mohsen ehsaninia

mohsen ehsaninia

چه موقع سگ ها نیاز به دامپزشک دارند؟

چه موقع باید نگران حیوان خانگی خود باشید؟

سگ شما عضوی از خانواده است: آنها بهترین دوست شما هستند ، به جای غذای خشک سگ پس مانده های شما را می خورند و در پیاده روی های صبحگاهی شما را همراهی می کنند. اما سگ شما نمی تواند شکایت کند ، بنابراین چگونه می دانید چه زمانی باید به دنبال کمک پزشکی باشید؟ چگونه می توانید تشخیص دهید که آن لنگی به معنی پیچ خوردگی است یا اینکه عطسه به آنتی بیوتیک نیاز دارد؟

علائم هشدار دهنده را که به معنی این است که شما باید حیوان خانگی خود را به دامپزشک ببرید ،

عادات غذایی عجیب و غریب

دور از ذهن نیست که سگ شما یک یا دو وعده غذایی را حذف کند، مخصوصاً اگر بیرون گرم باشد – اما حذف بیش از این وعده غذایی باید یک پرچم قرمز باشد. دو روز بدون غذا خوردن نشانه واضحی است که سگ شما نیاز به معاینه دارد. البته ممکن است نیاز به غذای سگ باکیفیت داشته باشد.

برخی از بیماری ها باعث می شوند که سگها عادات غذایی غیرمعمولی پیدا کنند. اگر سگ شما معمولاً رفتار خوبی دارد اما شروع به حمله به انبار یا زباله می کند ، باید آنها را برای معاینه ببرید.

تشنگی بیش از حد

مهم است که هر روز سگ شما چه آب می نوشد. سگی که بیش از حد معمول آب می نوشد می تواند به بیماری کلیوی یا دیابت مبتلا شود. اگر مجبور شوید ظرف آب سگ را بیش از حد معمول پر کنید یا ادرار بیش از حد دارد ، باید مرتباً بیرون بروید یا در خانه با این صحنه مواجه شوید، می توانید بفهمید که سگ شما بیش از حد آب می نوشد. .

موهای بدن زمخت یا خشک

موهای سگ باید ضخیم، براق و نرم باشد. موهای زمخت، خشن، خشک یا دارای وصله های طاسی می تواند نشان دهنده این باشد که چیزی درست نیست. نوع اشتباه غذا، آلرژی یا بیماری پوستی می تواند مقصر باشد. در هر صورت ، مراجعه به دامپزشک برای یک بدن و موی مشکوک ضروری است.

به نظر می رسد تنبل و خسته است

رخوت نشانه این است که ممکن است چیزی سگ شما را آزار دهد. یک سگ بی حال ممکن است علاقه ای به بازی و دریافت تشویقی سگ، پیاده روی یا شرکت در فعالیتهایی که معمولاً از آنها لذت می برد نداشته باشد. خستگی طبیعی یا درد عضلات گاهی اوقات می تواند به دلیل درجه حرارت بالا باشد، اما اگر علائم بیش از دو روز ادامه داشت باید به دامپزشک مراجعه کنید.

استفراغ

استفراغ گاه به گاه برای سگ ها غیر معمول نیست. حیوانات ممکن است استفراغ کنند تا از شر چیزی که با آنها موافق نیست خلاص شوند. اما مقداری استفراغ باید شما را نگران کند. به عنوان مثال ، در موارد زیر بلافاصله باید با دامپزشک تماس بگیرید:

مرتباً یا چندین بار پشت سر هم استفراغ می کند
استفراغ خون
تب دارد
استفراغ شدید همچنین می تواند باعث کم آبی بدن یا اسهال شود ، بنابراین زود به دنبال درمان باشید.

read more

mohsen ehsaninia
mohsen ehsaninia

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋