mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

بوستر پمپ چیست و چه کاربر

بوستر پمپ از جمله پرکاربردترین سیستم‌های آبرسانی توسط پمپ‌ها است. انواع این سیستم در تامین آب آشامیدنی و مصرفی مراکز اداری و تجاری، تفریحی، ورزشی، مسکونی و همچنین در صنعت کشاورزی و گلخانه‌ای، در سیستم آبیاری تحت فشار در فضاهای خاص و همچنین  باغ‌های کشاورزی با سیستم صنعتی و مکانیزه کاربرد فراوان دارد. از این سیستم نیز در سیستم اطفا حریق به عنوان بوستر پمپ آتش نشانی و بوستر پمپ آبرسانی کاربرد فراوان دارد. مجموعه‌های تخصصی به عنوان بهترین مراکز مشاوره در زمینه انتخاب بوستر پمپ و فروش بوستر پمپ در حال فعالیت هستند. از انواع این محصول می‌‎توان به بوستر آبرسانی، بوستر آتش نشانی و انواع پمپ آتش نشانی اطفاء حریق میتوان نام برد.

 

تفاوت بوستر پمپ و پمپ آب

با افزایش جمعیت در شهرها و زیاد شدن ساخت و ساز مسکونی و صنعتی به سختی می توان آب مورد نیاز برای مصرف را در تمام واحد های یک ساختمان خصوصا واحد های مستقر در طبقات بالایی را تامین نمود.  از این جهت تامین فشار آب مصرفی متعادل کلیه واحدها از انواع مختلف پمپ آب خانگی استفاده می‌‍شود.

اگر قصد داشته باشید که فشار آب کاهش نیابد، باید حتما از سیستم پیشرفته تری برای تامین متعادل آب در واحدهای مختلف استفاده کرد. بوستر پمپ با داشتن دو یا چند پمپ که به صورت موازی در کنار هم کار می‌کند توانایی تامین آب مورد نیاز هر واحد را با هر فشاری دارد.

سخن پایانی

امروزه بوستر پمپ‌ها در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و به وسیله اجزای خود توانسته بسیاری از نیازهای کاربران خود را به راحتی برطرف نماید. یکی از مجوعه‌هایی که به صورت تخصصی در صنعت آبرسانی فعالیت دارد، ایران جهش است. این مجموعه با داشتن تکنسین‌های مجرب و کارشناسان با تخصص می‌تواند بهترین مشاوره‌ها و راهنمایی ها را در خرید پمپ آب و بوستر پمپ برای شما انجام دهد.

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋