قالیشویی ممتاز در اصفهان

قالیشویی ممتاز در اصفهان

قالیشویی و مبلشویی ممتاز یکی از بزرگترین مجموعه های قالیشویی و مبلشویی اصفهان با مجوز رسمی از اتحادیه،با 30 سال سابقه درخشان آماده ارائه خدمات زیر با استفاده از مدرنترین دستگاه های روز و بهترین مواد شوینده به صورت تضمینی

قالیشویی ممتاز در اصفهان

اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین امکانات در قالیشویی هستید می توانید با انتخاب قالی شویی ممتاز که یکی از پرسابقه ترین و معتبرترین قالیشویی می باشد را در اولویت های خود قرار داده و از بهترین امکانات و خدمات برخوردار شوید. قالی شویی یکی از پردرآمدترین کسب و کارهایی می باشد که برای موفقیت در این شغل و برداشتن گام های موفق بایستی از بهترین ماشین آلات روز دنیا و ایده های نوین شستشوی فرش و مبلمان و غیره برخوردار باشد که قالیشویی ممتازبا در اختیار داشتن بهترین پرسنل و ماشین آلات پیشرفته توانسته است پیشرفت های قابل توجهی را در این حوزه فعالیت داشته باشد. کاربران و مخاطبان می توانند با انتخاب قالی شویی ممتاز با خیال راحت فرش های دستی و ماشینی خود را به شستشو داده و در بهترین کیفیت و بهره مندی از مواد شوینده یک فرش های خود را تحویل بگیرند. با توجه به اهمیت این کسب و کار هر ساله شاهد افزایش تعداد قالی شویی در سراسر نقاط کشور می باشیم که این موضوع سبب سردرگمی مخاطبان در انتخاب بهترین و مناسب ترین قالی شویی برای سپردن فرش های خود می شود که در این میان بایستی با سبک و سنگین کردن خدمات ارائه شده و مزیت های هر یک از قالیشویان مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

شستن فرش های شما با دستگاه های جدید که دارای بالاترین استانداردهای قالیشویی در جهان هستند

هیچ گونه آسیبی به فرش های جدید، قدیمی و حتی عتیقه شما نمی رساند در خدمت رسانی شما در کمترین زمان با ضمانت تحویل فرش درب منزل، با خیال راحت باغ بهشتتان را به ما بسپارید شست و شوی انواع فرش های دستباف، ماشینی، گلیم فرش، موکت با دستگاه های تمام اتوماتیک شستشو با دستگاه تمام اتوماتیک جدید که به بافت فرش آسیب نمی زند انجام می شود متخصص در شستشوی و رنگ برداری انواع فرش های دستباف تعمیرات انواع فرش،ریشه زنی،حاشیه زنی و ترمیم سوختگی فرش های دستباف و ماشینی شستشو با مواد شوینده ی صددرصد تضمینی و بدون آسیب رساندن به بافت پارچه بدون شک با یک بار امتحان و مشاهده کیفیت شست و شو مشتری همیشگی ما خواهید بود و به دوستان خود توصیه خواهید کرد شستشوی فرش انواع آلودگی‌ها را از بافت فرش خارج می‌کند تا فرش طول عمر بیشتری داشته باشد. این آلودگی‌ها می‌توانند انواع لکه‌ها، آلودگی‌های چسبناک و مواد غذایی نفوذ کرده در اعماق تار و پود فرش باشند. برای تمیز کردن انواع لکه و آلودگی از فرش می توانید از شعبه قایشویی ممتاز کمک بگیرید.
توصیه می‌کنیم برای شستن فرش‌های خود از یک شرکت حرفه‌ای استفاده کنید. کارخانه قالیشویی ممتاز یک انتخاب مناسب برای شماست. این شرکت با در اختیار داشتن تجهیزات شستشوی مدرن و پرسنلی مجرب، فرایندهای مربوط به شستشو را با سرعت انجام داده و به بهترین نحو ممکن تمام آلودگی‌های موجود در آن را برطرف می‌کند. ما کیفیت شستشوی فرش شما را تضمین می‌کنیم.

 

نظر کارشناسان فرش چیست؟

تقریباً همه کارشناسان تأکید می کنند که برای تمیز کردن لکه های خیس از حوله کاغذی و روزنامه جهت خشک کردن لکه استفاده کنید. همچنین برای لکه برداری هرگز روی فرش را نمالید. زیرا اینکار علاوه بر وارد کردن آسیب به الیاف فرش، رنگ مواد ریخته شده روی آن را در بخش بزرگتری پخش می کند و از بین بردن این آثار بسیار مشکل خواهد شد. سعی کنید از ضربه های آرام برای جذب رطوبت لکه توسط دستمال استفاده کنید.هنگام لکه برداری به هیچ وجه توصیه هایی مبنی بر شستشوی فرش با مواد شوینده شیمیایی را سر لوحه کار خود قرار ندهید. برای از بین بردن لکه های موادی همچون بستنی، آبگوشت و… می توانید از محلولی متشکل از یک چهارم قاشق چای خوری سرکه سفید و ۴ فنجان آب استفاده کنید. اگر لکه های بوجود آمده از نوع لکه های شکلات و قهوه بودند می توانید برای از بین بردن آنها از یک قاشق غذاخوری محلول آمونیاک و یک فنجان آب استفاده نمایید.در صورتی که راه حل های پیشنهادی موجب کمرنگ تر شدن اثر لکه شدند، مراحل انجام شده را مجدداً تا حصول نتیجه مطلوب تکرار کنید، در غیر اینصورت بهتر است فرش خود را برای شستشو و لکه بری به یک قالیشویی خوب معرفی نمایید. همچنین اگر اطلاعات کافی در زمینه لکه بری انواع لکه ها ندارید، توصیه می کنیم که ریسک نکنید و با کارشناسان یک قالیشویی معتبرمانند ممتاز تماس حاصل فرمایید.

 

چه نکاتی در لکه برداری فرش باید رعایت گردند؟

نکته بسیار مهم در هنگام پاک کردن لکه این است که قبل از پاک کردن لکه با هر نوع محلول پاک کننده ای ابتدا آن را روی قسمتی کوچک از لکه امتحان کرده تا مطمئن شوید ضرری به فرش نمی رساند. زیراممکن است با توجه به جنس فرش و یا شوینده ای که انتخاب کرده اید، میزان نفوذ و قدرت پاک کنندگی تغییر کند. بنابراین باید قبل از هر چیزی اطمینان حاصل کنید که آسیبی به فرش نمی رسانید.جهت لکه برداری از فرش روش های مختلفی وجود دارد. برای پاک کردن لکه های فرش، ابتدا سعی کنید قسمت هایی از لکه را که قابل برداشتن هستند با استفاده از لبه قاشق بردارید. سپس با استفاده از محلولی متشکل از آب ولرم، سرکه سفید و شامپو فرش و پارچه ای تمیز، لکه را از روی فرش پاک کنید.

برای مشخصات و شستشوی فرش به این لینک مراجعه کنید

قالیشویی ممتاز در اصفهان
قالیشویی ممتاز در اصفهان قالیشویی و مبلشویی ممتاز یکی از بزرگترین مجموعه های قالیشویی و مبلشویی اصفهان با مجوز رسمی از اتحادیه،با 30 سال سابقه درخشان آماده ارائه خدمات زیر با استفاده از مدرنترین دستگاه های روز و بهترین مواد شوینده به صورت تضمینی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋