mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ویژگی لباس کار مناسب

خرید لباس کار به عنوان یک وسیله حفاظتی در راستای استاندارد سازی فعالیت ‌های صنعتی و غیرصنعتی توصیه می ‌شود. لباس کار با توجه به نوع فعالیت یک فرد شامل لباس های یک تکه و دو تکه می باشد. جنس لباس از مهمترین عوامل تعیین قیمت لباس کار است.

برخی از افراد فعال در مشاغل پرخطر، باید کل بدن حتی دست‌ها، پاها و سر و صورت خود را پوشش دهند. با این حال مقصود از اصطلاح لباس‌ کار همان لباسی است که تنه اصلی فرد را پوشش می دهد. دیگر انواع پوشش دهنده ها در قالب کفش کار، دستکش کار، کلاه ایمنی و یا ماسک و نقاب دسته بندی می شوند.

در این مقاله به ارایه ویژگی های یک لباس کار استاندارد از حیث جنس و دیگر قواعد ممکن می پردازیم.

جنس لباس کار

یکی از ابتدایی ترین و مهمترین مواردی که در زمان خرید لباس کار مورد توجه واقع می شود جنس و بافت اصلی محصول است. متداول ترین پارچه هایی که در ایران جهت تولید لباس کار مورد استفاده واقع می شوند با توجه به ضخامت آن ها و به ترتیب عبارتند از:

  • پارچه تترون: امروزه بسیاری از روپوش‌های پزشکی و لباس کارهای رستورانی با استفاده از پارچه تترون تولید می گردند. این پارچه ضخامت زیادی نداشته و قیمت ارزان تری در مقایسه با دیگر انواع پارچه های لباس کار دارد.

  • پارچه ترگال: میزان ضخامت آن از پارچه تترون بیشتر است با این حال همچنان به عنوان یک پارچه منعطف و خنک شناخته می شود. از این پارچه برای تولید لباس مدارس، لباس فرم  رسمی و اداری و روپوش های آزمایشگاهی استفاده می گردد.

  • پارچه فلامنت کج راه: متداول ترین پارچه لباس کار در ایران بوده و از ضخامت بسیار مناسبی برخوردار است.

  • پارچه کتان: این پارچه دارای خلوص متفاوتی می باشد که هر چقدر میزان خلوص پارچه بیشتر باشد میزان کیفیت آن افزایش یافته و به تبع میزان قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

 

جمع بندی

انتخاب بهترین کیفیت لباس کار همیشه سخت است و نمی توان بین فروشگاه های موجود برای خرید دست به انتخاب زد اما ما به شما فروشگاه یونکس را پیشنهاد می کنیم برای خرید عمده لباس کار با بهترین کیفیت می توانید به یونکس مراجعه کنید.

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋