mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین و با کیفیت ترین چاپ کاتالوگ در تهران

گروه چاپ اندیشه برتر با سالها تجربه درخشان بالاترین هدف خود را ارائه خدمات چاپ جامع با بهترین کیفیت و بهترین قیمت چاپ قرار داده است و همواره بر این هدف باقی خواهد ماند. ما مفتخریم که منحصر به فردترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه می دهیم. با خیالی آسوده تمامی خدمات چاپ خود را به ما بسپارید و در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را با کیفیت عالی دریافت کنید.

انجام خدمات چاپ کاتالوگ و تولید انواع جعبه های مقوایی، صنعتی، دارویی، کشاورزی، غذایی وکارتن لمینت و موارد خاصی از قبیل PP، چاپ متالایز، ترانسپرنت , چاپ IML , سابلیمیشن, طلق با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت بر اساس سالها تجربه با همکاری برندهای معتبر در تخصص ما.

 

کاربرد های چاپ کاتالوگ چیست؟

به طور کلی چاپ کاتالوگ مجموعه ای از اطلاعات گردآوری شده است که در قالب یک دفترچه راهنما ارائه می شود. به عبارت دیگر، کاتالوگ با ارائه فهرست و توضیحات دقیق و کلی در مورد فعالیت های کسب و کار مربوطه و محصولات و خدماتی که ارائه می دهد، به مخاطب کمک می کند تا تصمیم آگاهانه تری در مورد انتخاب و خرید کالا یا خدمات بگیرد.

رعایت فاصله کافی از لبه کاغذ تا متون و تصاویر طرح که به آن حاشیه امن می گویند نیز در برش کاتالوگ بسیار مهم است. زیرا بی توجهی به این موضوع می تواند منجر به حذف بخشی از طراحی کاتالوگ شود. به همین دلیل در طراحی چاپ کاتالوگ باید به این نکته توجه شود.

پس از رعایت تمامی استانداردهای طراحی، نوبت به انتخاب فاکتورهای مهم قبل از چاپ کاتالوگ می رسد. مثلا جنس و ضخامت کاغذ صفحات داخلی و جلد کاتالوگ در ظاهر و استحکام آن بسیار تاثیرگذار است. هرچه ضخامت و جنس کاغذ کاتالوگ بهتر باشد کاتالوگ زیباتر و ماندگارتر خواهد بود.

به طور کلی کاتالوگ به سه صورت مربع، عمودی و افقی طراحی و چاپ می شود. در این بین جهت و نحوه باز شدن آن در ظاهر یک کاتالوگ تاثیر دارد. به طور کلی جهت باز شدن کاتالوگ ها به زبان نوشتاری آنها بستگی دارد، یعنی کاتالوگ هایی که زبان آنها فارسی است از سمت راست و کاتالوگ هایی با زبان لاتین از سمت چپ باز می شوند.

تفاوت چاپ کاتالوگ دیجیتال و افست چیست؟

چاپ کاتالوگ دیجیتال: در چاپ دیجیتال فایل شما برای چاپگرها ارسال می شود و برگه ها تک تک چاپ می شوند، هیچ گونه کلیشه ای و آماده سازی زمان بر و پرهزینه ای ندارند. در این نوع چاپ می توان حتی 1 کاتالوگ را با هزینه بسیار کم و با سرعت بسیار بالا چاپ کرد و بهترین روش چاپ در تیراژ کم تا متوسط ​​است زیرا با افزایش تیراژ چاپ خود را از دست می دهد. بهره وری اقتصادی.

چاپ کاتالوگ افست: در این نوع چاپ باید کلیشه سازی کرد، از زینک استفاده کرد و مقدمات پرهزینه و زمان بر شروع را تهیه کرد. به همین دلیل حتی در تیراژ کم نیز هزینه و زمان بسیار بالاتری نسبت به چاپ دیجیتال دارد. اما زمانی که این آماده سازی های زمان بر و پرهزینه انجام شود، سرعت چاپ بسیار بالا خواهد بود و در تیراژ بالا نه تنها هزینه آن بسیار کمتر می شود، بلکه سرعت بیشتری نیز خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از چاپ و چاپ کاتالوگ به وب سایت اندیشه برتر https://andisheh-bartar.com/ مراجعه کنید.

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋