ریمانیل [ خدمات ناخن در تهران ]

ریمانیل [ خدمات ناخن در تهران ]

ریمانیل یک مرکز خدمات ناخن در تهران است. این سالن در زمینه ارائه خدمات کاشت ناخن فعالیت دارد و به همراه متخصصان و ناخنکاران با تجربه آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می‌باشد. | rymanail.ir

درد شکست شدن کاشت ناخن!

آنچه که در عنوان این مطلب می‌بینید منظور درد جسمانی نیست! اگر از چند خانم درباره شکسته شدن کاشت ناخن بپرسید حتما علت نام بردن درد در عنوان این مطلب را خواهید فهمید. درد شکسته شدن کاشت ناخن از لحاظ روحی شما را آزار می‌دهد. فکر کنید تنها یک هفته است که از کاشتن ناخنتان می‌گذرد و در این یک هفته ناخن شما شکسته شود! این واقعا دردناک است. اما به چه علت این ناخن‌ها ممکن است بشکنند. در ادامه چند علت از سری دلایل شکست ناخن کاشت شده را برای شما عزیزان آورده‌ایم.

 

مهمترین دلایل شکستن ناخن کاشت شده چیست؟

اشتباهات ناخن کار در نحوه کاشت و عدم مراقبت شما از ناخن‌هایتان می‌تواند دو دلیل عمده بر این اتفاق یعنی شکسته شد ناخن باشد. 

اگر بخواهیم ناخنکار را مقصر بدانیم باید ببینم که او به درستی زیرسازی کرده است، آیا استفاده از پرایمر او درست و به اندازه بوده است؟ و در آخر آیا نحوه موادگذاری او اصولی بوده است؟ در بسیاری از مواقع نابلدی ناخنکار در هریک از مراحل گفته شده می‌تواند باعث شکسته شدن ناخن کاشت بعد از مدت کوتاهی شود.

اما خودتان نیز باید مراقبت های لازم را برای جلوگیری از شکسته شدن ناخن کاشت شده‌تان انجام دهید. در کنار اشتباهات ناخنکار می‌توان مواردی چون انجام کارهای منزل بدون مراقبت و دستکش، واردشدن ضربه به ناخن و استفاده از سونا و جکوزی به دفعات زیاد از سوی مشتری را از چندین دلیل شکسته شدن کاشت ناخن دانست. بنابراین قبل از اینکه به دنبال اشتباهات ناخن کار خود برای پاسخ به این سوال که چرا کاشت ناخن می شکند باشید پیشنهاد میکنیم بررسی کنید که آیا مراقبت های لازم از ناخن کاشته شده خود را داشته اید یا خیر! شاید به دلایلی که به آن اشاره خواهیم کرد باعث شکسته شدن ناخن کاشت خود شده‌اید.

ریمانیل [ خدمات ناخن در تهران ]
ریمانیل [ خدمات ناخن در تهران ] ریمانیل یک مرکز خدمات ناخن در تهران است. این سالن در زمینه ارائه خدمات کاشت ناخن فعالیت دارد و به همراه متخصصان و ناخنکاران با تجربه آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می‌باشد. | rymanail.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋