سریال فریحا

سریال فریحا

توسط ۷ نفر دنبال می شود

دانلود قسمت 100 سریال قضاوت Yargi با دوبله فارسی

دانلود قسمت 100 سریال قضاوت Yargi با دوبله فارسی

دنیل ردکلیف نقش «ویرد ال یانکوویچ» را بازی می‌کند

«دنیل ردکلیف» در اولین فیلم بیوگرافیکال و اریجینال پلتفرم روکو (Roku) نقش «ویرد ال یانکوویچ»، خواننده و بازیگر آمریکایی را بازی می‌کند. این فیلم تحت عنوان «عجیب: داستان ال یانکوویچ» (Weird: The Al Yankovic Story) به صورت انحصاری از کانال روکو پخش خواهد شد. «فانی اور دای» و «تانگو» تهیه‌کنندگان این پروژه به نویسندگی یانکوویچ و «اریک اپل» خواهند بود. اپل کارگردان «داستان ال یانکوویچ» است.


این فیلم بیوگرافیکال زندگی یانکوویچ اولین روزهای شهرتش با «بخورش» (Eat It) و «مثل یک جراح» (Like a Surgeon) تا روابط مخفیانه‌اش با سلبریتی‌ها را پوشش خواهد داد و مخاطبین را به سفری باورنکردنی به زندگی حرفه‌ای و شخصی یانکوویچ می‌برد.


یانکوویچ می‌گوید: «وقتی آخرین فیلم من «یو‌اچ‌اف» در سال ۱۹۸۹ بیرون آمد، با هوادارانم عهد بستم که هر ۳۳ سال یک بار فیلم مهمی عرضه کنم، به شکل منظم. خیلی خوشحالم که بگویم به وعده‌ام عمل کرده‌ام. و بسیار هیجان‌زده‌ام که «دنیل ردکلیف» نقش من را در فیلم بازی می‌کند. تردیدی ندارم که آیندگان او را با این نقش به یاد می‌آورند.»


یانکوویچ ۶۲ ساله که بیشتر با ترانه‌های کمدی و شوخی‌هایش با فرهنگ عامه شناخته می‌شود، پنج جایزه گرمی را در کارنامه دارد. او تا سال ۲۰۰۷ بیش از ۱۲ میلیون آلبوم فروخته، ۱۵۰ ترانه اریجینال و پارودی را منتشر کرده، و بیش از ۱۰۰۰ اجرای زنده برگزار کرده است.

دانلود قسمت 100 سریال قضاوت Yargi با دوبله فارسی

سریال فریحا
سریال فریحا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋