Mostafa Saghaee

استراتژی سوم برای به حداکثر رساندن مشارکت های مشاور ، محک زدن آنها است

"سعی کنید این اطلاعات جذب مشاور کسب و کار را همانطور که اتفاق می افتد ضبط کنید. بگذارید بگوییم شما یک سوال می پرسید و یکی از سرمایه گذاران شما پاسخ درخشان می دهد - توجه داشته باشید که در CRM شما وجود دارد. اگر همه این مباحث و س questionsالات را مطابق با مشاورانی تنظیم کنید که به بهترین وجه از عهده آنها برمی آیند ، در نهایت می توانید یک جستجوی ساده انجام دهید تا ببینید چه کسی راجع به یک مسئله بازاریابی یا یک مشکل عملکرد کارمند و غیره تماس بگیرید. "

سومین استراتژی برای به حداکثر رساندن مشارکت های مشاور ، محک زدن آنها است ، بارنز می گوید. "یک بنیانگذار یک بار از من پرسید:" در میان همه افرادی که با آنها کار می کنید ، آیا من بیشتر از میانگین یا کمتر از شما کمک می گیرم؟ "آنها اساساً کیفیت تعامل ما را ارزیابی می کردند. وقتی گفتم که آنها تقریباً متوسط ​​هستند ، س nextال بعدی آنها این بود ، "چگونه می توانم بیشتر بگیرم؟" "

بارنز از این تاکتیک واقعاً تحت تأثیر قرار گرفت ، اما می گوید اگر آنها در اولین جلسه قوانین اساسی را برای تعاملات خود تنظیم می کردند ، حتی بهتر بود. او نمی دانست که این بنیانگذار خاص چقدر می خواهد با او ارتباط برقرار کند ، اما خوشحال بود که یک بار دیگر اطلاعاتی را ارائه داد.

"شروع روابط را با بیان اینکه هدف شما به عنوان بنیانگذار استفاده حداکثری از هر مشاور است ، در نظر بگیرید و روشی را پیشنهاد دهید که فکر می کنید می توانید چنین کاری را انجام دهید - خواه برگزاری جلسات منظم در خارج از اتاق هیئت مدیره باشد ، یا ادامه دادن ایمیل ها. به محض این که ایده خود را مطرح کردید ، به هر یک از مشاوران فرصت دهید نظرات خود را ارائه دهند ، اما در نهایت قوانین بازی باید از شما باشد. "

شما وقت ندارید منتظر یک مشاور باشید تا دلیل نیاز شما را بفهمد. شما باید به آنها بگویید که چه چیزی نیاز دارید و از گرفتن آن خسته نباشید.
این به نظر بسیار مستقیم و حتی مقابله آمیز می آید ، اما هنگام تعیین سرعت و راه اندازی برای تعیین فرصت ها و استخراج آنها برای تمام ارزش آنها بسیار مهم است. مشاوران ، به ویژه کارآفرینان سابق ، این را درک می کنند. برای کمی نرم کردن این استراتژی ، با همه ارتباط برقرار کنید که مرتباً روابط کاری با هر شخص را کنترل می کنید و برای تغییر دادن آماده هستید.

"شما می توانید به مشاوران خود بگویید ،‘ گوش کن ، به نظر من این روش باید کار کند ، بنابراین ما می خواهیم آن را برای یک یا دو ماه امتحان کنیم. بعد از آن ، من قصد دارم از شما بپرسم که آیا من می توانم از شما بیشتر از حد ممکن خارج شوم یا خیر؟ " "بیش از همه ، به یاد داشته باشید که آنها آنجا هستند زیرا آنها به شما و عقاید شما ایمان دارند."

شماره 7 با پایان یافتن یک رابطه مشاوره ای اقدام کنید

وقتی یک رابطه مشاوره ای چندان مناسب نباشد ، همیشه بحث بر سر این است که چه کاری باید انجام شود. "همیشه بین تلاش برای ایجاد رابطه و تلاش برای جایگزینی آن رابطه وجود دارد. تعصب من به سمت جایگزینی است زیرا افراد تغییر نمی کنند. "

توصیه بارنز برای بنیانگذاران این است که اگر خوب پیش نمی روند ، یک بار آنها را اصلاح کنند و اگر هنوز هم جواب نمی دهند ، احتمالاً چنین نخواهد شد. البته اگر برخی از مشاوران در هیئت مدیره شما هستند یا اگر در شرکت شما سهام عدالت دارند ، انتظارات و توافق نامه های قراردادی با آنها وجود دارد ، اما بنیانگذاران نباید از بیان خود دریغ کنند.

بارنز می گوید: "شما باید مایل باشید بگویید ،" هی ، من نمی توانم برای این چیزها روی تو حساب کنم ، بنابراین می خواهم نحوه تعامل را تغییر دهم. " "شما می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید که به جای اینکه ماهانه با آنها صحبت کنید ، از این به بعد فقط سه ماهه با آنها صحبت خواهید کرد یا بیشتر از طریق ایمیل با آنها تعامل دارید."

کاری که بسیاری از بنیانگذاران انجام می دهند این است که به سادگی یک مشاور را بنویسند ، مکاتبات را به حداقل برسانند و هرگز واقعاً آنچه را که اتفاق افتاده است نادیده بگیرند. این رویکرد خوبی هم نیست زیرا قدرت بنیانگذار را در تعیین انتظارات و هدایت رابطه از بین می برد.

مشاوران مایلند خیلی بیشتر از آنچه بنیانگذاران فکر می کنند ، کمک کنند.
بارنز می گوید: "اگر بتوانید درمورد آنچه خوب یا بد پیش می رود مکالمه صریح داشته باشید ، در نهایت یک چارچوب بسیار قوی تر برای تعامل با یک مشاور خواهید داشت." "فقط طفره رفتن تماس ها را شروع نکنید. شما هرگز نمی دانید چه موقع آن شخص می تواند منبع كامل اطلاعاتی یا راه حلی برای مشكل باشد. "

به نظر می رسد گاهی اوقات یک مشاور عمر مفید آنها را بیشتر کرده است - یا آنها در زندگی خود شلوغ تر شده اند و کمتر واکنش نشان می دهند ، یا شرکت به دنبال تمرکز بر یک زمینه جدید است. به عنوان مثال ، شاید یک شرکت نوپای اولیه در ساخت زرادخانه مهندسی خود بسیار متمرکز شده باشد ، اما اکنون در حال تغییر چرخش به سمت بازاریابی و فروش بیشتر است.

بارنز می گوید: "وقتی این اتفاق می افتد ، آن را چندین ماه پیش بینی كنید و به مشاور مورد نظر بگویید كه چه كاری انجام می دهید و چرا". وی افزود: "از این موارد برای توضیح اینكه احتمالاً اشتیاق شما در ادامه كار كمتر خواهد بود استفاده كنید ، اما می خواهید از آنها برای همه كارهایی كه انجام داده اند تشكر كنید. اگر آنها در هیئت مدیره شما هستند ، باید احساس راحتی کنید و بگویید: "ما دوست داریم شما را همچنان در اتاق داشته باشیم ، اما شما می توانید از ارائه مشاوره عملی به مفید بودن استراتژیک خود بپردازید." "

نکته اصلی این است که شما به عنوان بنیانگذار باید رهبر همه روابط مشاوره خود باشید. حتی اگر این افراد در زمینه های خاصی آگاهی بیشتری داشته باشند ، نباید پویایی دانش آموز و معلم وجود داشته باشد.

بارنز می گوید: "شما فقط با مشاوران استارت آپ خود ظاهر نمی شوید و در كلاس می نشینید." "این باید 100٪ خودگردان باشد یادگیری. آن رابطه را مدیریت کنید. مالک آن بود. وظیفه مشاوران شما این است که بهترین کار خود را به شما ارائه دهند ، اما وظیفه شما این است که چیزهایی را هدایت کنید تا بیشترین بهره را از آنها ببرید. "

https://is.gd/QeGIYx

https://v.gd/j0ndQk

http://lnki.nl/EnJoZ

shorturl.at/gtIY4

https://bit.ly/3n4sHKY

 

Mostafa Saghaee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
idat.ir در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋