مهدی صمدی

مهدی صمدی

بازار داغ ضد تعریق ها!

بسیاری از مردم احتمالاً قبل از شروع تابستان نگران عرق کردن و بوی نامطبوع هستند. برای اطلاع از اقداماتی که انجام می دهید، نتایج یک نظرسنجی آگاهی و حقیقت یاب در مورد عرق و بو که در بین 2108 مرد و زن 15 تا 69 ساله در سراسر کشور انجام شده است، همراه با آخرین روندها در بازار ضد تعریق را معرفی می کنیم. انجام دادن.

 

تغییر تکتونیکی بازار ضد تعریق: در سال 2018، نوع ورق از نوع اسپری پودر پیشی گرفت و به دسته برتر تبدیل شد.

بازار مام ها به تدریج به گسترش خود ادامه می دهد، اما در سال 2018، یک تغییر لرزه ای در فروش رخ داد، به طوری که فروش نوع ورقه ای از نوع اسپری پودری که مدت ها بیشترین سهم را در بازار ضد تعریق داشت، پیشی گرفت.

 

در سال 2004، فروش انواع اسپری پودر دو سوم کل فروش این دسته را به خود اختصاص داد، اما سهم بازار در این دسته سال به سال کاهش یافته است. برعکس، نوع صندلی رشد قابل توجهی داشته و درصدی که 13 درصد بوده، پیوسته افزایش یافته و در سال 2018 با اختلاف کمی از قهرمان پیشی گرفته است.

 

نظر میزان فروش، نوع اسپری پودر با بیش از 40 درصد کاهش از 20.5 میلیارد ین به 11.62 میلیارد ین رسید، در حالی که نوع ورق تقریباً سه برابر شد از 4.1 میلیارد ین به 11.64 میلیارد ین. انواع رولی و چوبی نیز از نظر سهم بازار و ارزش در حال رشد هستند. به نظر می رسد مصرف کنندگان به دلیل سهولت استفاده و قابل حمل بودن، نوع قابل تمدید را دوست دارند.

 

تعداد انواع پرفروش نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

تعداد محصولات نیز در انواعی که فروش را به میزان قابل توجهی افزایش داده اند افزایش چشمگیری داشته است. در مقایسه با سال مالی 2004، خط تولید دو برابر تا سه برابر شده است، با انواع ورق از 93 تا 197، انواع رول از 42 تا 138، و انواع چوب از 29 تا 80. به نظر می‌رسد چرخه‌ای وجود دارد که در آن تولیدکنندگان محصولات جدید را معرفی می‌کنند زیرا فروش خوبی دارند، فضای کف فروش با افزایش تعداد محصولات افزایش می‌یابد، و فروش افزایش می‌یابد زیرا فرصت‌های بیشتری برای مصرف‌کنندگان وجود دارد که آنها را ببینند. از سوی دیگر، تعداد محصولات از نوع اسپری پودری از 530 محصول در سال 2004 به بیش از 600 محصول در یک مقطع رسید، اما در سال 2018 تعداد محصولات با حفظ رتبه برتر به 522 محصول کاهش یافته است.

 

70 درصد از مردم نگران عرق و بوی خود هستند. خانم ها نسبت به بوهای اطرافیان حساس ترند

عرق و بو، مانند عرق زیر بغل و اسمیر، اغلب در رسانه ها صحبت می شود. آیا تغییرات در بازار ضد تعریق، مانند گسترش انواع ورق های آسان برای حمل، نشان دهنده علاقه و آگاهی روزافزون نسبت به تعریق و بو است؟ بیایید نگاهی به نتایج نظرسنجی آگاهی بیاندازیم.

 

اول اینکه چند نفر نگران عرق و بوی خود و اطرافیانشان هستند؟ تقریباً 70٪ از مردم "اغلب" یا "گاهی" نگران عرق و بوی خود هستند. تعداد کمی بیشتر از زنان پاسخ دادند که "اغلب" نگران هستند، اما تفاوت زیاد نبود.

 

از سوی دیگر، 70 درصد از مردان و بیش از 80 درصد از زنان پاسخ داده‌اند که «اغلب» یا «گاهی» نگران عرق و بوی «افراد اطراف خود» هستند. به طور خاص، 24.5 درصد از زنان پاسخ داده اند که «اغلب» به 16.3 درصد از مردان پاسخ داده اند، که نشان می دهد زنان نسبت به عرق و بوی افراد اطراف خود حساس تر هستند.

 

همچنین وقتی در مورد موقعیت‌هایی که عرق و بوها نگران‌کننده هستند، درباره خودش، «هنگام ورزش/بعد از ورزش»، «هنگام حضور در دفتر، محل کار سرپوشیده، مدرسه و غیره»، «قطار، اتوبوس و غیره» سؤال می‌شود. حدود 30 درصد از زن و مرد هر دو پاسخ دادند که نگران زمان حرکت با ماشین هستند. این تمایل وجود داشت که زنان در زمان «هنگام بازگشت از بیرون رفتن» و «هنگام بیرون رفتن» بیشتر نگران عرق و بوی خود باشند.

ن وقت، نگران چه شرایطی هستید که عرق و بوی «افراد اطرافتان» وجود دارد؟ بیشترین پاسخ "هنگام سفر با قطار یا اتوبوس" بود که تعداد نامشخصی از مردم جمع می شوند و اکثریت پاسخ دادند که نگران هستند. علاوه بر این، بیش از 30 درصد از مردان و زنان پاسخ دادند که وقتی «در دفتر، محل کار سرپوشیده، مدرسه و غیره» بودند «نگران» بودند. به نظر می رسد محل کار و مدارس مکان هایی هستند که مردم در مورد عرق و بو، هم در مورد خود و هم در مورد محیط اطرافشان نگران هستند.

 

3 قسمت اصلی بدن که نگران عرق و بو هستند عبارتند از "بغل"، "سر/پوست سر" و "پا/کف".

تبلیغات تلویزیونی ضد تعریق اغلب نشان می دهد که چگونه با تعریق و بوی زیر بغل مقابله کنیم. وقتی در مورد قسمت‌هایی از بدن که نگران عرق و بو هستند سؤال شد، سه مورد برتر عبارت بودند از «بغل»، «سر/پوست سر» و «پا/کف پا» هم برای خود و هم برای اطرافیانشان. به طور خاص، بسیاری از مردم نگران «بغل» بودند، که نزدیک به 70 درصد آنها نگران «خود» و نزدیک به 60 درصد از «مردم اطرافشان» بودند. رتبه دوم "سر / پوست سر" بیشتر مربوط به زنان بود و حدود 50٪ از خود و اطرافیانشان پاسخ دادند که "نگران هستند".

3 مورد اصلی برای مقابله با عرق و بو عبارتند از: «حوله و دستمال»، «ضد تعریق» و «ملحفه پاک‌کننده عرق / ملحفه بدن». از هر 3 مرد 1 نفر اقداماتی انجام نمی دهد

در مرحله بعد، بیایید نگاهی به وضعیت واقعی اقدامات متقابل عرق و بو بیندازیم. وقتی از آنها پرسیده شد که چه نوع اقداماتی برای مقابله با عرق و بو انجام می دهند، سه پاسخ اصلی عبارتند از: «پاک کردن عرق با حوله یا دستمال»، «استفاده از ضد تعریق» و «استفاده از دستمال مرطوب عرق و ملحفه بدن». درصد زنانی که برای مقابله با تعریق و بوی نامطبوع اقدامات لازم را انجام می دهند به طور کلی بیشتر است و 90 درصد افراد اقداماتی را انجام می دهند. از سوی دیگر، اگرچه 70 درصد مردان اقداماتی را انجام می دهند، اما از هر 3 نفر 1 نفر اعلام کرده اند که هیچ اقدامی انجام نمی دهند. به طور خاص، نزدیک به نیمی از زنان از ضد تعریق استفاده می کنند، در حالی که مردان 25.8 درصد را تشکیل می دهند که بیش از 20 درصد کمتر از مصرف زنان است.

 

همچنین رتبه چهارم «استفاده از مواد شوینده و نرم کننده با اثرات خوشبوکننده و خوشبوکننده» برای زنان بیش از 30 درصد و برای مردان کمتر از 20 درصد بوده است. ممکن است تعداد کمی از مردان باشند که رسیدگی به عرق و بوهای لباسشویی را به عهده خانواده خود می گذارند.

 

در واقع تدابیری برای مقابله با عرق و بوی بدی که مردان میانسال و مسن سخت روی آن کار می کنند

همانطور که در بالا ذکر شد، زنان بیشتر از زنان نسبت به تعریق و بوی نامطبوع اقدامات لازم را انجام می دهند، اما با توجه به جنسیت و سن، احتمال بیشتری وجود دارد که مردان در 40 و 50 سالگی نسبت به مردان 20 و 30 ساله اقدام کنند. مشخص شد که نسبت اتخاذ اقدامات متقابل به طور کلی بالا است. به طور خاص، میزان استفاده از ضد تعریق ها برای مردان 40 و 50 ساله بیش از 30 درصد است که تقریباً 10 درصد بیشتر از مردان 20 و 30 ساله است. علاوه بر این، افراد بیشتری در 40 و 50 سالگی گفتند که بدن خود را با صابون‌ها و صابون‌های ضدبوکننده و ضد باکتریایی بدن شسته‌اند.

 

علاوه بر این، وقتی از افرادی که از دستمال مرطوب عرق استفاده می کنند پرسیدیم که چند بار در روز از دستمال مرطوب استفاده می کنند، متوجه شدیم که درصد مردان 40 و 50 ساله که بیش از یک بار از آن استفاده می کنند، تقریباً 10 امتیاز بیشتر از مردان 20 تا 30 ساله است. شالیزار. همانطور که آگاهی از عرق و بوهایی مانند بوی پیری و آزار و اذیت لام افزایش می یابد، به نظر می رسد مردان میانسال و مسن فعالانه روی اقدامات متقابل کار می کنند.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋