mohsen2518

mohsen2518

 ۱ نفر را دنبال می کند

معرفی کتاب هایی که قبل از مرگ حتما باید خواند

کتاب ها چنان قدرتی دارند که ما را از جایگاه خود در یک پروژه یا رابطه دشوار جدا می کنند و ما را به سرزمینی می برند که نوید آرامش یا خوشبختی را می دهد. از پناهگاه امن رمان های کلاسیک انگلیسی مانند غرور و تعصب گرفته تا وحشتی که در رمان 1984 وارد راهروهای وزارت عشق شد. در این پست ما شما را با چند تا کتاب هایی که قبل از مرگ حتما باید خواند آشنا خواهیم کرد.

 

1- کتاب صد سال تنهایی

داستان جادویی و اسرارآمیز شش نسل از خانواده بوئندیا در قلب شهری شگفت‌انگیز به نام ماکوندو در حالی روایت می‌شود که وقایع و شخصیت‌ها آنقدر واقعی و ملموس هستند که وقتی شخصی ناپدید می‌شود یا به آسمان پرواز می‌کند، همه چیز طبیعی به نظر می‌رسد.

 

2- کشتن مرغ مینا

آتیکوس فینچ یک وکیل سفیدپوست است که با تعهد به کارش و مهربانی اش برای وکالت از یک مرد سیاهپوست متهم به ناحق در مقابل جامعه خود می ایستد. بنابراین مردم شهر از او حمایت نمی کنند. او بی عیب و نقص اجرا می کند. در این کتاب سمبل معصومیت مرغ مقلد است و کشتن آن گناه بزرگی است.

 

3- غرور و تعصب

کتابی که باید قبل از مرگ بخوانید غرور و تعصب است. کتابی درباره داستان دختری سرکش و جالب و در عین حال عجیب از خانواده بنت که بر خلاف جامعه زمانه و در مقابل تلاش های بی پایان مادرش همسری نمی یابد و به همین دلیل است. به نظر می رسد که آقای دارسی مردی خودپسند، متکبر و بدون شک ثروتمند است.

 

4- کتاب 1984

1984 جزء اصلی همه لیست های خواندن توصیه شده است. این بار در فهرست 40 کتابی که قبل از مرگ باید خواند قرار گرفت. دنیا کاملاً تغییر کرده است، در حال تبدیل شدن به مکانی امن و ترسناک است. ارزش‌های سخت‌گیرانه و البته مجازات‌های شدید. نه تنها مخالفت علنی با برادر بزرگتر جرم است، بلکه خود فکر مخالفت با مجازات سختی مواجه می شود. پلیس ذهن همه جا حضور دارد و حتی عشق را یک عنصر خام نمی بیند.

 

سخن پایانی

در این پست ما به معرفی کتاب های معروف برای شما عزیزان پردختیم تا به هنگام خرید کتاب برای شما کمک کرده باشیم.

mohsen2518
mohsen2518

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋