moshaveranebartar

moshaveranebartar

توسط ۱ نفر دنبال می شود

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور دکتری

کنکور دکترای تخصصی یکی از پر چالش ترین و سخت ترین آزمون های علمی کشور محسوب می شود. هر ساله با آغاز ثبت نام آزمون دکترا، داوطلبانی که دارای شرایط و ضوابط نام نویسی کنکور دکترا باشند، نسبت به شرکت در این آزمون اقدام می کنند. متقاضان آزمون دکترای تخصصی با مراجعه به سایت سنجش اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام می کنند. در برخی مواقع امکان وجود داشتن اشتباه در اطلاعات و مشخصات فرد وجود دارد که یا به صورت عمدی یا سهوی اتفاق افتاده است. در این مواقع داوطلب بایستی اقدام به ویرایش اینترنتی اطلاعات ثبت نام خود کند و یا به آدرس باجه های رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری مراجعه نماید.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکترا را دارند با آماده کردن مدارک ثبت نام کنکور دکتری به سایت سنجش مراجعه می کنند و فرایند نام نویسی خود را به اتمام می رسانند. داوطلبان باید در بارگذای مدارک و وارد کردن اطلاعات خود در فرم اینترنتی ثبت نام با دقت بالایی عمل کرده و دچار هیچ گونه اشتباهی نشوند. در صورتی که اشکالاتی در مشخصات فرد وجود داشت، می توان به دو صورت نسبت به اصلاح آن اقدام کرد:

  •  روش اول: متقاضیان آزمون دکتری می توانند در مهلت هایی که سازمان سنجش تعیین نموده است یا هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری، برخی از اطلاعات خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری ویرایش نمایند.
  • روش دوم: در برخی مواقع داوطلبان نمی توانند در مهلت های تعیین شده برای ویرایش و تصحیح اطلاعات و مشخصات ثبت نام کنکور دکتری اقدام کنند یا امکان ویرایش اینترنتی برای مشخصاتی که قصد اصلاح آن ها را دارتد، وجود ندارد. در این صورت متقاضیان بایستی به آدرس باجه های رفع نقص کنکور دکتری مراجعه نمایند و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

 

 

 

منبع: آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور دکتری

moshaveranebartar
moshaveranebartar

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋