mrkarami937

mrkarami937

رضا کرمی هستم عاشق نوشتن در مورد موضوعات مختلف.... شغل اصلی من طراحی سایت، سئو و املاک هستش و عاشق این هستم تا این ها رو به هم ربط بدم!

مبدل حرارتی پوسته و لوله

مبدل حرارتی پوسته و لوله آکوامارین ساخت شرکت مخازن ماشین وزین در 8 ظرفیت حرارتی از 20 تا 200 کیلو وات و از فولاد ضد زنگ و با کیفیت و ماندگاری بالا. این مبدل های حرارتی دارای طرح لوله کشی بسیار کارآمد و دقیق بوده و از نوع مبدل های تک استخر و جکوزی با ساختار بافل می باشند. در زیر نکات فنی مبدل حرارتی آکوامارین آورده شده است. برای اطمینان از آب بندی و جلوگیری از نشتی، تست های هیدرواستاتیک در چندین مرحله بر روی این مبدل ها انجام می شود. پوشش این مبدل های حرارتی با رنگ پودری الکترواستاتیک انجام می شود تا ظاهر خوبی داشته باشد.

 


شرح آلیاژ مورد استفاده در ساختار داخلی مبدل های حرارتی پوسته و لوله آکامارین
بافل (بافل جریان) مبدل حرارتی پوسته و لوله دو عملکرد اصلی دارد. مهمترین وظیفه این است که کل مجموعه لوله ها را در موقعیت مناسب نگه دارید و از ارتعاشات ناشی از تلاطم ناشی از جریان لوله جلوگیری کنید. و طیف دوم این است که رفلاکس را به سمت روکش هدایت کرده و با افزایش سرعت، عدد رینولدز و ضریب انتقال حرارت، آن را در طول لوله به سمت جلو فشار دهید. بافل تعداد عبور جریان متقاطع از روکش را افزایش می دهد و در نتیجه زمان انتقال حرارت و راندمان کلی انتقال حرارت را افزایش می دهد. بخش هایی از بافل باید حداقل نیمی از قطر پوسته را پوشش دهد و بیش از 80 درصد آن را پوشش دهد و باید حداقل یک ردیف لوله بر دو بافل مجاور همپوشانی داشته باشد.

 


طی شبیه‌سازی‌های مداوم نرم‌افزاری که توسط نرم‌افزار فلوئنت بر روی مبدل‌های پوسته و لوله آکوامارین انجام شد، موفق شدیم بهترین شکل انتقال حرارت و موثرترین اعداد رایتولدز و ناسلت را در جریان آب در استخر و دیگ با توجه به هندسه داخلی آن پیدا کنیم. دیگ بخار مبدل حرارتی پوسته و لوله آکوامارین بگیرید. در این مبدل منحصر به فرد، ما به مقادیر بهینه برای ضخامت لوله، محل لوله، قطر بیرونی لوله، موقعیت دقیق و تعداد منحرف کننده ها در پوسته، محل اتصالات تامین آب و تخلیه استخر و قطر بیرونی پوسته دست یافتیم.

mrkarami937
mrkarami937 رضا کرمی هستم عاشق نوشتن در مورد موضوعات مختلف.... شغل اصلی من طراحی سایت، سئو و املاک هستش و عاشق این هستم تا این ها رو به هم ربط بدم!

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋