نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقای اعتماد مشتریان، روز یکشنبه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۴ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فناپتک، نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقای اعتماد مشتریان، روز یکشنبه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۴ با حضور جمعی از چهره های شاخص، مدیران عامل شرکتها، فعالان اقتصادی و پژوهشگران در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد.
شرکت فناپ تک به عنوان یکی از شرکتهای فعال و پیشرو در حوزه فناوری در این اجلاس که با هدف اشاعه فرهنگ رضایتمندی مشتری، تبیین مدلهای نوین و مؤثر در تعامل با مشتری، بررسی تأثیر صدای مشتری در بهبود کیفیت خدمات و محصولات و همچنین نیازسنجی دقیق بازار برگزار گردید، حضور یافت.
در جریان این مراسم، این شرکت به دلیل تمرکز ویژه بر ارتقاء کیفیت خدمات، بهبود مستمر فرآیندهای سازمانی در حوزه خدمات پس از فروش و تعهد به مشتریمداری، پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته علمی این اجلاس، موفق به دریافت تندیس ویژه برند برتر در رضایتمندی مشتری شد.
فناپتک میگوید با بهرهگیری از راهکارهای نوین فناوری اطلاعات، ایجاد زیرساختهای هوشمند خدماتی و رویکردی هدفمند در پاسخگویی به نیازهای بازار، توانسته است جایگاه قابلتوجهی در میان برندهای مشتریمدار کشور به دست آورد.
پاسخ ها