morbit.trade

morbit.trade

ارز VET چیست و چه آینده‌ای دارد؟

ارز وی چین یکی از اولین بلاک چین‌هایی است که به طور انحصاری در بازار ارزهای دیجیتال، برای تأمین نیاز مشتریان شرکت ساخته شده‌است. توسعه دهندگان این پروژه به دنبال بهبود زنجیره تأمین و مدیریت چرخه حیات محصول، از طریق استفاده از فناوری توزیع شده (DLT) هستند.

این پلتفرم قابلیت‌های جدیدی را به کاربران ارائه می‌دهد که آن را برای مشاغل متقاضی ارتقاءدهنده پروتکل و فرآیندهای تجاری ایده آل می سازد.در حالی که سایر سیستم‌های موجود مقدار زیادی داده را جمع آوری می‌کنند اما این داده‌ها به روشی بهینه منتقل نمی‌شوند.

ارز VET چیست؟

توکن VET از الگوریتم اجماع اثبات سهام پیروی می‌کند. پلتفرم VET قصد دارد به یک پلتفرم پیشرو برای عرضه اولیه سکه (ICO) و انجام معاملات بین دستگاه‌های متصل به اینترنت‌ اشیا (IoT) تبدیل شود. هدف آن همچنین ایجاد یک پلتفرم اکوسیستم تجاری توزیع شده است تا جریان اطلاعات شفاف، همکاری کارآمد و انتقال ارزش با سرعت بالا را فراهم کند.

به عبارت دیگر هدف این پلتفرم این است که کارآیی، قابلیت ردیابی و شفافیت زنجیره های تأمین افزایش یابد در حالی که هزینه‌ها کاهش می‌یابد و کنترل بیشتری در دست کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این بلاکچین خواستار ساده‌سازی این فرآیند‌ها و جریان اطلاعات برای زنجیره‌های تأمین پیچیده از طریق استفاده از فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) است.

مدل اقتصاد دوتوکنی

وی چین از یک سیستم دوتوکنی مشابه بلاکچین نئو (NEO) استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، از یک توکن خاص (VTHO) برای پرداخت هزینه تراکنش‌ها استفاده می‌کند. توکن VET که یک نوع پول هوشمند است، به عنوان توکن اولیه برای انتقال ارزش بین حساب‌ها در یک بلاک چین کار می‌کند. نقش و جایگاه یک کاربر روی این شبکه، به میزان توکن ویچین او بستگی دارد. این قابلیت نقش مهمی در آینده این سیستم دارد.

هر کدام از دو توکن این بلاکچین دارای قیمت و آینده‌ای منحصر به فرد هستند.

morbit.trade
morbit.trade

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋