مهدی صمدی

مهدی صمدی

یخچال های قصابی: به دنبال چه چیزی باشیم؟

یخچال های قصابی

در مغازه خود به چه چیزی نیاز دارید؟ بهترین یخچال‌ قصابی باید هم عملکردی و هم از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر باشند تا بتوانید به‌راحتی همه محصولات خود را به شکلی سازمان‌یافته نمایش دهید که مردم را وادار به خرید آنچه می‌فروشید کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام خرید یخچال بعدی خود به آن توجه کنید تا بتوانید مطمئن شوید که یخچال مناسب برای کسب و کار شما است. یخچالی که برای قصابی خود انتخاب می کنید نقش مهمی در عملکرد آن و در نهایت موفقیت آن ایفا می کند. در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید قبل از خرید یخچال تجاری خود در نظر بگیرید.

 

هنگام راه اندازی قصابی خود، باید همه چیز را از ترازوهای تجاری گرفته تا چرخ گوشت گاو و چاقوهای تجاری تهیه کنید، اما یکی از مهم ترین خریدهایی که انجام می دهید یخچال تجاری است که گوشت خود را در آن نگهداری می کنید. نوع مناسب یخچال نمایشی می تواند گوشت شما را تازه نگه دارد و مشتریان را به مغازه شما جذب کند، در حالی که نوع نامناسب می تواند موجودی گران قیمت برش های اصلی شما را خراب کند. در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام خرید یخچال قصابی باید به آنها توجه کنید.

 

 

 

قصابی چیست؟

قصابی

قصابی مکانی است که مردم در آن محصولات گوشتی مانند گوشت گاو، بره و مرغ را خریداری می کنند. از قصابی ها می توان به بازارهای گوشت یا کشتارگاه نیز اشاره کرد. قصابی‌ها از قبل از قرن سیزدهم وجود داشتند، زمانی که پادشاهان اروپایی شروع به طبقه‌بندی قصاب‌ها بر اساس مهارت‌ها و مسئولیت‌هایشان کردندالبته در ایران مدت ها قبل از اروپا قصاب ها وجود داشته اند. شغل قصابی شامل بریدن لاشه حیوانات ذبح شده به قطعات کوچکتر است که سپس برای فروش در فروشگاه های خرده فروشی یا رستوران ها آماده می شود.

 

 

 

یخچال قصابی چیست؟

یخچال های قصابی در سبک های مختلفی تولید می شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. ما برخی از گزینه‌ها را ارائه می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم بهترین را برای قصابی خود انتخاب کنید. محبوب ترین طرح های یخچال قصابی عبارتند از فریزر صندوق دار، فریزر ایستاده یا یخچال های نمایشی. فریزر صندوق دار به دلیل اندازه و شکلی که دارند به جعبه پیتزا معروف هستند. زمانی که فضا در سطح بالایی قرار دارد منطقی هستند اما فضای محدودی را در داخل ارائه می دهند.

 

 

 

چگونه می توان یخچال تجاری را برای قصابان انتخاب کرد؟

قصابی یک فروشگاه خرده فروشی است که محصولات گوشتی می فروشد. قصابی ها می توانند علاوه بر مواد غذایی تهیه شده از گوشت حیوانات پرورش یافته در مزارع یا مزارع، قطعات حیوانات مانند استخوان، خون و احشاء را بفروشند. قصابی ها ممکن است مشاغل مستقل یا بخشی از سوپرمارکت ها، خواربار فروشی ها یا سایر موسسات باشند. قصابی هایی که مستقل هستند، اگر انواع دیگری از مواد غذایی مانند سالاد و ساندویچ را نیز بفروشند، ممکن است به عنوان اغذیه فروشی طبقه بندی شوند. اگر به دنبال افتتاح یک قصابی در شهر خود هستید، اما مطمئن نیستید که چه نوع یخچالی برای آن نیاز دارید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب یخچال یا کولرهای نمایشگر برای محل کسب و کار جدید خود به آنها توجه کنید.

 

  علاوه بر فروش گوشت خام، قصابی ها اغلب دارای مواد غذایی هستند که از ابتدا با استفاده از مواد اولیه تازه تهیه شده اند. در بسیاری از موارد، این نوع موسسات از یخچال های نمایشی با پنجره های شیشه ای استفاده می کنند تا مشتریان بتوانند قبل از خرید آن را ببینند. یخچال های تجاری که به طور خاص برای قصابی ها طراحی شده اند دارای چندین ویژگی از جمله تخته های برش و کشوهایی هستند که برای اهداف ذخیره سازی استفاده می شوند. این یخچال‌ها معمولاً بسیار بزرگ هستند و به مشاغلی که طیف وسیعی از اتاق‌های گوشت را می‌فروشند، اجازه می‌دهند تا انواع کالاها را به طور همزمان ذخیره کنند. هنگام انتخاب یک واحد یخچال تجاری، باید مطمئن شوید که یکی را انتخاب می کنید که دقیقاً با نیازهای شما و همچنین موارد مرتبط با نوع تجارت شما مطابقت داشته باشد.

 

 

 

طراحی یخچال قصابی

قصابان در مورد فضای یخچال نیازهای خاصی خواهند داشت. اگرچه بیشتر مغازه‌ها به یخچال فریزر با اندازه کامل نیاز ندارند، اما احتمالاً به فضای یخچال بیشتری نسبت به یخچال خانگی نیاز دارند. بهترین یخچال‌های قصابی به اندازه‌ای بزرگ هستند که بتوانند گوشت چند روزه را در خود نگهداری کنند، اما به اندازه‌ای کوچک هستند که همه چیز در دسترس کارمندان در پشت یا نزدیک پیشخوان باشد. قبل از تصمیم گیری در مورد اندازه یخچال های خود، فروشگاه خود را اندازه گیری کنید. اگر دو یا سه مورد نباشد، حداقل یک ویترین یخچال دار می خواهید. هنگامی که در مورد اندازه کلی تصمیم گرفتید، به دنبال یخچال هایی با کشوها و قفسه هایی باشید که به راحتی تنظیم شوند تا بتوانید همه محصولات خود را با خیال راحت و کارآمد در آن قرار دهید.

 

  صاحبان قصابی ها باید در نظر داشته باشند که برای نمایش جذاب محصولات خود و در عین حال خنک نگه داشتن آنها چه مقدار فضای لازم است. اگر مشتریان بالقوه نتوانند به سرعت هر چیزی را که به دنبال آن هستند به دست آورند، زیرا فضای کافی وجود ندارد یا یافتن آن دشوار است، به احتمال زیاد محصول خاصی به هیچ وجه خریداری نخواهد شد. صاحبان قصابی ها همچنین باید از خرید هر واحد یخچال تجاری اطمینان حاصل کنند تا کارکنانی که ممکن است نیاز داشته باشند گوشت را مرتباً در طول روز کنار بگذارند، دسترسی آسانی داشته باشند. اگر کارکنان فضای کافی برای راحتی نداشته باشند، ممکن است یک سیستم خنک‌کننده بزرگ‌تر فضای بیشتری از حد لازم را اشغال کند y یخچال های نمایشگر خود را بعد از هر فروش باز و بسته کنید.

 

 

 

قصابی سایز یخچال

یخچال های قصابی در همه اندازه ها هستند، اما بهتر است به دنبال یخچالی باشید که حداقل 16 فوت مکعب باشد. بزرگتر بهتر است زیرا می توانید محصولات بیشتری را ذخیره کنید. اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، واحدهای کوچکتر خوب هستند، اما اگر فضایی در بودجه خود دارید، به یخچال کوچکتر بسنده نکنید. ممکن است کاهش هزینه‌ها آسان به نظر برسد، اما داشتن فضای ذخیره‌سازی بسیار کم می‌تواند منجر به تمام شدن موجودی شما و از دست دادن سریع مشتریان شود و احتمالاً کسب‌وکارتان را حتی قبل از شروع به کار تعطیل کنید.

 

به عنوان مثال، اگر شما یک عملیات کوچک را اجرا می کنید که در آن فقط گوشت منجمد می فروشید، ممکن است یک یخچال کوچکتر کافی باشد، در حالی که اگر یک اغذیه فروشی مجلل راه اندازی کنید که در آن گوشت های لذیذ در کنار محصولات محلی و پنیرهای صنعتی به فروش می رسد، مدل های سفارشی بزرگتر با سطوح مختلف احتمالا بهتر کار می کند. هنگام انتخاب کولرهای تجاری برای فروش، باید در نظر بگیرید که آیا یخچال شما در داخل یا خارج از خانه قرار می گیرد یا خیر. یخچال نمایشی مناسب برای یک مکان داخلی بسیار متفاوت از یخچالی است که به طور خاص برای استفاده در فضای باز طراحی شده است. به عنوان مثال، در حالی که واحدهای داخلی عموماً گران‌تر هستند، زیرا می‌توانند بهتر در برابر تجمع رطوبت به دلیل مشکلات تراکم ناشی از دوره‌های یخ‌زدایی ناشی از شرایط آب و هوایی گرم در آب و هوای گرم که واحدهای بیرونی معمولاً نصب می‌شوند، مقاومت کنند.

منبع:https://mrsarma.com/

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋