mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

چگونگی خرید از نیوبالانس ترکیه

بر کسی پوشیده نیست که آدیداس و نایک چند سالی است که بر بازار کفش‌های کتانی مدرن تسلط داشته‌اند، اما نیوبالنس با تولید کفش‌های کتانی استثنایی که به دلیل راحتی و کیفیت خود مشهور هستند، جای پای محکمی دارد.خرید از نیوبالانس ترکیه نیز، به یکی از دغدغه‌های افراد در ایران تبدیل شده است؛ چرا که یافتن فروشگاه‌آنلاین لباس معتبر، در میان فروشگاه‌های متفرقه و زیاد، بسیار کار سختی است.
برند نیوبالانس به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان کالاهای ورزشی در جهان، نیوبالنس بیش از 100 سال است که در حال فعالیت است و کفش ها و لباس های نمادین دویدن را برای جاه طلب ترین ورزشکاران جهان تولید می کند.
New Balance یک نام آشنا است که در طول سال ها همچنان به محبوبیت خود ادامه داده است. اما نیوبالنس چگونه به موفقیت جهانی خود دست یافت؟ در ادامه این مطلب علاوه بر چگونگی خرید از نیوبالانس ترکیه، به دلایل محبوبیت آن نیز خواهیم پرداخت.

تاریخچه برند نیوبالانس چیست؟

New Balance به عنوان New Balance Arch Support Company در سال 1906 توسط ویلیام جی رایلی تاسیس شد. رایلی یک مهاجر ایرلندی در بوستون، ماساچوست زندگی می کرد. اعتقاد بر این است که رایلی پس از دیدن مرغ هایی که در باغش غرغر می کنند، برای تولید اولین محصول خود الهام گرفته است. رایلی که از نحوه تعادل جوجه ها بر روی پاهای سه سر خود بسیار شگفت زده شده بود، یک پایه فنری انعطاف پذیر با سه نقطه پشتیبانی طراحی کرد.

در سال 1927، رایلی فروشنده ای به نام آرتور هال را استخدام کرد که در نهایت در سال 1934 در شرکت پشتیبانی آرک نیو بالانس شریک شد. در آن زمان، نیو بالانس هنوز کفش تولید نمی کرد و هال تجارت خود را بر فروش تکیه گاه های قوس برای کارگرانی متمرکز کرد که کار مستلزم ایستادن آنها برای مدت طولانی بود. هال در نهایت در سال 1956 شرکت پشتیبانی آرک نیو بالانس را به دخترش النور و همسرش پل کید فروخت.

چگونگی خرید از نیوبالانس ترکیه

اگر قصد خرید از نیوبالانس ترکیه را دارید، کافیست با مراجعه به وبسایت نیوبالانس و یا سایت ترندیول خرید خود را به صورت آنلاین و مستقیم انجام دهید.

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋