Mostafa Saghaee

7 مرحله برای شروع یک تجارت آنلاین به عنوان مربی یا مشاور

آیا شما مشاغل آفلاین دارید و دوست دارید به یک مدل کسب و کار مبتنی بر آزادی روی بیاورید؟  مشاور کسب و کار اینترنتی یا شاید شما صاحب مشاغل نباشید ، اما تجربه ، تخصص و اشتیاق خوبی برای حرفه خود دارید و دوست دارید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. در هر صورت ، روشی برای آوردن دانش خود به صورت آنلاین وجود دارد و با این کار ، دسترسی خود را سر به فلک می کشید ، از وقت خود استفاده می کنید و سقف درآمد خود را بر می دارید.

روزهایی که شروع کار به معنای نوشتن یک برنامه کاری دقیق و طولانی ، ملاقات با بانکداران ، گرفتن وام کلان و ایجاد تجارت آجر و ملات است ، به امید اینکه افراد جامعه شما تبدیل شوند ، گذشته است. مشتریان شما

در دنیای امروز ، با داشتن یک لپ تاپ و اتصال به اینترنت ، شما توانایی راه اندازی یک تجارت آنلاین را دارید.

یکی از راه های عالی برای حفظ ارتباط شخصی در تجارت ، با این وجود تأثیر شما را بسیار افزایش می دهد ، راه اندازی مشاغل آنلاین مشاوره یا مربیگری است.

چگونه این کار را انجام می دهید؟

1. بازار هدف خود را انتخاب کنید
شما ممکن است این را فوراً بدانید ، یا ممکن است با کسب تجربه آن را محدود کنید. در مورد کسانی که می خواهید خدمت کنید فکر کنید و مشخص شوید. آیا می خواهید به مادران تازه متولد شده کمک کنید؟ آیا می خواهید به مردان مجرد کمک کنید؟ آیا می خواهید به رهبران شرکت کمک کنید؟ به مشتری ایده آل خود فکر کنید.

اگر در حال حاضر مشخصات خاصی را نمی دانید ، خوب است. وضوح ناشی از اقدام است. همانطور که شروع به ارائه خدمات خود می کنید ، در مورد اینکه چه کسی واقعاً دوست دارید با او به عنوان مشتری کار کنید یاد خواهید گرفت و می توانید اطلاعات دقیق تری راجع به اینکه به چه کسی خدمت می کنید بیشتر بدانید.

2. یک مشکل خاص را انتخاب کنید که می خواهید در حل بازار هدف شما کمک کند
آیا مطمئن نیستید چه مشکلی می توانید به مردم در حل آن کمک کنید؟ به زندگی خود فکر کنید. مردم از شما می خواهند در چه مواردی به آنها کمک کنید؟ آیا متوجه می شوید که مردم مرتباً با مشکلی خاص از شما مشاوره یا کمک می گیرند؟

همانطور که انتخاب می کنید کدام مشکل را می خواهید به مشتریان ایده آل خود کمک کنید ، هرچه خاصیت بیشتری داشته باشید ، بهتر خواهید بود. این به دو دلیل است. اول از همه ، وقتی خاص باشید ، واقعاً می توانید در کمک به آن گروه از افراد متخصص شوید. شما می توانید چیزهای زیادی در مورد بازار هدف خود بیاموزید ، و می توانید خدمات خود را برای حل مشکلات خاص آنها ایجاد کنید. این امر منجر به نتایج بهتر مربیگری یا مشاوره می شود. همچنین ، وقتی کاملاً مشخص باشید که به چه کسی خدمت می کنید و چه مشکلی به آنها کمک می کنید تا آن را حل کنند ، مواد بازاریابی شما با آنها "صحبت" خواهد کرد. شما می خواهید مشتریان ایده آل شما در مورد خدمات شما اطلاعاتی کسب کنند و بدانند شما مربی هستید که می تواند به آنها در حل مشکلات دقیق خود کمک کند.

اگر دقیقاً مطمئن نیستید که کدام مشکل را می خواهید در حل مردم کمک کنید ، این کتاب کار رایگان را بررسی کنید تا به شما در انتخاب جایگاه خود کمک کند. همچنین ، دوباره لازم به ذکر است که وضوح ناشی از اقدام است. هنگامی که کار با مربیگری یا مشاوره با مشتری را شروع می کنید ، یاد خواهید گرفت که چه چیزی را دوست دارید و به آنها کمک می کنید بر آنها غلبه کنند و چه چیزهایی را که به آن اندازه لذت نمی برید. خواهید فهمید که از کجا نتایج شگفت انگیز می گیرید و چه چیزهایی به شما انرژی می دهد. هرچه پیش می روید ، تجارت شما می تواند پیشرفت کند.

3. ایده خود را نقد کنید
فقط به این دلیل که فکر می کنید ایده خوبی دارید لزوماً به این معنا نیست که مردم در واقع برای این کار به شما پول می دهند. به مسئله ای فکر کنید که می خواهید به مردم در حل آن کمک کنید. آیا شما را قادر می سازد از نقاط قوت خود استفاده کنید؟ آیا در آن زمینه دانش دارید؟ آیا می توانید به دیگران ارزش بدهید و به آنها کمک کنید زندگی خود را متحول کنند؟ آیا در حال حاضر افرادی پول پرداخت می کنند تا این مشکل برای آنها حل شود؟ آیا خدمات مربیگری یا مشاوره ای شما به آنها کمک می کند تا مشکلی را در زندگی خود حل کنند که بخواهند شما را برای کمک استخدام کنند؟

4- ایده خود را امتحان کنید
می توانید ایده خود را با ارائه مشاوره 15 دقیقه ای رایگان به مردم امتحان کنید. در کتاب متولد این کار ، نویسنده کریس گیلبو پیشنهاد می کند که با 100 نفر مشاوره کوتاه و رایگان داشته باشید. جلسه خود را به عنوان چیزی جذاب انتخاب کنید که به افراد کمک کند بفهمند چه چیزی را از جلسه دریافت می کنند. سپس ، با آنها تماس تلفنی برقرار کنید ، یک مقدار ارزش به آنها بدهید و برای دریافت بازخورد آنها را در تاریخ بعدی پیگیری کنید.

در حالی که جلسات رایگان خود را انجام می دهید ، به احساس خود توجه کنید. آیا با کمک به مردم در حل این مشکل احساس هیجان و انرژی می کنید؟ یا بعد از این صحبت ها احساس خستگی و خستگی می کنید؟ آیا از کار با این مشتریان لذت می برید ، یا آیا متوجه شده اید که باید بازار هدف خود را تغییر دهید؟ همچنین آیا به افراد کمک می کنید تا نتایج دلخواه خود را بگیرند؟

5. مشتری های ایده آل خود را پیدا کنید
اکنون که ایده خود را آزمایش و تغییر داده اید و تجربه ای نیز کسب کرده اید ، وقت آن است که مشتری های واقعی را پیدا کنید. به مشتریان ایده آل خود فکر کنید. آنها کجا آنلاین می شوند؟ کجا آفلاین می شوند؟ آنها به چه گروههایی تعلق دارند؟ آنها در کدام بستر رسانه های اجتماعی وقت می گذارند؟ شما می توانید بهترین خدمات مربیگری یا مشاوره در جهان را داشته باشید ، اما مگر اینکه بدانید چگونه می توانید پیشنهاد خود را در مقابل مشتریان ایده آل خود قرار دهید ، تجارت خوبی نخواهید داشت. اگرچه می تواند ایجاد ترس کند ، اما شما باید به صورت آنلاین قابل مشاهده باشید تا مشتریان ایده آل شما و خدمات شگفت انگیز شما را کشف کنند.

6. به یک تجارت مشروع تبدیل شوید
وقتی آماده بودید تجارت مربیگری یا مشاوره خود را به معامله واقعی تبدیل کنید ، وقت آن است که به یک تجارت مشروع تبدیل شوید. من توصیه می کنم ابتدا ایده خود را آزمایش کنید ، قبل از اینکه شما وقت و هزینه زیادی را صرف سرمایه گذاری در کاری کنید که چیزی بیشتر از "یک سرگرمی گران قیمت" نیست.

to برای ادامه خواندن مقاله به پایین اسکرول کنید
آن هدفی را که همیشه می خواسته اید دریافت کنید
برای شروع به دریافت آنچه می خواهید ، یک راهنمای رایگان Lifehack بگیرید!

به هدف من برسید!

to برای ادامه خواندن مقاله به پایین اسکرول کنید
در کنفرانس های کارآفرینان ، من افراد زیادی را ملاقات کرده ام که هزاران دلار پرداخت کرده اند تا وب سایت ها و کارت های بازرگانی برای آنها طراحی شده باشد ، اما آنها هنوز محصولات اطلاعاتی خود را نساخته اند یا در واقع خدمات مربیگری یا مشاوره خود را به کسی ارائه نداده اند. به نظر من ، بهتر است قبل از اینکه یک تن پول و وقت صرف کنید و این کار را به یک "تجارت واقعی" تبدیل کنید ، بیرون بروید ، اقدام کنید و ببینید آیا ایده ای دارید که مردم برای آن پول شما را می پردازند ، فقط برای کشف بعداً که این یک ایده قابل قبول نیست.

هنگام ایجاد مشاغل مشروع خود به عنوان مربی یا مشاور ، می توانید یک وب سایت ساده بسازید که حرفه ای به نظر برسد ، و بیان کند شما کی هستید ، به چه کسی خدمت می کنید و چگونه می توانید به بازار هدف خود کمک کنید. همچنین داشتن یک قرارداد رسمی برای عقد قرارداد مشتریان هنگام خرید خدمات ، ایده خوبی است. این قرارداد حقوقی می تواند مواردی مانند سیاست لغو ، سیاست بازپرداخت و انتظارات از مشتری شما را مورد بحث قرار دهد. و عاقلانه است که با تجارت خود مانند یک تجارت واقعی رفتار کنید. برای پیگیری جنبه های مالی تجارت خود سیستم هایی در نظر بگیرید.

7. تجارت خود را رشد دهید
اکنون که به مشتریان ایده آل خود کمک می کنید تا مشکلات آنها را حل کنند و آنها از خدمات مربیگری یا مشاوره شما نتایج شگفت انگیزی می گیرند ، می توانید تجارت خود را مقیاس بندی کنید. شما می توانید به ارائه خدمات مشاوره یا مربیگری خصوصی 1: 1 ادامه دهید و ساعتها دلار مبادله کنید. یا می توانید برای استفاده از وقت خود ، درآمد ساعتی خود را افزایش داده و به افراد بیشتری برسید ، می توانید خدمات را در قالب گروه ارائه دهید. همچنین می توانید محصولات آنلاین مانند کتاب های الکترونیکی یا دوره ها را بسازید. با این کار ، کار "از جلو بارگیری می شود" ، به این معنی که شما کارهای زیادی را در جلو انجام می دهید ، اما پس از آن می توانید برای مدت طولانی درآمد کسب کنید.

هیچ وقت زمان شروع یک تجارت آنلاین به عنوان مربی یا مشاور بهتر نبوده است. هنگامی که تخصص خود را آنلاین می کنید ، می توانید به افراد در سراسر جهان برسید و افراد بیشتری را تحت تأثیر قرار دهید تا بتوانید در یک تجارت سنتی.

https://is.gd/fpybVA

https://v.gd/Jjg8SU

shorturl.at/yOY27

http://lnki.nl/utE4b

https://cutt.ly/SgFjvRc

https://bit.ly/2GtVtVQ

 

 

 

 

Mostafa Saghaee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
idat.ir در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋