مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

پورشه 911 توربو احتمالاً در نسخه تورینگ نیز عرضه خواهد شد

پورشه ۹۱۱ توربو احتمالاً در نسخه تورینگ عرضه خواهد شد

ممکن است پورشه در حال کار بر روی یک 911 توربو تورینگ باشد.

هجده ماه پیش، یک نمونه اولیه مرموز پورشه ۹۱۱ در نوربرگ‌رینگ دیده شد و شایعاتی مبنی‌بر توسعه یک نسخه تورینگ از ۹۱۱ توربو را به وجود آورد. اکنون، یک نمونه اولیه تقریباً مشابه دوباره در نوربرگ‌رینگ دیده شده و گمانه‌زنی درباره عرضه پورشه ۹۱۱ توربو تورینگ را تقویت کرده است.

تفاوت‌های بین این خودرو و ۹۱۱ توربو S جدید که چند ماه پیش معرفی شد، آشکار هستند. مدل جدید دارای ورودی‌های هوای بزرگی در پنل عقب است که هوا را به موتور ۳.۶ لیتری شش‌سیلندر تخت توربو دوقلو می‌رساند. اما در این نمونه اولیه، این ورودی‌های هوا وجود ندارند.

برخلاف توربو S که دارای پره‌های ورودی هوای عمودی در جلو است، این مدل دارای پره‌های افقی است که ظاهر سنتی‌تری به آن می‌دهند. تغییرات در عقب ادامه دارد. در این بخش بال ثابت بزرگ توربو S حذف شده و به‌جای آن یک بال بازشو مشابه سایر مدل‌های خانواده ۹۱۱ قرار گرفته است.

پورشه ۹۱۱ توربو تورینگ

ممکن است پورشه درحال کار روی یک ۹۱۱ توربو تورینگ باشد. پیش‌ازاین، GT3 تورینگ نشان داد که مدل‌های ۹۱۱ پرفورمنس با تقاضای قابل توجهی روبه‌رو هستند.

پورشه می‌تواند خریداران بالقوه ۹۱۱ توربو که در مورد ظاهر تهاجمی آن مردد بوده‌اند را با ارائه یک نسخه محتاطانه‌تر بدون موتور جدید، بدون مهندسی مجدد، فقط با نیمرخ تمیزتر و همان موتور قدرتمند سابق، به خرید آن راضی کند.

مشخصات فنی پورشه ۹۱۱ توربو تورینگ

اگر این نمونه اولیه ۹۱۱ توربو تورینگ باشد، به احتمال زیاد پیشرانه‌ای مشابه مدل استاندارد خواهد داشت. ۹۱۱ توربو به موتور ۳.۶ لیتری شش‌سیلندر تخت با قدرت ۷۰۱ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن‌متر همراه با دو توربوشارژر الکتریکی مجهز است.

نمونه اولیه

با این پیشرانه، توربو S مدل ۲۰۲۶ در ۲.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت و در ۸.۴ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد. تنها مشکل، خنک شدن موتور است. اگر پورشه قصد دارد قوی‌ترین موتور ۹۱۱ خود را در بدنه شیک و جمع‌وجورتری جای دهد، باید راهی برای مدیریت دما بدون ورودی‌های هوای جانبی همیشگی پیدا کند. این کار ساده‌ای نخواهد بود، اما پورشه می‌تواند از پس آن بربیاید.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋