mytosheh.project

mytosheh.project

خرید گوشی موبایل با ارزان ترین قیمت بازار از توشه

 

امروزه داشتن یک گوشی موبایل امری اجتناب ناپذیر است به طوری که بسیاری از کسب و کارها، آموزش‌ها و خیلی از موارد دیگر در این دستگاه‌های کوچک پیش می‌روند. 

از طرفی برندهای مختلفی از جمله سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی انتخاب‌های گسترده و متنوعی در اختیار ما قرار می‌دهند که گاهی این مساله کار ما را سخت می‌کند. با این شرایط وجود یک سایت مطمئن می‌تواند خیال شما را از خرید گوشی موبایل راحت کند.

5 نکته مهم هنگام خرید گوشی موبایل

  • انتخاب برند

در اینجا باید بدانید با چه رابط کاربری راحت‌تر هستید و برند مناسب را متناسب با علاقه و هم‌چنین بودجه خود انتخاب کنید. 

  • پردازنده 

گوشی های اندرویدی از پردازنده‌های مختلفی بهره می‌گیرند. اسنپدراگون، اگزینوس و مدیاتک از پرمصرف ترین پردازنده‌ها هستند که باید هنگام خرید گوشی به خوبی تفاوت آن‌ها را بدانید.

  • باتری

یکی از مهم‌ترین پارامترهای انتخاب گوشی باتری آن است. حتما به ظرفیت باتری موبایل و هم‌چنین سرعت شارژ شدن آن توجه کنید. به طور مثال شارژرهای 30 وات سرعت شارژ بیشتری نسبت به شارژهای وات دارند.

 

  • دوربین

اگر از دوربین گوشی خود زیاد استفاده می‌کنید پس باید هنگام خرید گوشی موبایل به لنزها و قدرت پیکسلی آن‌ها توجه کنید. از جمله لنزهای پرکاربرد در موبایل‌ها می‌توان به لنز واید، اولترا واید، تله فتو و تشخیص عمق میدان اشاره کرد. 

  • ابعاد و وزن گوشی 

دو نکته مهم دیگر در انتخاب گوشی موبایل ابعاد و وزن گوشی است. موبایلی را انتخاب کنید که جابه‌جا کردنش راحت باشد و به خوبی در جیب یا کیف شما قرار گیرد. هم‌چنین اندازه صفحه نمایش در ابعاد گوشی تاثیر گذار است.

روش‌های خرید گوشی موبایل

شما به دو روش می‌توانید گوشی خود را تهیه کنید. یا به صورت حضوری به مراکز خرید مراجعه کنید و یا اینکه از سایت‌های فروشگاهی آنلاین و مطمئن استفاده کنید. در این اوضاع شیوع کرونا انتخاب بهتر خرید از یک سایت بدون نیاز به حضور فیزیکی است.

سایت توشه یک سایت فروشگاهی معتبر می‌باشد که شما می‌توانید در آن خرید گوشی موبایل خود را با قیمتی ارزان‌تر از قیمت بازار آزاد انجام دهید. سایت توشه با پیش خرید موبایل از واردکنندگان معتبر کشور نسبت به تهیه آن‌ها اقدام می‌کند.

با مراجعه به سایت توشه می‌توانید مدل‌های مختلف گوشی و حتی محصولات دیجیتال دیگر مثل لپ تاپ را با یکدیگر مقایسه کنید، ویژگی و نقاط قوت هر کدام را ببینید و در نهایت با خیالی آسوده خرید خود را تکمیل کنید. 

چرا خرید از توشه؟

توشه به عنوان یک سایت خرید محصولات فیزیکی به شکل پیش خرید / فروش، خدمات خود را به کاربران ارائه می‌دهد. خرید محصول از توشه منجر میشود تا شما با هزینه کمتر از قیمت بازار آزاد، محصول دلخواه خود را در یک بازه زمانی توافق شده تحویل بگیرید.

خرید لپ تاپ ارزان از توشه 

همان‌طور که گفتیم توشه مختص خرید گوشی موبایل نیست؛ شما در این سایت می‌توانید خرید لپ تاپ ارزان را نیز با آرامش خاطر تجربه کنید. 


 

پس اگر دنبال خرید مطمئن و ارزان هستید سری به سایت توشه (/https://mytosheh.com) بزنید.

 

mytosheh.project
mytosheh.project

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋