mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

راهنمای ساخت متامسک

 

یکی از کیف پول های رسمی اتریوم، متامسک نام دارد. Metamask به راحتی به صورت افزونه در مرورگرهای کامپیوتر قابل نصب است و کار با آن بسیار ساده است. ما در این نوشته قصد داریم شما را در ساخت متامسک راهنمایی کنیم تا بتوانید به راحتی از این کیف پول نرم افزاری استفاده کنید.

 

متامسک چیست؟

پیش از بررسی جامع آموزش ساخت متامسک، بهتر است به توضیحی اجمالی در خصوص کیف پول متامسک برای شما بیان کنیم. متامسک توسط Consensys در سال 2016 تاسیس شد. سازندگان در سطح جهانی فعالیت دارند و بسیاری از پروژه ها در حال پایان هستند.

کیف پول Metamask به ما امکان کار با برنامه های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند را می دهد و شامل رمزنگاری حیاتی است و ارسال یا حتی دریافت خواسته های مختلف را ممکن می کند. Metamask از توکن های مبتنی بر اتریوم erc-20 پشتیبانی می کند.

ساخت متامسک

1.وارد وب سایت Metamask شوید و روی گزینه Download or Download Now کلیک کنید.

2. هر دوی این گزینه ها شما را به این صفحه هدایت می کنند .کلیک کنید روی Install Metamask for Chrome.

3. اکنون در صفحه Chrome.google هستید. روی افزودن به کروم ضربه بزنید.

4. از پنجره باز شده گزینه Add extension را انتخاب کنید.

 

 

5. در صفحه جدید روی Get Started کلیک کنید.

6. حالا شما دو گزینه دارید. انتخاب گزینه سمت چپ برای زمانی است که از قبل کیف پول دارید و می خواهید به آن وصل شوید. برای ایجاد کیف پول جدید و دریافت 12 کلمه رمز عبور گزینه سمت راست را انتخاب کنید.

7. متامسک در این صفحه اطلاعات و هشدارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که باید آن ها را بخوانید و در صورت موافقت روی دکمه I Agree کلیک کنید. در پایین صفحه، یک سیاست حفظ حریم خصوصی وجود دارد که می توانید آخرین به روز رسانی آن را از طریق لینک آن مشاهده کنید.

8.در این صفحه رمز عبور خود را تعیین می کنید. این رمز عبور حداقل هشت کاراکتر باشد. دقیقاً در کادر دوم تکرار کنید.

9. شرایط استفاده را بخوانید و در صورت موافقت تیک آن را بزنید تا گزینه Create برای شما فعال شود.

10. پس از آن به صفحه Secret Backup Phrase هدایت خواهید شد. در این صفحه 12 کلمه به شما نشان داده می شود که ترتیب آنها مهم است. این کلمات رمز دسترسی شما به کیف پول شما هستند و از طریق آنها می توانید حساب خود را بازیابی کرده و رمز عبور خود را تغییر دهید.

11. در صفحه جدید باید کلمات صفحه قبل را به همان ترتیب انتخاب و وارد کنید سپس بر روی دکمه تایید کلیک کنید.

12. کار ساخت کیف پول تمام شده است. در اینجا 5 نکته مهم وجود دارد که باید به آنها توجه کنید و سپس همه انجام شد را بزنید! عبارات عبور پشتیبان را در چندین مکان امن ذخیره کنید. این عبارت 12 کلمه ای را با کسی به اشتراک نگذارید.

 

 

13. اکنون پسوند متامسک به مرورگر کروم شما اضافه شده است، کافیست بر روی افزونه های مرورگر کروم کلیک کنید و از پنجره باز شده متامسک فاکس را انتخاب کنید. این پنجره باز می شود و پلتفرم های سوآپ توکن و منابع نقدینگی را معرفی می کند. با فشردن دکمه Start swapping به قسمت Metamsk swap volt هدایت می شوید. در حال حاضر روی ضربدر بالای پنجره کلیک کنید تا به صفحه اصلی بروید و با افزونه متامسک شروع به کار کنید.

هزینه کارمزد کیف پول Metmask چقدر است؟

کیف پول Metamask بسته به وضعیت شبکه اتریوم، برای هر تراکنش یک کارمزد پیش‌فرض GAS ارائه می‌کند. علاوه بر این، کاربران این امکان را دارند که هزینه گاز را تغییر دهند. توجه داشته باشید که کارمزد تراکنش بر اساس سرعت پردازش تراکنش تعیین می شود. هر چه مبلغ پرداخت بیشتر باشد، زمان تایید تراکنش سریعتر خواهد بود و بالعکس.

مزایای کیف پول MetaMask

در دسترس بودن: کیف پول Metamask در بین کاربران محبوب است و کاربران برای دسترسی به طیف گسترده ای از DApp ها فقط به یک افزونه نیاز دارند.

رابط کاربری ساده: استفاده از این کیف پول بسیار آسان است و حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

 صرفه جویی در فضا: کاربران لازم نیست بلاک چین اتریوم را دانلود کنند؛ بنابراین فضای استفاده شده توسط کیف پول ذخیره می شود.

تنظیمات HD: کیف پول Metamask به دلیل داشتن تنظیمات HD امکان پشتیبان گیری را به کاربران می دهد.

منبع باز: کیف پول نرم افزاری Metamask متن باز یا Open Sopurce است، به این معنی که همه کدها آنلاین هستند و دسترسی به آن رایگان است.

 

جمع بندی

ما در این نوشته سعی داشتیم علاوه بر تعریف متامسک، مراحل ساخت متامسک را برای شما بیان کردیم. لازم به ذکر است این کیف پول نرم افزاری یکی از بهترین، معتبرترین و راحت ترین کیف پول های نرم افزاری  است که تا کنون شکایتی کلاهبرداری آن ذکر نشده و گزارشی در خصوص هک شدن آن وجود ندارد؛ بنابراین شما به راحتی می توانید، با خیال راحت دارایی های خود را در آن ذخیره کنید.

در پایان پیشنهاد می کنیم اگر مشکلی در خصوص ساخت متامسک داشتید یا با سوالی حین ساخت متامسک مواجه شدید به ابزار ترید https://abzartrade.com مراجعه کنید. ابزار ترید سایت تخصصی دانستنی های ارز دیجیتال است که شما در آن می توانید به روزترین مقالات کریپتوکارنسی را مطالعه فرمایید.

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋