n8hashemi

n8hashemi

بلفاروپلاستی چیست؟

 

هدف از انجام بلفاروپلاستی در اصفهان می‌تواند متفاوت باشد زیرا برخی صرفاً برای بهبود ظاهر خود نسبت به انجام این کار اقدام می‌نمایند اما برخی دیگر به دلیل افتادگی بیش از حد پلک یا تورم به دلیل زائده‌های چربی و عضلات داخل بافت پلک دید خود را از دست می‌دهند و بینایی آن‌ها دچار اختلالاتی خواهد شد که در چنین مواقعی بلفاروپلاستی علاوه بر زیبایی، جنبه درمانی نیز خواهد داشت.

تأثیر عمل بلفاروپلاستی بر زیبایی افراد

بلفاروپلاستی می‌تواند برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار گیرد و همان طور که گفته شد جنبه‌های متفاوتی را خواهد داشت، در نتیجه عمل جراحی بلفاروپلاستی می‌تواند برای مواردی از قبیل سفت شدن یا از دست دادن لطافت پوست که موجب بروز چین و چروک‌های فراوانی خواهد شد استفاده شود.

در برخی موارد عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را با نام لیفت چشم و پلک نیز عنوان می‌کنند زیرا در این روش حاشیه‌های اضافی پلک جدا شده و پوست‌های اضافی نیز حذف خواهند شد و مجدد در خط پلک و چشم شاهد بخیه برای بهبود زخم‌ها خواهیم بود. همان طور که گفته شد با توجه به استفاده‌های درمانی بلفاروپلاستی اما همواره بیشترین دلیل تمایل افراد به این عمل جراحی نتایجی برای بهبود وضعیت ظاهری و زیبایی است.

مدت زمان ماندگاری نتایج عمل بلفاروپلاستی

در مورد نتایج حاصل از بلفاروپلاستی و ماندگاری آن‌ها لازم به ذکر است که انجام عمل زیبایی بلفاروپلاستی بدون جراحی نیز ممکن است و می‌توان با استفاده از روش‌هایی مانند بلفاروپلاستی با پلاسما جت و یا لیفت چشم نتایجی مشابه را دریافت نمود اما به دلیل این که بلفاروپلاستی در اصل یک روش جراحی است نتایج حاصل از آن حداقل بین 7 تا 10 سال ماندگاری خواهد داشت و به ندرت نیاز به تکرار دارد.

در بلفاروپلاستی به طور کامل با ایجاد برش‌هایی مواد زائد خارج خواهد شد و پوست اضافی نیز برداشته می‌شود و سپس مجدد بخیه‌هایی برای بسته شدن زخم زده می‌شود که همین موضوع باعث می‌گردد تا ماندگاری جراحی زیبایی پلک افزایش پیدا کند زیرا هیچ راه حل موقتی در این مسیر استفاده نشده است.

هزینه‌ ی عمل بلفاروپلاستی در کلینیک نیلا

هزینه‌های یک روند درمانی همواره مورد توجه مردم و متقاضیان خواهد بود زیرا می‌تواند در تصمیم آن‌ها نقش به سزایی را ایفا نماید در نتیجه هزینه‌های بلفاروپلاستی نیز مورد توجه بیماران خواهد بود. هیچ گاه نمی‌توان برای عمل‌های جراحی زیبایی یک قیمت و هزینه‌ای ثابت تعیین کرد زیرا عوامل بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند در هزینه‌های نهایی تأثیر گذار باشد. به عنوان مثال در مورد هزینه بلفاروپلاستی مواردی از قبیل میزان تخصص و تجربه جراح زیبایی، محل انجام عمل جراحی، هزینه نسخه‌ها و داروهای تجویز شده برای بیهوشی و تسکین پس از عمل، هزینه دستیاران و آزمایشات انجام شده می‌تواند در هزینه‌های نهایی تأثیر گذار باشد.

n8hashemi
n8hashemi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋