morbit.trade

morbit.trade

ارز دار چیست؟

توکن DAR چیست و چگونه می‌توان آن را بدست آورد؟ با توجه به افزایش محبوبیت بازی‌های P2E پروژه‌های زیادی با این هدف وارد بازار شدند. بازی Mines of Dalarnia یکی از این پروژه‌ها است که شما از طریق بازی کردن در آن ارز dar بدست می‌آورید. ماینز‌آف‌دالارنیا بیست و سومین پروژه بایننس لانچ پول است.

بازی Mines of Dalarnia چیست؟

ماینز‌آف‌دالارنیا یک بازی ماجراجویانه است. کاربران در بازی آیتم‌های مختلف را استخراج و ترکیب می‌کنند و با این کار، مهارت‌هایشان را ارتقاء می‌دهند و می‌توانند به مراحل جدید بازی راه یابند. این بازی به‌صورت گروهی نیز قابل انجام است و بازیکنان می توانند در گروه‌های مختلف به جستجوی آثار باستانی نادر و کمیاب بپردازند.

تمام دارایی‌ها در این بازی به صورت توکن غیرمثلی عرضه شده و کاربر می‌تواند آن‌ها را در بازار داخلی برنامه خرید و فروش کند. تراکنش‌های درون بازی، روی بلاکچین ذخیره خواهد شد. و اینگونه، بازیکنان مطمئن می‌شوند که هیچ بخش متمرکزی نمی‌تواند نتایج بازی را دستکاری کند.

بازی ماینز‌آف‌دالارنیا یک توکن اختصاصی به نام DAR دارد که نقش حاکمیتی در بازی ایفا می‌کند. با استفاده از DAR می‌توان وسایل درون بازی را ارتقاء داد یا به معامله در بازارها مشغول شد. در واقع واحد پولی پیش‌فرض در دنیای این بازی DAR است.

این بازی حول محور استخراج، مبارزه و جمع‌آوری منابع می‌چرخد.

چطور می‌توان توکن DAR را در بازی استخراج کرد؟

در دنیای دالارنیا به عنوان مرجع و منبع بازی، زمین‌ها و معادن استخراج وجود دارد. کاربران بازی با رسیدن به مواد معدنی موجود در زمین‌ها و معادن پلت‌فرم مذکور در بازی پیش می‌روند و امتیاز کسب می‌کنند. در بازی دالارنیا ماینرها و صاحبان زمین(landlords) هم حضور دارند.

بازیکنان باید با این ماینرها روبه‌رو شوند و در طول بازی با استفاده از توانمندی‌هایشان در ماینینگ با هیولاها بجنگند. کاربران با جنگیدن و تخریب بلوک‌های موجود در بستر بازی، منابع ارزشمند موجود در سرزمین‌ها را پیدا می‌کنند. صاحبان زمین‌ها هم از توکن‌ها، مواد معدنی و ابزارهای مختلف در طول بازی استفاده می‌کنند.

اسلحه‌ و ابزارهای مختلفی با توانایی‌ و کارکرد مختلف در جریان بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هرچقدر که قدرت یک کاربر بیشتر باشد، به زمان کمتری برای استخراج منابع ارزشمند موجود در مزارع و زمین‌ها نیاز خواهد داشت.

در بازی دالارنیا بازاری هم برای تبادلات منابع معدنی میان بازیکن‌ها وجود دارد. کاربران می‌توانند با جمع امتیازاتشان در هر زمان که بخواهند پاداش‌های بازی‌شان را دریافت کنند.

کاربرد توکن های DAR در دالارنیا چیست؟

  • مدیریت و بازی
  • پاداش سرمایه گذاری

توکن DAR در طول بازی برای خرید و اجاره دارایی های موجود در بازی استفاده می شود. کاربران با فروش امتیاز و آیتم های کسب شده در طول بازی، توکن DAR خریداری می‌کنند. کاربران بازی می توانند در فرآیند تصمیم گیری درون بازی رای دهند. به عنوان مثال، آنها حق دارند در مورد استخراج، وضعیت اقتصادی، سیاست گذاری و سایر مواردی که در توسعه بازی مهم هستند اظهار نظر کنند.

کاربران می توانند با به اشتراک گذاشتن DAR نسبت به سایر کاربران به ویژگی های بیشتری در بازی دسترسی داشته باشند.

  •  
morbit.trade
morbit.trade

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋