nafasmvhd

nafasmvhd

آیا هنگام ریدایرکت وب سایت به دامنه دیگر، رتبه شما تحت تأثیر قرار می گیرد؟

ریدایرکت سایت

ابتدا اجازه دهید بفهمیم ریدایرکت وب سایت چیست؟ همانطور که از نامش پیداست، ریدایرکت به معنای جابجایی محتوای سایت از یک دامنه به دامنه دیگر است. این شبیه به نقل مکان به مکان جدید یا تغییر مکان به خانه جدید است. شما تمام وسایل خود را در یک جعبه بسته بندی کرده و سپس به محل جدید منتقل می شوید.

در حالی که وب سایت خود را تغییر می دهید، ممکن است در نهایت بسیاری از داده های خود را که در آن زمان، تلاش و پول زیادی برای ساختن وب سایت خود صرف کرده اید از دست بدهید. ممکن است هزینه زیادی را در قبال طراحی وب سایت به توسعه دهنده وب طراح خود بپردازید. یا حتی هزینه زیادی برای عکاس برای تصاویر و فیلم ها صرف کرده است. یا یک متخصص در SEO. بنابراین، شما باید مدتی احتیاط کنید و مطمئن شوید که هنگام ریدایرکت ترافیک ارگانیک خود را از دست نمی دهید.

این فقط مربوط به بارگذاری یک وب سایت جدید یا جایگزینی و حذف وب سایت قدیمی نیست. این شامل بسیاری از کارها و خطرات نیز می شود. بنابراین، برای ریدایرکت موفق باید برنامه ریزی تیم مناسب و متخصصان SEO داشته باشید.

راهنمای ریدایرکت به منظور جلوگیری از برخی فاجعه های SEO و UX

اگر مشتریان احساس می کنند شما تجربه آنها را در نظر نمی گیرید، این جایی است که ترافیک خود را از دست داده و در نهایت درآمد کسب و کار را به خطر می اندازید. این یک کار بزرگ است و تنها جنبه ای برای راه اندازی وب سایت شما است. این می تواند تأثیر قابل توجهی بر رتبه بندی و ترافیک شما داشته باشد، بنابراین اجازه دهید مراحل زیر را یک به یک بررسی کنیم

تکرار نکردن اشتباهات قبلی سایت

تصمیم گیری مجدد

شما باید اطمینان حاصل کنید که اشتباهات قبلی خود را که ناشی از محدودیت های زمانی و مالی است، تکرار نمی کنید. برنامه ریزی و تدوین استراتژی برای عنصر تعمیر. ابتدا باید بر روی UI/UX تمرکز کنید تا بدانید در طراحی جدید چه تاثیری خواهد داشت. به یاد داشته باشید که ممکن است بخواهید فقط بخش کوچکی را برای کاربران خود تعمیر کنید و نه مقدار زیادی. یک تجربه بسیار جدید یا طراحی مجدد حتی ممکن است مشکل فنی ایجاد کند. بنابراین، مطمئناً اگر زمان کمتری داشته باشید، می خواهید از چنین مشکلاتی اجتناب کنید.

در نتیجه، این ظاهر جدید ممکن است برای رتبه بندی صفحات وب برای SEO دشوار باشد. پیوندهای شما نیز ممکن است گم شوند. اما اگر تغییرات زیادی ایجاد کردید، باید SEO خود را اطلاع دهید و به روز کنید، که باید به طور همزمان انجام شود.

پیدا کردن مشکل در طراحی اولیه سایت

پیدا کردن مشکل طراحی اولیه سایت

سعی کنید بفهمید که مشکل در طراحی اولیه شما کجا بوده است؟ آیا در رابط کاربری شما مشکلی وجود داشت یا برخی ویژگی ها از دست رفته بود یا معماری ضعیفی بود؟ اگر از چنین مشکلاتی به خوبی آگاه هستید، رفع مشکل آسانتر و سریعتر می شود. از طریق داده ها و تجزیه و تحلیل های خود، می توانید از رویکردی استفاده کنید.

سعی کنید بفهمید کدام صفحات دارای مشکل بوده و کمتر توسط کاربران استفاده شده است. کاربران شما هنگام مرور صفحات با چه مشکلی روبرو بودند؟ اگر می توانید به چنین مسائلی پی ببرید، می توانید اهداف SEO خود را دست نخورده نگه دارید مانند: حفظ ترافیک ارگانیک خود، بهبود رتبه، افزایش تبدیل مشتریان به رهبری و غیره.

حفظ تعادل بین SEO و UX

حفظ تعادل بین SEO و UX

حفظ تعادل بین SEO و UX بسیار مهم است اگر در حال طراحی مجدد آن هستید. با ظاهر جدید وب سایت شما، ممکن است کاربران برای تطبیق با آن وقت بگذارند و ممکن است کاهش ترافیک ارگانیک را مشاهده کنید. اگر کلمات کلیدی زیادی را پر کرده اید، ممکن است کاربران شما گیج شوند و SEO ممکن است شما را به صفحه وب مناسب نبرد. که نرخ تبدیل شما را کاهش می دهد.

برای جلوگیری از چنین مشکلی، ابتدا می توانید بر روی UX تمرکز کنید، و سپس می توانید بنشینید و SEO را در صفحه و سایر عوامل مانند کلمات کلیدی مرتبط و هوشمند و همچنین زمان بارگذاری سریع بررسی کنید. همچنین می توانید با Google اعتماد داشته باشید، مانند داشتن برگه های"درباره ما"و شرایط سیاست حفظ حریم خصوصی.

استراتژی محتوا

استراتژی محتوا

اگر به محتوای جدید فکر می کنید، باید بنشینید و آن را با تیم نویسنده خود برنامه ریزی کنید و مزایا و معایب محتوای جدید را درک کرده و دریابید. کاربران باید با این زبان راحت باشند، و در عین حال، جستجوی Google باید بتواند ربات ها را خزیده و اطلاعات را برای فهرست بندی صفحه شما تفسیر کند.

شما همچنین باید استراتژی محتوا را با طرح جدید خود بررسی کرده و به آن دسترسی پیدا کنید قبل از راه اندازی مجدد آن. به خاطر داشته باشید که اگر فقط برای سئو می نویسید، گوگل شما را مجازات می کند. از سوی دیگر، اگر فقط برای خوانندگانی می نویسید که از تکنیک بهینه سازی پیروی نمی کنند، در موتور جستجوی Google) SERP) خود را گم خواهید کرد. بنابراین، شما باید به گونه ای بنویسید که برای بازدیدکنندگان شما مفید باشد و همچنین معیارهای تکنیک SEO را رعایت کند.

بررسی و آزمایش طرح جدید

بررسی و آزمایش طرح جدید

پس از اتمام طراحی مجدد، تیم آزمایشگران خود را مشخص کرده و آن را بررسی کنید. شما باید برای فرایند آزمایش خود برنامه ریزی و استراتژی بسازید. تمام پیوندهای داخلی، دکمه های رابط کاربری کلی را در مرورگرها بررسی کنید.

بررسی موفق بودن سایت

بررسی موفق بودن سایت

درست قبل از راه اندازی، بررسی کنید و تعیین کنید که آیا سایت شما موفق است یا خیر. عوامل زیر را در نظر بگیرید، مانند:

ارائه وب سایت، رتبه بندی کلمات کلیدی جدید، ترافیک ارگانیک، عادات کاربر، نرخ تبدیل، ربات های خزنده، و خطاها، نمایه سازی و داده های بک لینک.

تعیین تاریخ راه اندازی سایت

تعیین تاریخ راه اندازی سایت

پس از اتمام آزمایش خود، باید تاریخ راه اندازی را تعیین و تنظیم کنید. فراموش نکنید که هنگام ریدایرکت برای خود یک زمان بافر برای مقابله با انواع مسائل UX/ UI تعیین کنید. مسائل فنی چالش های زیادی را به همراه دارد و می تواند به طرز خطرناکی بدنام باشد، و شما را از مشکلات آن بی خبر می کند.

بهتر است هنگام راه اندازی مجدد از یک شرکت SEO کمک بگیرید. طراحی مجدد و مهاجرت پلتفرم یک فرایند پیچیده است، اما در عین حال، می تواند سودمند نیز باشد. ممکن است رتبه شما را افزایش داده و ترافیک ارگانیک را نیز افزایش دهد. مزیت اصلی این است که از سرمایه گذاری های خود محافظت کنید و حضور خود را در صفحه نتایج جستجوی Google قابل مشاهده کنید.

nafasmvhd
nafasmvhd

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋