mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

معرفی جدیدترین لپ تاپ 2021

 

 

با پیشرفت تکنولوژی مدل های جدی لپ تاپ روزانه روانه بازار می شوند، انتخاب یک لپ تاپ خوب از بین جدیدترین لپ تاپ موجود همیشه دغدغه خریداران لپ تاپ بوده، در دامه قصد داریم شما را با جدیدترین لپ تاپ سال 2021 آشنا کنیم.

Dell XPS 15 9500 -

لپ تاپ XPS 15 دل یکی از بهترین لپ تاپ ها است و مدل جدید 9500 سری XPS از این قاعده مستثنی نیست XPS 15 طراحان گرافیک حرفه ای ، ویرایشگر عکس، ویرایشگر فیلم یک انتخاب خیلی خوب می تواند باشد. این لپ تاپ بسیار زیبا طراحی شده رنگ براق ، لبه های برش الماس و حاشیه های فوق العاده نازک اطراف صفحه باعث شده که زیبایی خاصی به خود بگیرد.

 

ASUS ROG Zephyrus G14 -

اگر گیمر هستید و می خواهید یک لپ تاپ مخصوص بازی خود را خریداری کنید، بهترین انتخاب برای گیمرها خرید لپ تاپ گیمینگ از بین جدیدترین لپ تاپ انتخاب لپ تاپ، Zephyrus G14 است ، G14 یکی از باریک ترین ، سبک ترین و قدرتمندترین لپ تاپ است. در کنار این عملکردی قدرتمند، سرعت سریع، ماندگاری شگفت انگیز باتری را ارائه می دهد. این لپ تاپ در یک شاسی جذاب Moonlight White  با حاشیه های نسبتاً باریک اطراف صفحه نمایش بسته بندی شده است.

 

Apple MacBook Pro - Ultimate Powerhouse

 در میان جدیدترین لپ تاپ قطعا اپل بهترین لپ تاپ را تولید می کند، اپل همیشه نسبت به سایرین برتری دارد. ساخت یک لپ تاپ عالی همیشه از اپل توقع میره. این مورد در لپ تاپ Apple MacBook Pro  نیز وجود دارد. آنها با مشخصات فوق العاده به همراه طراحی خیره کننده بهترین ها را ارائه می دهند.

 

AORUS 15G –

یکی از جدیدترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ لپ تاپ AORUS 15G است و که مخصوص گیمرهاست. مشخصاتی از قبیل سخت افزاری عالی و صفحه کلید مکانیکی آن عملکرد بازی شما را به هیجان می کشد.

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋