mokhatab.org

mokhatab.org

سایت تشخیص فالوور فیک اینستاگرام (معتبر و رایگان)

 

Description: C:\Users\Javid\Desktop\j6zcrgb39fra.jpg

وجود فالوور فیک در پیج های اینستاگرام مهمترین عامل برای کاهش تعامل کاربران با پیج است. اگر پیج تان فالوورهای فیک داشته باشد اینستاگرام اجازه دیده شدن پیج تان را نمی دهد و به مرور زمان رشد پیج تان متوقف می شود. به همین دلیل از همین حالا باید به فکر شناسایی و حذف فالوورهای فیک تان باشید. اما چطور باید این کار را انجام دهید؟

اگر به عنوان ادمین یا صاحب پیج هستید تشخیص دادن فالوورهای فیک پیج تان کار سخت و زمان بری است. اما ابزارهایی وجود دارد که کار را برای شما آسان می کند. برنامه ها و سایت هایی وجود دارند که کار اصلی شان تشخیص فالوور فیک است. با استفاده از آن ها به صورت اتوماتیک فالوورهای فیک پیج تان شناسایی می شوند و می توانید آن ها را حذف کنید.

ما در این مقاله آموزشی قصد داریم بیشتر در مورد شناسایی فالوور فیک اینستاگرام صحبت کنیم و به شما راه کارهایی را برای تشخیص و حذف سریع فالوورهای فیک پیج تان ارائه کنیم. پس اگر به دنبال سایت معتبر تشخیص فالوور فیک هستید حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

فالوور فیک اینستاگرام چه معایبی برای پیج تان دارد؟

بزرگ ترین عیب داشتن فالوور فیک در پیج اینستاگرام کاهش تعامل پیج است. اینستاگرام با توجه به فعال بودن پیج ها از نظر تعامل فالوورها امتیازی را به پیج شما می دهد. حالا فرض کنید نصف فالوورهای پیج تان فیک هستند، زمانی که پستی منتشر می کنید بازخورد کمتری دریافت می کنید چون نصف فالوورهای تان اصلا پست شما را نمی بینند. اینستاگرام هم بر اساس کل فالوورهای پیج تان امتیاز پیج تان را تعیین می کند. اگر فالوورهای فیک پیج تان بیش از حد معمول باشد نرخ تعامل در پیج تان به شدت افت می کند.

خب به نظرتان بعدش چه اتفاقی می افتد؟ مسلما رشد کلی پیج تان افت می کند. به مرور زمان دیگر نمی توانید فالوور واقعی و هدفمند به صورت اورگانیک جذب کنید. چون پست هایی که منتشر می کنید وارد اکسپلور و هشتگ ها نمی شود. به همین دلیل پیج تان روز به روز بیشتر افت می کند.

 

چرا سریع تر باید اقدام به شناسایی فالوورهای فیک کنیم؟

طبق الگوریتم جدید اینستاگرام پیج هایی که دارای فالوورهای فیک هستند به زودی بسته می شوند. البته این مورد برای پیج هایی است که حداقل 80 درصد از فالوورهایشان فیک است. الگوریتم اینستاگرام به صورت هوشمند فالوورهای فیک پیج تان را شناسایی می کنید و دونه دونه آن ها را پاک می کند. به خاطر همین است که پیج هایی که فالوورهای فیک شان زیاد است ریزش فالوور شدیدی را در روز تجربه می کنند.

اما این به این معنی نیست که شما نباید اقدامی برای شناسایی و حذف فالوورهای فیک تان کنید. درسته که اینستاگرام فالوورهای فیک را شناسایی می کند و خودش به مرور پاک می کند اما این موضوع ریسک بالایی برای شما دارد چون اولا خیلی زمان بر است تا فالوورهای فیک تان توسط اینستاگرام پاک شود و دوما ممکن است پیج تان توسط اینستاگرام مسدود شود. به همین دلیل برای جلوگیری از این مشکل باید خودتان دست به کار شوید و از سایت های شناسایی فالوور فیک کمک بگیرید.

 

آیا استفاده از سایت تشخیص فالوور فیک گزینه خوبی است؟

Description: C:\Users\Javid\Desktop\khhwltv0l2yl.jpg

سایت های زیادی برای تشخیص فالوور فیک وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید اما خیلی از این سایت ها یا پولی هستند یا درست کار نمی کنند. اکثر سایت های خارجی تشخیص فالوور فیک امنیت پایینی دارند جدا از اینکه با پرداخت دلاری باید اکانت پریمیوم این سایت ها را خریداری کنید. بهتر است به فکر استفاده از سایت تشخیص فالوور فیک ایرانی باشید. چون هم قیمت شان خیلی پایین تر است و هم امنیت بیشتری دارند.

جدا از سایت های تشخیص فالوور فیک اینستاگرام اپلیکیشن ها و برنامه هایی برای این کار طراحی شده اند که کار با آن ها ساده تر از سایت های شناسایی فالوور فیک است. چون دیگر نیاز نیست به اینترنت متصل باشید. به صورت اتوماتیک خودشان عملیات شناسایی و حذف فالوور فیک اینستاگرام را برای پیج تان انجام می دهند.

 

 

معرفی سایت های معتبر تشخیص فالوور فیک خارجی

سایت هایی که در زمینه تشخیص فالوور فیک به شما کمک می کنند تعدادشان زیاد است. اما ما سعی کردیم سایت هایی که قبلا خودمان تست کرده ایم و جواب مثبت گرفته ایم را به شما معرفی کنیم. در ادامه با بهترین سایت های تشخیص فالوور فیک آشنا خواهید شد.

 

سایت تشخیص فالوور فیک modash.io

یکی از بهترین سایت های تشخیص فالوور فیک سایت modash.io است. این سایت علاوه بر تشخیص فالوور فیک قابلیت تخمین نرخ تعامل پیج ها را هم دارد. یعنی اگر دوست دارید تعداد فالوورهای فیک یا نرخ تعامل در پیج های رقباتون هم متوجه شوید با استفاده از این سایت می توانید.

این سایت بیشتر برای بررسی میزان تعامل پیج ها برای زمانی که قصد تبلیغ در پیجی را دارید مورد استفاده قرار می گیرد. این سایت هم پلن رایگان و هم پلن پریمیوم دارد. از پلن رایگان این سایت برای تشخیص فالوور فیک پیج تان می توانید استفاده کنید اما محدودیت استفاده در روز فقط برای یک پیج است.

 

سایت معتبر تشخیص فالوور فیک iconosquare

سایت iconosquare هم یکی از قدیمی ترین و بهترین سایت های تشخیص فالوور فیک در دنیاست. این سایت با الگوریتم های پیشرفته ای که دارد قادر است تا فالوورهای فیک پیج اینستاگرام تان را شناسایی و حذف کند. اما متاسفانه نسخه رایگان این سایت قابلیت های زیادی ندارد. فقط می توانید درصد فالوورهای فیک پیج تان را ببینید.

استفاده از این ابزار به مدت 14 روز کاملا رایگان است و بعد از این تایم حتما باید با پرداخت دلاری اکانت تان را ارتقاء دهید. اگر به دنبال بهترین سایت برای تشخیص فالوورهای فیک پیج تان هستید پیشنهاد می کنیم از سایت iconosquare حتما استفاده کنید.

 

سایت خارجی تشخیص فالوور فیک grin

سایت grin یکی از سایت های خوب در زمینه تشخیص فالوور فیک شبکه های اجتماعی محسوب می شود. این سایت علاوه بر تشخیص فالوور فیک اینستاگرام فالوورهای فیک دیگر شبکه های اجتماعی مثل صفحات توئیتر، سابسکرایب های یوتیوب و ... را هم بررسی می کند. از این سایت بیشتر برای تشخیص فالوور فیک صفحات اینفلوئنسرها استفاده می شود.

 

جمع بندی و پایان

اگر هر چه سریع تر به فکر تشخیص فالوورهای فیک پیج تان نباشید به زودی کسب و کارتان در اینستاگرام فلج می شود. به خاطر همین باید فالوورهای فیک پیج تان را تشخیص و حذف کنید. در این مقاله هم سعی کردیم بهترین سایت های تشخیص فالوور فیک را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال سایت معتبر خارجی تشخیص فالوور فیک هستید پیشنهاد می کنیم از سایت grin استفاده کنید. امیدوارم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. اگر شما هم سایتی در این زمینه میشناسید که کیفیت خوبی دارد حتما به ما معرفی کنید.

منبع مطلب : https://hamyareweb.co/fake-followers-detection/

mokhatab.org
mokhatab.org

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋