مهدی صمدی

مهدی صمدی

مشکلات آکنه برای مردان!

اخیراً محصولاتی برای مردان در سنین نوجوانی نیز عرضه شده است. به عنوان مرجع، محصولات مردانه حاوی محتوای الکل غیر ضروری است که می تواند پوست را تحریک کند. در بین تمام مواد آرایشی برای کسانی که از آکنه رنج می برند ، موادی که باید به آنها اشاره کرد به شرح زیر است.

1) BHA: بتا هیدروکسی اسید که نوعی اسید کربوکسیلیک است، انواع مختلفی از BHA وجود دارد، اما اسید سالیسیلیک معمولاً در لوازم آرایشی استفاده می شود.فقط استفاده می شود سلول های مرده پوست را از بین می برد و چون محلول در چربی است به سبوم نفوذ کرده و به منافذ نفوذ می کند. به عنوان کاهش دهنده ترشح سبوم تبلیغ می شود. با این حال، بر اساس قانون کره لوازم آرایشی، تنها 0.5٪ یا کمتر را می توان به لوازم آرایشی اضافه کرد، و نسخه های متخصص پوست حاوی حدود 2٪ است که برای آکنه موثر است. محصولات خارج از کشور محتوای کمی بالاتری دارند، اما در استفاده از آنها باید دقت شود. بتائین سالیسیلیک اسید، که یک گروه بتائین متصل به اسید سالیسیلیک است، با 4 تا 5 درصد اضافه شده است تا اثری مشابه اسید سالیسیلیک با غلظت 2 درصد ایجاد کند. با این حال، بتائین سالیسیلیک اسید در واقع یک پیوند کووالانسی نیست، بلکه یک ترکیب یونی است و ماده ای است که برای خارج شدن از مرزهای مقررات وزارت ایمنی غذا و دارو استفاده می شود و همه مواد به سرعت ناپدید شدند.

2) AHA: آلفا هیدروکسی اسید، یک نوع کربوکسیلیک اسید. برخلاف BHA که در لوازم آرایشی استفاده می شود، که بیشتر اسید سالیسیلیک است، چندین نوع AHA از جمله اسید گلیکولیک و اسید لاکتیک وجود دارد. میکروب های آکنه از هوا متنفرند. این به سرعت در زیر سلول های مرده پوست ضخیم رشد می کند و به طور موثر چنین سلول های مرده ضخیم پوست را از بین می برد. طبق قانون کره ای لوازم آرایشی، شما می توانید تا 10 درصد استفاده کنید. با این حال، بررسی pH محصول ضروری است و در ادبیات، مشخص شده است که اثر لایه برداری زمانی که PH از 6 بیشتر شود، به شدت کاهش می یابد.

3) بنزوئیل پراکسید: یک عامل فوق العاده قوی که باکتری های آکنه را با تزریق هوا به آنها عقیم می کند. در کره نمی توان آن را به لوازم آرایشی اضافه کرد، اما می توان آن را به عنوان دارو خریداری کرد. به داروخانه بروید و بگویید "به من Benjac AC بده" همه چیز را به شما می دهند. از طرف دیگر، می توانید ژل Brevoxyl را خریداری کنید. Benzac AC 2.5٪ بنزوئیل پراکسید و ژل Breboxyl 4٪ است.

اگر محصولی را خریداری می کنید، می توانید از بین محصولاتی که شامل 1) و 2) بالا هستند، محصولی متناسب با پوست خود خریداری کنید، اما باید مراقب باشید زیرا می تواند باعث تحریک پوست شود . و از همه مهمتر از ضد آفتاب استفاده کنید . اشعه ماوراء بنفش منشأ انواع بدی ها مانند آکنه، رنگدانه، چین و چروک و سرطان پوست است. همیشه پس از استفاده از کرم ضدآفتاب با یک پاک کننده ملایم (پاک کننده فوم و ...) کاملاً بشویید.

در هر صورت، من نمی توانم اثر چشمگیر بهبود آکنه را با هیچ لوازم آرایشی فروخته شده در بازار ببینم. بلکه نگران بروز مشکلات ثانویه ناشی از سوزش هستیم، بنابراین توصیه می کنیم به متخصص پوست مراجعه کرده و داروی تجویز شده را مصرف کنید. داروها به راحتی در فروشگاه های بزرگ در دسترس نیستند مانند تبلیغات (...) محصولات اولیه AHA در بازار وجود دارد، امامفهوم گم شدهلطفا محصول را خریداری نکنید، اما قبل از سفارش اسیدیته آن را بررسی کنید. و در مورد BHA، در برچسب مواد تشکیل دهنده به عنوان اسید سالیسیلیک مشخص شده است، اما هرگز به عنوان BHA مشخص نمی شود. تمام اجزای BHA حاوی 20 ماده مضر استدر گنجانده شده است و به عنوان آنتی اکسیدان در صنایع دیگر استفاده می شود. نباید با اسید سالیسیلیک اشتباه شود.

ضد حساسیت، غیر تحریک کننده: لوازم آرایشی که ضد حساسیت و غیر تحریک کننده هستند. ویژگی این محصولات این است که آنها محصولاتی هستند که 3-4 مو به صورت رایگان ارائه می شوند. روغن های معدنی، پروپیلن گلیکول و سایر مواد خامی که در برخی افراد باعث درماتیت تماسی می شوند کنار گذاشته می شوند و از تثبیت کننده ها و نگهدارنده های گرانتر و بهتر مانند 1 یا 2 هگزان دیول استفاده می شود. معمولاً این محصولات با لوازم آرایشی کودک و افراد با پوست حساس به عنوان مشتری اصلی خود به بازار می آیند. به عنوان مرجع، غیر تحریک کننده و ضد حساسیت به این معنی نیست که اصلاً واکنشی به پوست وجود ندارد و باید از لوازم آرایشی مناسب خود استفاده کنید. فقط به این دلیل که ممکن است برای برخی افراد "کمتر تحریک کننده" باشد.

ارگانیک، بکر: لوازم آرایشی با ترکیبات ارگانیک به معنای واقعی خود. محصولات ارگانیک موجود در بازار 100% ارگانیک نیستند. طبق قوانین کره، تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد از محصول مجاز به برچسب ارگانیک بودن است.

Baby: نام محصولی است که از پوست نوزاد محافظت می کند. معمولاً به جای اینکه آشکارا کودک باشد، با ارگانیک، بکر، غیر تحریک کننده و ضد حساسیت همراه است. به جرات می توان گفت که این محصولی است که تمایل والدین را برای محافظت از پوست نوزاد در برابر محیط بد خارجی تجاری می کند. حتی اگر یک لوازم آرایشی برای نوزادان باشد، مهم است که همه مواد را بررسی کنید زیرا مواد لزوما ملایم نیستند. اگر پوست کودک شما آتوپی دارد، بهتر است به جای جستجوی پاسخ در لوازم آرایشی یا طب جایگزین ، به متخصص پوست بروید. بخش پوست نیز لوازم آرایشی کودک را می فروشد مهمتر از همه، بهترین لوازم آرایشی برای کودکان محافظت در برابر آفتاب است گفته می شود که بیش از 90 درصد از آسیب پوستی یک فرد در طول زندگی با میزان اشعه ماوراء بنفش که قبل از سن 20 سالگی دریافت می کند تعیین می شود، بنابراین از کلاه های لبه پهن، چتر آفتابی و آفتابگیرهای کالسکه برای جلوگیری از آن استفاده کنید. اشعه ماوراء بنفش.

هوم: به معنای واقعی کلمه فقط برای مردان. بسته به شرکت به آن مردانه نیز می گویند. در گذشته فقط محصولات اولیه عرضه می شد، اما اخیراً با افزایش تعداد افراد به اصطلاح آرایشگر و علاقه مند به زیبایی، محصولات رنگی مانند بی بی کرم نیز عرضه شده است. با وجود رکود اقتصادی در سال گذشته، رشد 10 درصدی را ثبت کرد و در آگوست 2013، میزان خرید محصولات مراقبت از پوست برای هر مرد کره ای 11.3 دلار بود. در فروش مراقبت از پوست بر اساس کشور و خرید به ازای هر نفر رتبه اول را کسب کرد. به طور خلاصه، این بزرگترین بازار لوازم آرایشی مردانه در جهان است. در گذشته، محصولات مردانه حاوی الکل بیشتری نسبت به محصولات معمولی برای ضدعفونی کردن پس از اصلاح بودند علاوه بر این، استفاده از یک استایل با رایحه‌ای با طراوت می‌تواند احساس قوی را به شما بدهد. به همین دلیل مردانی که به پوست خود اهمیت می دهند از محصولات معمولی استفاده می کنند. یک مورد نماینده سئو تایجی است. با مشخص شدن مواد تشکیل دهنده لوازم آرایشی، مردان بیشتر و بیشتر از محصولات اساسی برای زنان استفاده می کنند. برعکس، در مورد آرایش رنگی، از آنجایی که رنگ پوست مردان به طور کلی تیره تر از زنان است، هنگامی که مردان با رنگ پوست معمولی از محصولات رنگی عمومی استفاده می کنند، به کابوکی تبدیل می شوند (...). البته مردان زیادی هستند که رنگ پوست آنقدر روشن است که با شماره 21 یا 13 مناسب باشد، اما تعدادشان کم است. محصولات آرایشی مردانه به جای پوشاندن آشکار بر اصلاح تن طبیعی تمرکز دارند، بنابراین به ندرت اتفاق می افتد که فقط صورت رنگ پریده به نظر برسد. از آنجایی که ترشح سبوم مردان فعالتر از زنان است، محصولات مات نسبتا زیادی وجود دارد. علاوه بر این، از آنجایی که بسیاری از مردان با مراحل مختلف آزار می‌دهند، با تعداد استثنایی محصولات همه کاره مشخص می‌شود.

در بین پوست زنان تنها جایی که پیری در آن پیشرفت می کند صورت است و تغییر قابل توجهی در پوست شکم و پشت ایجاد نمی شود. این به این دلیل است که بیشتر لوازم آرایشی مانند کرم، لوسیون و لوسیون حاوی سورفکتانت هایی با شوینده قوی هستند که باعث می شود پوست قادر به ادامه حیات نباشد. مهم نیست چقدر مواد برای پوست مفید هستند، اگر پایه حاوی سورفکتانت باشد، فایده ای ندارد. این بدان معناست که پوست صورت خانم ها روزانه بیش از 12 ساعت با سورفکتانت ها در تماس است. در این مدت، سبوم، که برای فلور پوست بسیار مهم است، به تجزیه خود ادامه می دهد و در عوض، کرمی که نمی تواند تغذیه شود، پوست را می پوشاند. تنها در این صورت است که حفظ وضعیت موجود دشوار است، چه رسد به پوست سالم. این به این دلیل است که پوست تنها زمانی می تواند سالم باشد که باکتری های ساکن روی پوست وجود داشته باشد.

دنیا پر است از محصولات آرایشی و بهداشتی با خواص شگفت انگیز، مانند سفت کردن پوست، سفت کردن منافذ، روشن کردن پوست، جلوگیری از پیری و حفظ جوانی، اما احتمالا اکثر این محصولات بیش از حد بسته بندی شده اند. این به این دلیل است که بیشتر لوازم آرایشی، به ویژه کرم ها و امولسیون ها حاوی امولسیفایر (سورفکتانت) هستند

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋