mousavisanei0

mousavisanei0

نماهای مدرن خیره کننده با استفاده از فیبر سیمان

اگر می‌خواهید با نمای خانه جدید خود یک تأثیر فراموش‌نشدنی را ایجاد کنید، به جز استفاده از سیمان الیافی  ما که معمولاً به عنوان بلوبرد شناخته می‌شود، فکر کنید

پایه مستحکم و صاف برای روکش دیوارهای خارجی، لبه‌ها و نرده‌ها مناسب است. این پایه را می توان به راحتی با رنگ یا بافت رندر کرد تا به ایجاد خطوط تمیز و دستیابی به ظاهری زیبا و مدرن کمک کند.

آماده الهام گرفتن هستید؟ به خواندن ادامه دهید تا دریابید که چگونه از سمنت برد نما در خانه خود استفاده کنید!

الیاف سیمان فایبر سمنت نما چیست؟

 یک پایه روکش خارجی فیبر سیمانی 7.5 میلی متری سازگار با محیط زیست، قوی و بادوام است. این در طیف وسیعی از اندازه‌های ورق طراحی شده برای روکش دیوارهای خارجی، سقف‌ها، لبه‌ها، دیوارهای ویژه و نرده‌ها موجود است.

این ورق‌های از پیش آماده شده پایه‌ای ایده‌آل برای سیستم‌های پوشش بافت هستند که به شما امکان می‌دهند طرح‌های خارجی خیره‌کننده‌ای ایجاد کنید که در هماهنگی کامل با سایر سطوح روکش خارجی کار می‌کنند.
مزایای استفاده از فایبر سمنت نما

بلوبرد فایبر سمنت نما با عمر طولانی و آزمایش شده، چند منظوره است و نصب آن آسان است. مجهز به عملکردهای دوام و آب و هوای عالی برای کمک به محافظت از نمای بیرونی خانه شما.

سمنت نما با خواص مقاوم در برابر آتش طراحی شده است تا به محافظت بیشتر از خانه شما کمک کند و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و موریانه ها ایجاد کند.

امکانات طراحی 

آیا به دنبال ایجاد یک نمای مدرن خیره کننده برای خانه جدید یا بازسازی خود هستید که دارای خطوط تمیز و پرداخت صاف باشد؟ با این طرح، امکانات طراحی بسیار زیادی وجود دارد.

از خانه ای به سبک معاصر گرفته تا حس مدرن اواسط قرن، ظاهر چشمه های نخل یا جذابیت صنعتی، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

آیا می خواهید از فیبر سیمان  برای پروژه ساختمان بعدی خود استفاده کنید؟ توصیه های ما را برای گرایش های طراحی سبک خانه زیر بررسی کنید.

خانه ییلاقی مدرن

یکی از محبوب ترین طراحی های خانه در استرالیا، سبک خانه های ییلاقی مدرن است. این سبک با الهام از شیوه زندگی ما، معمولاً به عنوان یک خانه کوچک یک طبقه ساخته می شود که دارای پلان های باز، پنجره های جلویی بزرگ و ایوان های جلویی بزرگ است. ایده آل برای زندگی دوستانه کودک و دسترسی آسان.

از فایبر سمنت برای پرداخت روکش رندر استفاده کنید تا حس آرامش، مدرن و براقی را در خانه ییلاقی مدرن خود به دست آورید.

 

خانه های مدرن  با خطوط براق و سقف های مسطح به نام خود عمل می کند. تاکید بر چیدمان حداقل دو جعبه با شکل های مختلف برای ایجاد مدرن ترین طراحی نمای معماری تا به امروز.

این سبک طراحی خانه به شدت روکش سازه و استفاده از خطوط تمیز، عمودی یا افقی را برجسته می کند. با پوشش رندر پایه ما، می توانید این خانه معاصر را با سطوح تمیز، صاف و مسطح ایجاد کنید.

 

با استفاده از خطوط براق، زوایای منحصر به فرد و مواد طبیعی، نمای مینیمال فایبر سمنت به شکل فزاینده ای از معماری محبوب در کل دنیا  تبدیل شده است.

با استفاده از فایبر سمنت  برای رندر، یک نمای مدرن و به سبک اواسط قرن ایجاد کنید.

سبک مدرن امروزی  یک روند بسیار مطلوب است که از فضای داخلی سوئدی و لهجه‌های معماری خانه الهام گرفته شده است. سبک انبار دارای نشیمن با پلان باز و جذابیت خیابانی جسورانه است.

با رندر کردن پوشش فایبر سمنت می‌توانید حس نو  را به دست آورید، از سادگی و مینیمالیسم استفاده کنید و در عین حال خطوط براق و تمیز را برجسته کنید.
صنعتی

 

با تمرکز بر بافت ها، سبک صنعتی به طور فزاینده ای در طراحی خانه های معاصر محبوب شده است. خانه‌های به‌سبک صنعتی، زمانی که برای کنوانسیون انبار یا انبار محبوب نیویورک رزرو می‌شوند، خام، خنثی هستند و بر ساختارهای در معرض دید و خطوط مستقیم متکی هستند.

برای دستیابی به نمای بیرونی خانه به سبک صنعتی، از برد فایبر سمنت برای پوشش رندر استفاده کنید.

آیا آماده هستید تا خانه رویایی خود را با مصالح ساختمانی خلاقانه بسازید یا دوباره طراحی کنید؟ برای به‌روزرسانی‌های  ما اینجا ثبت‌نام کنید، یا از وب‌سایت ما دیدن کنید تا طیف کامل  ما را مشاهده کنید.

حتما سری وبلاگ پنج قسمتی ما را در مورد نحوه استفاده از فیبر سمنت کندو نما در خانه خود بررسی کنید و ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!

 

mousavisanei0
mousavisanei0

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋