motionkade.ir

motionkade.ir

نرم افزار سینما فوردی چیست


سینما فوردی یک نرم افزار سه بعدی است که توسط Maxon Computer GmbH ساخته شده است که هم آماتورها و هم حرفه ای ها می توانند از آن برای ایجاد بافت های سه بعدی، گرافیک های کامپیوتری و انیمیشن ها استفاده کنند. Cinema 4D در بسیاری از صنایع استفاده می شود. این نرم افزار را می توان در تبلیغات تلویزیونی یافت و علاوه بر این، از مدل های سه بعدی پیچیده ای که ایجاد می کند برای تولید فیلم و مستند نیز استفاده شده است.

Maxon’s Cinema 4D به عنوان برنامه ای شروع به کار کرد که وظایف پیچیده مختلفی را با استفاده از ماژول ها حل می کند. اما از نسخه 12 این برنامه، این سیستم ماژولار به گذشته تبدیل شده است. در عوض، هر نسخه از سینما فوردی اکنون عملکرد کاملی را ارائه می دهد. این توابع شامل مدل سازی گرافیک های سه بعدی، پردازش ضبط های حرکتی و انیمیشن های گرافیکی است. از سال 2010، Maxon از زبان برنامه نویسی Python برای Cinema 4D استفاده می کند. در نتیجه شرکت‌ها و کاربران خصوصی نیز می‌توانند از پایتون برای توسعه برنامه‌ها و پلاگین‌های خود استفاده کنند و در نتیجه عملکرد Cinema 4D را گسترش دهند. و به لطف ادغام ارائه دهندگان شخص ثالث مانند Adobe، امکان کار با پروژه های Cinema 4D در Adobe After Effects و Illustrator نیز وجود دارد.

ضبط های ضبط شده را می توان با استفاده از یک پلاگین به سینما فوردی منتقل کرد. و با استفاده از کلمات کلیدی، می توان تمام بدن یا قسمت هایی از صورت را متحرک کرد. بنابراین به لطف این نوع عکس برداری از حرکت، حتی کاربران خصوصی نیز می توانند انیمیشن ها را برای شخصیت های مجازی اعمال کنند.

آموزش سینما فوردی به طراحان این امکان را می‌دهد تا مدل‌های گرافیکی سه بعدی پیچیده بسازند و به آن‌ها جان ببخشند. برنامه گرافیک سه بعدی را می توان به صورت انعطاف پذیر استفاده کرد و دارای عملکردهای متعددی است. این کار Cinema 4D را برای طراحان آسان‌تر می‌کند. به لطف ابزارهای گرافیک سه بعدی، بافت‌های با وضوح بالا و انیمیشن‌های پیچیده، این برنامه انعطاف‌پذیری را برای ساده‌سازی فرآیند گردش کار گرافیک سه بعدی دارد.
بهترین برای
Cinema 4D ابزاری برای ایجاد گرافیک سه بعدی بر روی پلتفرم های مک و رایانه شخصی است. این برنامه گرافیکی سه بعدی طیف گسترده ای از عملکردها از جمله انیمیشن ها و بافت ها را پوشش می دهد.

motionkade.ir
motionkade.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋