مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

پاسخ تند ایلان ماسک به دعوت نشدن به اجلاس سرمایه گذاری بریتانیا

پاسخ تند «ایلان ماسک» به دعوت‌نشدنش به اجلاس سرمایه‌گذاری بریتانیا

اقای ماسک به‌دلیل پست‌هایش در شبکه‌های اجتماعی طی شورش‌های ماه گذشته بریتانیا به این اجلاس دعوت نشده است.

«ایلان ماسک»، ثروتمندترین فرد جهان، پس از دعوت‌نشدن به اجلاس بین‌المللی سرمایه‌گذاری دولت بریتانیا، در ایکس به این موضوع واکنش نشان داد. بی‌بی‌سی می‌گوید که او به‌دلیل پست‌هایش در شبکه‌های اجتماعی طی شورش‌های ماه گذشته به این اجلاس دعوت نشده است.

ماسک در واکنش به این موضوع نوشته است:

«فکر می‌کنم تا زمانی که در آنجا افراد پدوفیل محکوم را آزاد می‌کنند تا دیگران را به‌خاطر پست‌های شبکه‌های اجتماعی زندانی کنند، کسی نباید به بریتانیا برود.»

اختلاف ایلان ماسک با دولت بریتانیا

پاسخ تند «ایلان ماسک» به دعوت‌نشدنش به اجلاس سرمایه‌گذاری بریتانیا

طبق گزارش بی‌بی‌سی، پست ماسک به آزادشدن برخی از زندانیان توسط دولت بریتانیا برای کاهش ازدحام بیش از اندازه زندان‌ها در اوایل این ماه اشاره دارد. همچنین به‌دنبال شورش ماه اوت بریتانیا، افرادی به‌دلیل تشویق به آشوب در شبکه‌های اجتماعی به زندان افتادند.

پس از یک نزاع خیابانی با سلاح سرد که در آن سه کودک کشته شدند، خشونت در سراسر بریتانیا گسترش پیدا کرد. در آن زمان، ماسک با انتشار پست‌هایی یک جنگ داخلی را برای بریتانیا پیش‌بینی کرده بود و بارها به نخست‌وزیر آن حمله کرد.

در جریان این شورش، ماسک همچنین به یک تئوری توطئه در مورد ساخت «اردوگاه‌های بازداشت» در جزایر فالکلند برای شورش‌گران بریتانیایی اشاره کرده بود و بعداً پست خود را حذف کرد. در آن زمان، وزیران بریتانیا ادعای او را «کاملاً غیرقابل توجیه» و «بسیار تاسف آور» توصیف کردند.

پاسخ تند «ایلان ماسک» به دعوت‌نشدنش به اجلاس سرمایه‌گذاری بریتانیا
نخست وزیر فعلی بریتانیا

حالا در ماه اکتبر قرار است اجلاس بین‌المللی سرمایه‌گذاری دولت بریتانیا برگزار شود که نخست وزیر «کی‌یر استارمر» امیدوار است بتواند ده‌ها میلیارد پوند از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران جهان دریافت کند.

ایلان ماسک که طی چند وقت گذشته در برزیل نیز با چالش‌هایی مواجه شده بود، در حالی که سال گذشته به این اجلاس دعوت شد، از حضور در آن خودداری کرد. بااین‌حال او ماه نوامبر نقش اصلی نشست هوش مصنوعی را ایفا کرده بود و با «ریشی سوناک»، نخست‌وزیر وقت بریتانیا گفتگو داشت.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋