mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

کاشت ابرو چیست؟

 

ابروها ویژگی بسیار مهم و برجسته صورت را تشکیل می دهند. با پیشرفت تکنولوژی، کاشت ابرو به یک روش محبوب برای جایگزینی مو‌های از دست رفته در این ناحیه تبدیل شده است. با این حال، ابرو اگرچه ناحیه کوچکی در صورت است، اما کاشت ابرو نیاز به دقت و دانش زیادی در مورد آناتومی، طراحی ابرو و کشیدن آن دارد. 

 کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو در ایران یکی از جدیدترین روش ها برای بهبود ظاهر ابرو است. این روش برای افرادی که ابروهای نازک و کم پشت دارند بسیار مناسب است. ابروهای کاشته شده کاملا شبیه ابروهای طبیعی بوده و دائمی هستند.

 

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن پیوند مو به ناحیه ابروی شما منتقل می شود. هدف رشد موهای جدید از این گرافت ها و پرتر و زیباتر کردن ابروهای شماست. کاشت ابرو طبیعی شبیه کاشت مو است با این تفاوت که کاشت ابرو به دقت و ظرافت بیشتری نیاز دارد. بنابراین انتخاب کلینیک تخصصی کاشت ابرو بسیار مهم است.

هزینه کاشت ابرو در ایران چقدر است؟

کاشت ابرو یک عمل غیر پزشکی و صرفاً زیبایی محسوب می شود. یعنی تحت پوشش بیمه درمانی نیست. کاشت ابرو مانند سایر روش های زیبایی مانند تزریق ژل و بوتاکس در دسته عمل های زیبایی قرار می گیرد. قیمت دقیق کاشت ابرو بر اساس نیازهای فردی شما، تخصص و تجربه پزشک و محل زندگی شما متفاوت خواهد بود. به طور متوسط ​​این روش در بهترین کلینیک های تخصصی کاشت ابرو ممکن است از 700 دلار تا 1000 دلار هزینه داشته باشد که البته بستگی به روش کاشت ابرو FUT یا FIT دارد. همچنین مهم است که از هزینه های بالقوه خارج از کاشت مو اولیه آگاه باشید. به عنوان مثال، اگر می خواهید بعد از مرحله بهبودی به کاشت اضافی بپردازید، باید هزینه این موارد را به هزینه های اولیه خود اضافه کنید. برخی از کلینیک های کاشت ابرو گزینه های پرداخت متفاوتی برای کاهش هزینه کاشت ابرو دارند. تخفیف ویژه و شرایط پرداخت از جمله مواردی است که ممکن است ارائه دهند.

و در پایان

در این مطلب از کلینیک زیبایی آنیل، به بررسی روش کاشت ابرو و همچنین هزینه کاشت ابرو نیز پرداختیم. امیدواریم با انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو بتوانید مطلوب ترین نتیجه‌ها را از این عمل جراحی دریافت کنید.

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋