mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

هزینه عمل بلفاروپلاستی در کلینیک نور

 

هزینه عمل بلفاروپلاستی در کلینیک نور چقدر است؟ این هزینه بر اساس چه عواملی تعیین می شود؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد و علاوه بر آن درباره انواع روش عمل بلفاروپلاستی هم نکاتی مطرح می کنیم که دانستن آن قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی لازم است. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

هزینه عمل بلفاروپلاستی

یکی از بخش های مهم صورت که می تواند زیبایی صورت را دو چندان کند و شادابی و طراوت را به صورت برگرداند، عمل جراحی بلفاروپلاستی است. چشم ها هم مثل پوست انسان در گذر زمان پیر می شوند و یکی از عوامل نشان دهنده بالا رفتن سن است. همین طور چشم ها حالات روانی فرد را هم نشان می دهد. حدود هزینه عمل بلفاروپلاستی در کلینیک نور با دیگر کلینیک های زیبایی متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد که در قسمت بعدی به آن ها می پردازیم.

هزینه عمل بلفاروپلاستی در کلینیک نور چقدر است؟

هزینه عمل بلفاروپلاستی در کلینیک نور در بازه حدودی بین 9 تا 12 تومان است. البته این عمل هزینه برای پلک بالا است و اگر از  بین بردن پف زیر چشم هم مد نظر باشد، این مبلغ تغییر می کند. هزینه عمل بلفاروپلاستی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن می توان به این موارد اشاره کرد.

انجام عمل بلفاروپلاستی توسط چه متخصصی انجام شود، در کدام کلینیک با چه خدماتی صورت پذیرد، علاوه بر آن باید به نوع خدمات کلینیک و استفاده از دستگاه های بروز آن هم توجه کرد. همچنین نباید از هزینه های آزمایش های قبل از عمل بلفاروپلاستی و بعد از آن غافل شد. داروها و مراقبت هایی که جراح بعد از عمل برای فرد تجویز می کند نیز باید در لیست هزینه عمل بلفاروپلاستی در نظر گرفته شود.

هزینه بلفاروپلاستی در کلینیک آنیل با احتساب تمام هزینه های آزمایش ها و داروها در حدود 10 میلیون تومان خواهد بود که پیش از هر گونه اقدام برای عمل جراحی می توانید با پزشک خود مشورت کنید و از همه آن ها به تفکیک مطلع شوید.

پرداخت هزینه عمل بلفاروپلاستی توسط بیمه

هزینه عمل بلفاروپلاستی ممکن است یک عمل درمانی محسوب شود یا یک عمل زیبایی. توجه داشته باشید که چنانچه این عمل از نوع درمانی باشد یعنی بیمار به دلیل افتادگی شدید پلک دچار مشکل در بینایی خود شده باشد و برای درمان آن نیاز به عمل بلفاروپلاستی در کلنییک نور است. در این شرایط قسمت زیادی از هزینه عمل توسط بیمه پرداخت می شود. در این صورت بیمه برای تشخیص وضعیت بینایی بیمار از او تست بینایی می گیرد. حال در صورتی که هدف بیمار جراحی زیبای باشد، بیمه هیچ گونه هزینه ای متقبل نمی شود و پرداخت نمی کند.

روش جراحی عمل بلفاروپلاستی

جراحی بلفاروپلاستی در کلنیک نور به صورت سرپایی انجام می شود و در آن تنها نیاز به بی حسی موضعی است. فقط در مواردی که متخصص با توجه به شرایط بیمار نیاز ببیند، بیمار را برای عمل آن بیهوش می کند. همان طور که احتمالا تا الان متوجه شدید، برای هزینه جراحی پلک نمی توان هزینه خیلی دقیقی تعیین کرد چون عمل جراحی به مواردی مثل دستمزد جراح، اتاق عمل، داروها و آزمایش ها، موقعیت جغرافیایی کلینیک و روش جراحی و غیره بستگی دارد.

اگر علاقه مند به مطالعه مقالات بیشتر درباره جراحی های زیبایی هستید، به سایت آنیل سر بزنید.

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋