؟

دامین یا دامنه در واقع به معنای آدرس وب سایت در اینترنت است، به عنوان مثال، اگر تصمیم دارید پس از راه اندازی فروشگاه، در یکی از پاساژهای سطح شهر در شهر خود فروشگاهی را باز کنید، اگر مشتریان و دوستان شما می خواهند از فروشگاه شما بازدید کنند. ; راه اصلی ورود به فروشگاه این است که آدرس فروشگاه را دنبال کنید.

داخل اینترنت وقتی یک وب سایت راه اندازی می کنید و اطلاعات آن را روی هاست قرار می دهید، راه اصلی مشاهده وب سایت در اینترنت داشتن یک آدرس دامنه است، آدرس دامنه بعد از www. و دامنه ها انواع مختلفی دارند مانند دامنه های ملی ir و دامنه های بین المللی .com که هزینه ثبت هر یک از این دامنه ها نیز متفاوت است. پس برای راه اندازی یک فروشگاه ابتدا نیاز به خرید دامین دارید.

نکات مهم در خرید دامین

 

 5 نکته کلیدی قبل از خرید دامین وجود دارد که در ادامه به توضیح مختصر آن ها پرداخته ایم.

دامنه ای را انتخاب کنید که کوتاه و آسان برای نوشتن باشد

نامی که املای آن آسان باشد برای موفقیت در محیط اینترنت ضروری است. اگر از نام اختصاری برای نام دامنه خود استفاده می کنید (مانند u به جای شما)، ممکن است یافتن آن برای کاربران دشوار باشد، بنابراین تا حد امکان از استفاده از نام های اختصاری خودداری کنید. اگر دامنه طولانی و پیچیده باشد، این خطر وجود دارد که کاربران هنگام تایپ دامنه اشتباه کنند. نام کوتاه و ساده بهترین انتخاب است. در انتخاب نام دامنه از اعداد و کاراکترهای اضافی استفاده نکنید.

تلفظ آسان باشد

شاید با خود فکر کنید که تلفظ آسان چه اهمیتی دارد. نام دامنه باید به گونه ای باشد که مشتریان بتوانند آن را به خاطر بسپارند. ما انسان ها چیزهایی را راحت تر به یاد می آوریم که گفتن یا فکر کردن درباره آنها راحت تر است. قبل از خرید دامین به تلفظ اسمی که قصد انتخاب دارید فکر کنید.

منحصر به فرد بودن دامنه

داشتن وبسایتی که با وب سایت محبوب و پربازدید دیگران اشتباه گرفته می شود یک فاجعه است. بنابراین هرگز دامنه ای را انتخاب نکنید که مشابه دامنه شخص دیگری باشد. هنگام خرید دامین این نکته را به یاد داشته باشید.

استفاده از کلمات کلیدی در دامنه برای داشتن سئوی بهتر

کلماتی استفاده کنید که نشان دهنده کسب و کار و خدماتی است که ارائه می دهید. از کلمات کلیدی که کاربران در اینترنت جستجو می کنند برای یافتن محصولات و خدمات خود استفاده کنید. این به افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند.

خرید از شرکت های معتبر

مطمئن شوید دامنه ای که خریداری می کنید باید به نام شما ثبت شده باشد و دارای پنل مدیریتی باشد. اینها مواردی هستند که روی قیمت دامنه تأثیر می گذارند. برخی از شرکت های نامعتبر دامنه را با قیمت بسیار پایین ارائه می دهند، اما به دلایل مختلف مالکیت کامل آن را به شما نمی دهند. این امر در آینده ممکن است برای شما برای تمدید، تغییر و حتی انتقال دامنه با مشکل مواجه شود و هزینه های گزافی را به همراه داشته باشد. به یاد داشته باشید که دامنه شما نام و شهرت شماست. علاوه بر این، ثبت دامنه چیزی فراتر از ثبت نام است و دامنه خدمات دامنه بسیار گسترده است.

خرید دامین از نام (nam)

اگر به دنبال خرید دامین به صورت مزایده هستید پیشنهاد میکنیم به سایت نام (https://nam.ir/) مراجعه کنید. شرایط کامل خرید و انتقال مالکیت دامنه در این سایت عنوان شده است. 

namir.seo
namir.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋