مهدی صمدی

مهدی صمدی

انواع مختلف یخچال و فریزر تجاری!

انواع مختلف یخچال و فریزر تجاری مورد استفاده در رستوران ها، بارها و کافه ها

ما همیشه هر زمان که کلمه یخچال را می شنویم در مورد یک یخچال مستقر در خانه تداعی می کنیم. اما باید درک کنیم که تبرید فقط به خنک کردن محدود نمی شود، بلکه بسیار بیشتر از آن است. وقتی صحبت از یخچال تجاری یا یخچال قصابی می شود، طیف وسیعی از یخچال ها وجود دارد. در این مقاله، اطلاعات مختصری در مورد یخچال‌های تجاری مختلف که توسط کافه‌ها، رستوران‌ها، بارها و دیگر صاحبان مشاغل آشپزی استفاده می‌شوند را به اشتراک می‌گذاریم.

 

لوازم کافه‌ها طیف گسترده‌ای از یخچال‌های تجاری را در استرالیا ارائه می‌دهند که شامل یخچال‌های باری، یخچال‌های تجاری، فریزرهای تجاری، یخچال‌های روی میز و بسیاری موارد دیگر می‌شود. هر دسته از یخچال ها مزیت و کاربرد خاص خود را دارند. بسته به بار، رستوران و کافه شما ممکن است به چندین یخچال و فریزر برای راه اندازی خود نیاز داشته باشید.

 

علاوه بر خنک کردن اقلام ذخیره شده، یخچال ها باید اقلام ذخیره شده را تازه و قابل استفاده نگه دارند. سبزیجات و سایر اقلام پخت و پز باید در دمای مناسب نگهداری شوند تا طعم و تازگی خود را حفظ کنند.

 

بنابراین، اغراق آمیز نیست اگر بگوییم یخچال می تواند به شما در حفظ طعم و کیفیت غذاهایی که برای مشتریان و غذاخوری های خود سرو می کنید، کمک کند.

 

برای خنک کردن نوشیدنی‌ها و نوشیدنی‌ها در دمای مورد نیاز برای ارائه به مشتریان، یک یخچال مناسب نیاز است. جدای از آن، می توان از آن برای نمایش و نمایش نوشیدنی ها و نوشیدنی ها استفاده کرد تا مشتریان را متقاعد کند که سعی کنند آن نوشیدنی را از آنها دریافت کنند. مزایا و مزایای ذکر شده در بالا بودن تقاضای تبرید همیشه فروش یخچال های تجاری را بالا نگه می دارد.

 

چرا به یخچال های تجاری نیاز دارید؟

 

انواع مختلف یخچال که در دسته یخچال های تجاری قرار می گیرند در زیر لیست شده اند:

 

یخچال های بار

یخچال های عمودی

یخچال میز کار

یخچال شراب

یخچال بلاست

هنگام فهرست کردن نیازهای یک رستوران به لوازم و تجهیزات آشپزخانه، تبرید تجاری ضروری است. همانطور که با غذاها و نوشیدنی ها سر و کار دارید، باید از خود بپرسید که کجا یا چگونه غذای خود را نگهداری می کنید؟ بنابراین، تهیه یخچال تجاری با کیفیت استاندارد و مناسب برای آشپزخانه رستوران شما ضروری است.

 

هر رستوران، کافه یا بار انواع ظروف و غذاها را به فروش می‌رساند، بنابراین شما باید بهترین یخچال تجاری مناسب برای آشپزخانه رستوران خود را بشناسید.

 

به عنوان مثال، هنگام استفاده از یخچال های بار برای نگهداری سبزیجات، باید حالت را تغییر دهید و مراقب دمای یخچال باشید تا طعم و تازگی سبزیجات دست نخورده بماند. بنابراین، توصیه می شود که یخچال را به طور خاص بر اساس نیاز آشپزخانه رستوران خود و هدف یخچال تجاری انتخاب کنید.

 

فریزر تجاری

 

انواع مختلفی از فریزرهای تجاری در فروش وجود دارد که از بین دسته بندی های مختلف باید بهترین فریزر مناسب را برای آشپزخانه رستوران خود انتخاب کنید.

 

فریزر صندوقی

فریزر عمودی

فریزر میز کار

نمایشگر فریزر

نوشیدنی

ماشین های یخ

هر فریزر مزایا، ابزارها و اهداف منحصر به فرد خود را دارد، شما باید آن را بر اساس نیاز، منو و تنظیم محیط رستوران خود انتخاب کنید.

 

برای مثال، بیایید فریزر بلاست و فریزر صفحه نمایش را از بین انواع مختلف فریزرهای تجاری فهرست شده در فروش مقایسه کنیم.

 

فریزر انفجاری

انجماد انفجاری قادر است حجم بیشتری از مواد غذایی را با سرعت بسیار بیشتری نسبت به فریزرهای معمولی خنک و منجمد کند. فریزر بلاست به دلیل قابلیت های دمای پایین خود به جلوگیری از گسترش باکتری ها کمک می کند و در نتیجه غذای تازه تر و ایمن تر برای خوردن به دست می آید.

 

این به حفظ مواد مغذی موجود در غذا کمک می کند و همچنین غذا را برای مدت طولانی تری ایمن نگه می دارد که در نهایت باعث کاهش هدر رفتن غذا می شود. برای نگهداری انواع غذاها بدون توجه به خام یا پخته بودن ایده آل است.

 

نمایشگر فریزر

فریزرهای نمایشگر به راحتی قابل جابجایی هستند مثل یخچال ویترینی و در مقایسه با مدل های معمولی انرژی کمتری مصرف می کنند. می تواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری را به سمت فروشگاه خود جذب کنید.

 

نمایندگی بخش مهمی از کسب و کار آشپزی است، فریزرهای نمایشگر مجهز به چراغ هایی هستند که باعث می شود اقلام غذایی و نوشیدنی های شما به شکلی جذاب نمایش داده شوند. همچنین به جلب توجه کمک می کند و آن را در رستوران های شلوغ یا تاریک قابل مشاهده می کند.

 

در کنار مزایای فوق، دارای سیستم خنک کننده سریع تری است که نوشیدنی ها و نوشیدنی ها را در زمان کمتری خنک می کند و همچنین دسترسی آسان را برای مشتریان فراهم می کند.

 

همانطور که در مورد تفاوت های فریزر بلاست و فریزر صفحه نمایش بحث کردیم، هر فریزر و یخچال تجاری مکانیسم و اهداف منحصر به فرد خود را دارند.

 

اگر به دنبال تجهیزات آشپزخانه تجاری استاندارد و بادوام و راه اندازی یخچال تجاری یا یخچال های تجاری برای فروش هستید، در فروشگاه اینترنتی عالی هستید. طیف گسترده ای از محصولات تجاری آشپزخانه را کاوش کنید و آنها را به صورت آنلاین سفارش دهید تا با خیال راحت و سریع تحویل بگیرید.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋