مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

برخی از کاربران سری آیفون 16 از باگ های متعدد و تخلیه باتری شکایت دارند

برخی کاربران سری آیفون 16 از باگ‌های متعدد و خالی‌شدن باتری شکایت دارند

مشکل کاربران حتی با نصب آخرین آپدیت iOS 18 نیز حل نشده است.

برخی کاربران در انجمن‌ سایت‌های مختلف از باگ‌های متعدد مدل‌های پرو آیفون 16 شکایت دارند؛ به گفته‌ این کاربران، گوشی آن‌ها ناگهان فریز و ریبوت می‌شود. از سوی دیگر برخی کاربران گفته‌اند، حتی اگر با هیچ اپلیکیشن خاصی در آیفون 16 پرو یا 16 پرو مکس خود کار نکنند، همچنان شارژ باتری گوشی آن‌ها به‌سرعت کم می‌شود.

براساس گزارش کاربران در ردیت و انجمن پشتیبانی وب‌سایت اپل، کاربران آیفون 16 می‌گویند که به‌صورت تصادفی، صفحه‌نمایش گوشی آن‌ها فریز می‌شود و دیگر به لمس پاسخ نمی‌دهد یا بسیار کُند عمل می‌کند، سپس آیفون خاموش و روشن می‌شود. همچنین برخی کاربران می‌گویند که وقتی گوشی خود را روی حالت StandBy می‌گذارند، آیفون آن‌ها ریبوت می‌شود.

مدتی قبل نیز اپل برای حل برخی از باگ‌ها و مشکل لمس نمایشگرهای آیفون 16 آپدیت iOS 18.0.1 را منتشر کرد اما ظاهراً حتی پس از نصب آن، مشکلات کاربران حل نشده است.

باگ‌های نمایشگر و خالی‌شدن باتری آیفون 16

برخی از کاربران که مدت کوتاهی پس از عرضه آیفون‌های جدید با اپل تماس گرفتند، توانستند گوشی‌های خود را تعویض کنند، اما این باگ نمایشگر و فریزشدن دوباره برای آن‌ها تکرار شد. تقریباً همه شکایات مربوط به آیفون 16 پرو یا آیفون 16 پرو مکس است؛ به نظر می‌رسد مدل معمولی و پلاس این مشکل را نداشته باشند.

باگ‌های آیفون 16 پرو

از سویی شارژ باتری آیفون‌های 16 پرو و 16 پرو مکس نیز ظاهراً به سرعت کم می‌شود. به گفته کاربران در وب‌سایت اپل، شارژ آیفون آن‌ها حتی در مواقعی که هیچ کاری با آن انجام نمی‌دهند، زود خالی می‌شود. یکی از کاربران می‌گوید:

«آیفون 16 پرو من که کاملاً جدید است، شب تا 85 درصد شارژ می‌شود و حتی 1 ساعت‌ونیم در روز از آن استفاده نمی‌کنم و در آخر می‌بینم شارژ آن خالی شده. AOD روشن است، اما بدون والپیپر؛ تقریبا همیشه هم گوشی را درحالی‌که نمایشگر آن به سمت پایین است، روی میز می‌گذارم. هیچ‌چیزی در پس‌زمینه گوشی فعال نیست و موقعیت‌یاب دائمی گوشی نیز خاموش است.»

ردیت

برخی از کاربران گزارش می‌دهند که پس از نصب iOS 18.0.1 متوجه تخلیه بیش‌ازحد باتری شده‌اند، درحالی‌که برخی دیگر از زمان خود iOS 18 با این مشکل مواجه بوده‌اند.

تخلیه بیش‌ازحد باتری آیفون‌های جدید می‌تواند به دلیل یک باگ اساسی در سیستم‌عامل باشد. اپل تاکنون واکنش خاصی به این شکایات نداشته، اما اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه باشید، باید منتظر آپدیت‌های بعدی اپل بمانید.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋