مهدی صمدی

مهدی صمدی

ویژگی های یخچال قصابی

اگر در مورد گذران زندگی از قصابی خود جدی هستید، پس به یک یخچال نمایشی با کیفیت خوب نیاز دارید. فرقی نمی‌کند برای گوشت باشد یا یخچال لبنیاتی - در برخی مواقع، اکثر قصاب‌ها مکانی برای نگهداری محصولات خود می‌خواهند. این بدان معناست که به یک یخچال تجاری دسترسی داشته باشید که چیزی بیش از سرد نگه داشتن چیزها را انجام می دهد. پس دنبال چی میگردی؟ مانند هر خرید دیگری، بهتر است قبل از ورود به فروشگاه ایده خوبی از آنچه نیاز دارید داشته باشید. در اینجا سه نکته اصلی ما آمده است: قیمت: یخچال‌های قصابی را می‌توان در همه شکل‌ها و اندازه‌ها خریداری کرد - از یخچال‌هایی که در قفسه‌ها قرار می‌گیرند تا یخچال‌هایی که نیاز به کل اتاق دارند.

 

  هزینه یک شاخص خوب برای کیفیت است - تصادفی نیست که محصولات سطح بالا قیمت بیشتری دارند. اما شما هم نمی‌خواهید بودجه خود را به باد دهید، بنابراین سعی نکنید آخرین سنت را از کیف پول خود بیرون بیاورید. در عوض، محصولی را بخرید که کاری را که شما نیاز دارید را با قیمتی بخرید که برای شما و کسب و کارتان مفید باشد. نگاه کنید: شما می‌توانید یخچال‌های تجاری را در همه شکل‌ها و اندازه‌ها پیدا کنید، که شامل ابعاد ظاهری و همچنین ابعاد فیزیکی می‌شود. طرح های مختلف برای فروشگاه های مختلف مناسب است. مهم است که شما با دکوراسیون موجود مطابقت داشته باشید یا از رقبا متمایز شوید، ممکن است به نوع فروشگاه شما بستگی داشته باشد.

 

 

 

یخچال پیشخوان اغذیه فروشی

وقتی نوبت به یخچال می رسد، یخچال های ویترینی یا اغذیه فروشی ها یکی از تجهیزات ضروری برای هر قصابی هستند. یخچال پیشخوان معمولی اغذیه فروشی به گونه ای طراحی شده است که همه چیز را برای دسترسی آسان در جلوی شما قرار می دهد و درهای دو طرف آن وجود دارد. این یخچال ها اغلب با فریزرهای زیر پیشخوانی همراه هستند تا تمام محصولات تازه شما را سرد نگه دارند.

 

  اگر در حال خرید یک یخچال پیشخوان هستید، به دنبال یخچالی باشید که بتواند مقادیر زیادی غذا را در خود جای دهد و در عین حال به راحتی در فضای شما قرار گیرد. اطمینان حاصل کنید که یخچال نمایشگر شما با قفسه‌ها و تقسیم‌کننده‌های فراوان موجود است تا مرتب‌سازی آن از طریق موجودی شما آسان شود. همچنین باید ببینید که یخچال قصابی شما چقدر برق و انرژی مصرف می‌کند، زیرا بسیاری از یخچال‌های اغذیه‌فروشی مقدار زیادی مصرف می‌کنند. آخرین چیزی که می خواهید یک قبض برق است که می تواند کل خانواده را برای یک ماه سیر کند! هنگامی که گزینه های خود را بر اساس اندازه، ظرفیت و قیمت محدود کردید، حتما نظرات سایر خریداران را بررسی کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد مسائل کنترل کیفیت و نقص های احتمالی به دست آورید.

 

  اگر به دنبال چیز فشرده‌تری هستید، یک یخچال کوچک زیر پیش‌خوان را در نظر بگیرید. این یخچال‌ها از یخچال‌های پیشخوان معمولی کوچک‌تر هستند و اگر به تازگی با فضای ذخیره‌سازی محدودی شروع کرده‌اید، می‌توانند انتخاب خوبی باشند. آنها همچنین گزینه ای عالی هستند اگر فقط نیاز دارید کالاهای فصلی یا فاسد شدنی را ذخیره کنید که دوام زیادی ندارند زیرا به اندازه همتایان بزرگتر خود فضای زیادی را اشغال نمی کنند. یخچال های زیر پیشخوان می توانند به طور متوسط 5 فوت مکعب را در خود جای دهند، بنابراین اگر کسب و کار شما عمدتاً از یخچال های قصابی کار می کند، ممکن است فضای کافی برای نگهداری گوشت و سبزیجات را نداشته باشند.

 

روی یخچال سرو کنید

اگر به دنبال خرید یک یخچال تجاری برای قصابی خود هستید، باید بدانید که چه ویژگی هایی تضمین می کند که می تواند غذای شما را تازه و خوراکی نگه دارد. اول از همه، به دنبال مدلی باشید که فضای داخلی آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این مدل‌های Serve Over Fridge می‌توانند در برابر خوردگی مقاومت کنند و مانند گزینه‌های غیر فولادی ضد زنگ، باکتری‌ها را جمع نمی‌کنند و برای استفاده در قصابی ایده‌آل هستند. همچنین باید به مواد بیرونی نگاه کنید: یخچال های تجاری اغلب در بدنه های فلزی و پلاستیکی عرضه می شوند. اگر روی pl برنامه ریزی می کنید در کنار سایر تجهیزات مانند فریزر یا سرخ کن های تجاری، باید یکی را انتخاب کنید که بیرونی فلزی باشد تا در اثر گرما خراب نشود.

 

  همچنین باید به ویژگی های خاصی توجه کنید که به شما کمک می کند تا غذای خود را تازه نگه دارید، مانند قفسه بندی قابل تنظیم. این به شما امکان می دهد تا ذخیره سازی و تطبیق پذیری را به حداکثر برسانید و در عین حال محصولات خود را جدا نگه دارید و کمتر آسیب ببینند. برخی از مدل‌ها دارای مناطق چند درجه حرارت هستند: این مناطق به شما امکان می‌دهند بخش‌های مختلف یخچال یا فریزر را در دماهای مختلف تنظیم کنید، که مخصوصاً اگر قصد دارید بیش از یک نوع محصول را در آن ذخیره کنید مفید است. این یک ویژگی ضروری برای یک کولر صنعتی مانند کولرهای مورد استفاده در قصابی ها است.

 

جلوی عینک پاراگراف سوم: قفسه های شیشه ای گزینه عالی دیگری هستند، زیرا به محصولات اجازه نمایش واضح تر را می دهند. با این حال، آنها می توانند بیشتر از سایر مواد مانند فلز یا پلاستیک در معرض آسیب ناشی از ارتعاشات و تصادفات باشند.

 

 

 

چگونه گوشت خود را ذخیره می کنید؟

اندازه قصابی شما تعیین می کند که به چه مقدار یخچال تجاری نیاز دارید. در یک قصابی کوچک، احتمالاً یک دستگاه خنک کننده و یک یخچال ویترینی کافی است. با این حال، همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، داشتن یخچال های متعدد به شما کمک می کند تا به تعداد زیادی از مشتریان به طور همزمان بدون متحمل شدن هزینه های اضافی خدمات رسانی کنید. قبل از خرید هر یخچالی، ابتدا مطمئن شوید که واقعاً در جایی که می‌خواهید جا می‌شود. خنک‌کننده‌های تعبیه‌شده می‌توانند کاملاً حجیم باشند و برخی از یخچال‌های نمایشی ممکن است در فروشگاه شما کار نکنند، اگر فاقد در یا دستگیره باشند.

 

  اگر قصد خرید یخچال تجاری شیشه ای را دارید، به دنبال یخچالی با شیشه ایمنی باشید. در نهایت، بررسی کنید که در هر یخچال قصابی که قصد خرید آن را دارید از چه سطح عایق استفاده شده است. عایق ضخیم تر به سردتر ماندن غذا برای مدت طولانی تری کمک می کند و همچنین در هنگام استفاده ساکت تر می شود. انتخاب مدلی که دارای چندین اینچ عایق بین دیواره های داخلی و پوسته بیرونی است، ممکن است مفید باشد، به خصوص اگر تهویه مطبوع در کنار آن نصب نشده باشد تا خنک کننده فروشگاه شما در طول تابستان یا زمستان طولانی در دمای مطلوب کار کند.

یخچال قصابی را در کجا باید قرار دهید؟

صاحبان مشاغل کوچک زمان زیادی برای فکر کردن به اینکه از کدام یخچال برای فروشگاه های خود استفاده کنند ندارند. با توجه به چیزهای زیادی که در ذهن دارید، گاهی اوقات فراموش می کنید که به منطقه ای به اهمیت یخچال نگاه کنید. این پست به شما بینشی می‌دهد که در هنگام خرید یخچال‌ قصابی به دنبال چه چیزهایی باشید، از اندازه و کارایی انرژی گرفته تا موارد اضافی کوچکی که می‌توانند تفاوت بزرگی در روند روزمره شما ایجاد کنند. اکنون این نکات را بررسی کنید! ## ویژگی‌های یخچال‌های قصابی علاوه بر تامین ایمنی مواد غذایی و فضای ذخیره‌سازی سرد کافی، یخچال‌های قصابی باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند تا فروشگاه شما به خوبی کار کند و تجربه لذت‌بخشی را برای مشتریان فراهم کند.

 

  اگر می خواهید مشتریان شما بلافاصله پس از ورود به مغازه شما گوشت، غذاهای دریایی و محصولات شما را ببینند، باید یک در شیشه ای را به جای دری جامد در نظر بگیرید - ظاهر جذاب قطعا برای هر صاحب مغازه ای یک مزیت است! در نهایت، ممکن است یک یخچال قصابی با درهای متعدد نیز بخواهید تا نقاط دسترسی متفاوتی داشته باشید اگر مشتری همیشه یک در جلوی آنها نباشد، رسیدن به آنچه می‌خواهد بسیار آسان‌تر است. درهای متعدد همچنین امکان نگهداری آسان از هر دو طرف قفسه محصول شما را فراهم می کند - فقط به یاد داشته باشید که دو در به معنای درزهای بیشتری است که ممکن است در طول زمان هوا نشت کند!

منبع:https://mrsarma.com/

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋