moshaveranebartar

moshaveranebartar

توسط ۱ نفر دنبال می شود

اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد

بسیاری از افراد همواره در طول زندگی خود استرس آزمون های مختلفی مانند کنکور سراسری، آزمون ارشد و دکتری، آزمون های استخدامی و بسیاری دیگر را به دوش کشیده اند. اما نکته مهم تر در این جا استرس و نگرانی بعد از اتمام این آزمون ها و اطلاع از قبولی یا عدم قبولی می باشد. بسیاری از افرادی که در کنکور کارشناسی ارشد شرکت می کنند نیز همین نگرانی ها را دارند. ابتدا باید بگوییم که نتایج این آزمون طی چندین مرحله به اطلاع متقاضیان می رسد.

در مرحله اول داوطلبان می توانند در موعد اعلام شده به سایت سنجش مراجعه داشته باشند و کارنامه اولیه خود را دریافت کنند. این کارنامه حاوی درصدهای کسب شده هر درس، رتبه داوطلب و مجاز بودن یا مجاز نبودن به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد می باشد. در صورتی که افراد انتخاب رشته را انجام داده اند لازم است که منتظر نتایج نهایی کنکور ارشد خود باشند. باید متذکر شویم که این پایان راه نیست بلکه متقاضیان می توانند مدت کوتاهی پس از نتایج انتخاب رشته، کارنامه نهایی خود را که حاوی اطلاعات مهمی است، دریافت کنند.

چه زمانی می توانم برای مشاهده نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 به سایت سنجش مراجعه نمایم؟

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد، متقاضیان لازم است برای دریافت جواب اولیه آزمون ارشد خود به سایت سنجش که سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نیز می باشد، مراجعه داشته باشند. در سال جاری، نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ 8 خرداد ماه 1403 منتشر شد و شرکت کنندگان توانستند با وارد کردن اطلاعات خود در سایت سنجش، کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد خویش را دریافت و مشاهده کنند. در صورت اعلام هر گونه خبر جدید در مقاله حاضر به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

 

 

منبع: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد

moshaveranebartar
moshaveranebartar

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋