n.royaee

n.royaee

مهاجرت آسان از طریق ثبت شرکت

یکی از راه­هایی که برای مهاجرت وجود دارد، مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کشور مورد نظر است. گاهی اوقات سرمایه وجود دارد و شما از طریق سرمایه­گذاری اقدام می­کنید. مورد ثبت شرکت در کشور خارجی به این دلیل است که شما سرمایه اندکی دارید یا می­خواهید سریع­تر به هدف خود برسید. مزایای ثبت شرکت بین­المللی زیاد است که از جمله آنها می­توان به اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت، دور زدن تحریم­های موجود، افتتاح حساب بانکی خارجی، ورود به بازارهای بین­المللی، استفاده از معافیت­های مالیاتی و مشوق­های صادراتی اشاره کرد. ما در ادامه این مقاله به بررسی مهاجرت از طریق ثبت شرکت در انگلیس، عمان و امارات می­پردازیم. همچنین از نحوه دریافت مشاوره ثبت شرکت به صورت تلفنی و آنلاین نیز اطلاعاتی را به شما می­دهیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در انگلیس

به دلیل جایگاه اقتصادی، انگلیس کشور مناسبی برای سرمایه­گذاری و ثبت شرکت است. اگر شما هم در صدد مهاجرت از طریق ثبت شرکت در انگلیس هستید از مزیت­های ثبت شرکت در این کشور این­ است که قوانین ثبت شرکت آسان است و خیلی سریع می­توان کار ثبت شرکت را انجام داد. همین­طور فرد ثبت­کننده شرکت از هر جای دنیا که بخواهد می­تواند ثبت شرکت کند و نیاز به مسافرت نیست. دیگر اینکه هزینه ثبت شرکت و مالیات آن پایین است و با یک نفر هم می­توان شرکتی ثبت کرد. همچنین جهت ثبت شرکت نیازی به فعالیت تجاری ندارید. مالیات بر درآمد بسیار کم و قابل کنترل است.

مراحل و شرایط ثبت شرکت در انگلیس

اگر شما قصد مهاجرت از طریق ثبت شرکت در انگلیس را دارید، اول از همه باید درخواست ویزای استارت آپ یا ویزای نوآوری کنید. سپس طرحی تجاری داده شود که از نظر دولت انگلیس در جهت مثبت در اقتصاد این کشور باشد. در صورت تایید، درخواست شماره بیمه ملی (NIN) می­شود. سپس باید نامی مناسب انتخاب شود. نامی که می­گذاریم باید جدید باشد و شرکتی در انگلیس به این نام نباشد. بعد باید نوع شرکت مشخص شود و مدارک هویتی فردی که شرکت ثبت می­کند به دولت داده شود. اگر شرکت عضوی دارد باید آنها نیز معرفی گردند و یک آدرس نیز از محل شرکت داشته باشد. همچنین مهر شرکت و نامه­های تاییدیه از مراجع مربوطه نیز تقدیم گردد. در ادامه ثبت نام در سامانه مالیات باید انجام شود. سپس حساب بانکی افتتاح می­شود. فراموش نکنید اگر در این راه از وکیل با­تجربه در زمینه ثبت شرکت­ها کمک بگیرید بهتر است. چرا که تعداد درخواست­ها در انگلیس بالاست و وکیل مانع از وقفه در فرآیند ثبت می­شود. همچنین وی سریع­ترین روش برای ثبت شرکت را برای شما برمی­گزیند. در این راه شرکت فکر برتر از ارزان­ترین شرکت­ها برای ثبت شرکت است.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در عمان

در نگاه اول شاید کشور عمان گزینه شما برای ثبت شرکت نباشد اما باید بدانید که عمان در سال­های اخیر رشد اقتصادی خوبی داشته است. از مهمترین مزایای ثبت شرکت در عمان به قصد مهاجرت باید به اخذ اقامت و زندگی در عمان، مالکیت صد در صدی بر روی شرکت بدون نیاز به شریک مقیم آنجا، ثبات سیاسی، کار با ریال عمان که یکی از باارزش­ترین ارزهای فعلی است و معافیت مالیاتی اشاره کرد. از معایب ثبت شرکت در عمان نیز می­توان به عدم صدور اقامت دائم و عدم اجازه برای ثبت شرکت در تمامی حوزه­ها اشاره کرد. برای مهاجرت از طریق ثبت شرکت در عمان شرایط و مدارکی لازم است:

مرحله اول برای ثبت شرکت در عمان، بررسی پرونده و مدارک است. سپس مدارک ارسال و توسط اتاق صنعت و بازرگانی عمان و وزارت تجارت و صنعت بررسی و ثبت می­شود. مرحله بعدی اجاره یا خرید دفتر، کارگاه و کارخانه و اخذ مجوز از شهرداری است. مرحله آخر نیز اخذ ویزا و افتتاح حساب است. همچنین برای ثبت شرکت در عمان مدارکی نیاز است. این مدارک شامل پاسپورت، عکس، کارت شناسایی، کارت پایان خدمت یا معافیت، سوء پیشینیه (به عربی)، گزارش رسمی گردش مالی شرکت مادر در 5 سال اخیر، طرح تجاری، مدارک افتتاح حساب بانکی می­شود. همچنین برای اتخاذ سریع­ترین روش برای ثبت شرکت در عمان حتما از یک وکیل و مجموعه مهاجرتی کمک بگیرید.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در امارات

امارات، کشوری متشکل از هفت شیخ­نشین از جمله دبی که یکی از توسعه­یافته­ترین کشورهای منطقه است. مزایای ثبت شرکت در امارات زیاد است. از جمله آنها: عدم نیاز به مدرک زبان، عدم نیاز به مدرک تحصیلی، عدم نیاز به داشتن شرکت از قبل، محدودیت سنی وسیع 18 تا 60 سال، امکان اخذ اقامت برای همسر و فرزندان، برخورداری از حق تحصیل و بیمه سلامت، امکان ارسال جاب آفر به خارج از امارات و فرآیند فوق­العاده کوتاه.

سه مجوز حرفه­ای، تجاری و صنعتی برای ثبت شرکت در امارات وجود دارد. اگر قصد مهاجرت از طریق ثبت شرکت در امارات را دارید، مراحل آن بدین شرح است: مرحله اول بررسی پرونده شما و یک سفر با ویزای توریستی به امارات برای انجام مراحل اداری است. بعد پرونده توسط سازمان توسعه اقتصادی دبی بررسی شده و مجوز ثبت شرکت صادر می­شود. توجه داشته باشید که سفر به امارات و انجام مراحل اداری ممکن است تا یک ماه هم طول بکشد. برای همین حضور در این مدت الزامی است. مرحله بعدی شروع به کار و اخذ اقامت امارات است که با افتتاح حساب بانکی، اخذ اقامت برای خانواده و ارسال جاب آفر همراه است.

همچنین مدارکی که برای مهاجرت از طریق ثبت شرکت در امارات نیاز است بدین شرح است: پس از سفر به امارات و اخذ مجوزهای لازم، نیاز به یک ویزای Investor یا پارتنر است. مدارکی مثل کپی مجوز یا لایسنس شرکت، کپی پاسپورت، کپی ویزای توریستی، جواز شرکت، اجاره­نامه، اساسنامه، عکس، اصل کارت شناسایی کفیل و کارت ملی ایرانی نیاز است. کفیل هم یک فرد بومی به نمایندگی از شرکت شما در زمان عدم حضور در امارات است.

سخن پایانی

اگر شما هم برای مهاجرت آسان از طریق ثبت شرکت و پیدا کردن ارزان­ترین شرکت­ها برای ثبت شرکت در جستجو هستید، مجموعه فکر برتر همیشه آماده پاسخگویی به دغدغه­ها و نیازهای شماست. ما از سریع­ترین روش برای ثبت شرکت در هر کشوری آگاه هستیم و موانع و مشکلات را به راحتی از پیش پای شما برمی­داریم تا به رویای مهاجرت خود تحقق ببخشید.

n.royaee
n.royaee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋