morbit.trade

morbit.trade

ارز BAT چیست؟

تبلیغات در امر بازاریابی و تجارت همیشه مسئله‌ی مهمی بوده‌است. امروزه بحث تجارت آنلاین و تبلیغات اینترنتی، موضوع مورد توجه افراد و سازمان‌ها است و از ابزارها و راه حل‌های بسیاری برای ارائه‌ی آن استفاده می‌شود. با دانستن اهمیت این موضوع، مستقیم سر اصل مطلب می رویم: سرمایه‌گذاری در ارز بت (BAT) و مرورگر بریو (Brave) به معنای قرار دادن پول شما در راه جدید و بهتری برای تبلیغات آنلاین است که رقابت با مدل‌های تجاری فیس‌بوک و گوگل را هدف قرار می‌دهد.

مرورگر بریو

بریو یک مرورگر منبع‌باز است که توسط تیم فنی بت توسعه یافته و بر روی پروتکل های حریم خصوصی، بالا بردن سرعت صفحات اینترنتی و خذف و دور زدن تبلیغات آزاردهنده و ردیاب‌ها به صورت خودکار تمرکز دارد. حتی اد بلاکرهای موجود بر روی مرورگرهای رایج نیز به تبلیغات و ردیاب‌ها اجازه نظارت بر روی رفتارهای شما را می‌دهند، اما مرورگر بریو جلوی آن‌ها را می‌گیرد مرورگر بریو با دارا بودن الگوریتم های پیشرفته برای تشخیص علاقه کاربران و Shield (محافظت داده ها) ، به برتری هایی نسبت به مرورگرهای دیگر دست یافته و با تشخیص موارد تبلیغاتی و دانلود نکردن آنها ، باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب می شود. اما اگر قرار باشد که همه‌ی تبلیغات مسدود شود، دیگر نه کسی تبلیغ می‌کند و نه کسی می‌تواند تبلیغات مورد علاقه خود را دنبال کند؛ اینجاست که قسمت دوم سیستم طراحی شده توسط آقای ایک موضوعیت می‌یابد پس لازم است که کاربران با انتخاب خود برای مشاهده حریم خصوصی با حفظ تبلیغات 70٪ از سهم درآمد آگهی را به شکل توکن BAT  کسب کنند.

بت (BAT) چگونه کار می‌کند؟

همان طور که تا به این جای کار متوجه شدید، مرورگر بریو تنها مرورگری است که از فناوری بت استفاده می‌کند. توکن این پروژه به عنوان وسیله‌ای برای انتقال ارزش بین تبلیغ کننده، منتشر کننده و کاربر است. مدلی که این تکنولوژی کار می‌کند روی بستری از قراردادهای هوشمند است که هزینه‌ها را با استفاده از توکن‌های BAT پرداخت می‌کند. این توکن‌ها به ازای تماشای هر تبلیغ به کاربر پاداش داده می‌شوند. بخشی از آن‌ها هم به عنوان کارمزد به مرورگر اختصاص داده می‌شود؛ مابقی نیز به ناشر تعلق می‌گیرد. بنابراین کار با این تکنولوژی برای هر سه گروه مرتبط با تبلیغات مزایای بسیاری دارد.

morbit.trade
morbit.trade

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋