مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

هدست Meta Quest 3S با قیمت 299 دلار معرفی شد

هدست متا کوئست 3S با قیمت 299 دلار معرفی شد

کوئست 3S جدیدترین هدست واقعیت مجازی متا است که با قیمت ارزان‌تر خود در دسترس افراد بیشتری قرار می‌گیرد.

متا امشب در کنفرانس Meta Connect 2024 از هدست واقعیت ترکیبی جدید خود با نام کوئست 3S پرده برداشت. نکته مهم در این محصول کاهش 200 دلاری قیمت آن نسبت به نسل قبلی است که می‌تواند این دستگاه را در دسترس افراد بسیار بیشتری قرار دهد.

متا کوئست 3S شبیه ترکیبی از کوئست 2 و کوئست 3 به‌نظر می‌رسد، اما بیشتر به کوئست 3 نزدیک است و در واقع آپدیتی برای این دستگاه با قیمت کمتر به‌حساب می‌آید. اگر تابه‌حال هدست کوئست نداشته‌اید، این گزینه می‌توانید برای ورود شما به این دنیا بسیار جذاب باشد.

مشخصات هدست متا کوئست 3S

هدست متا کوئست 3S با قیمت 299 دلار معرفی شد

کوئست 3S از همان قابلیت‌های واقعیت ترکیبی و قدرت کوئست 3 بهره می‌برد. قلب تپنده این دستگاه اسنپدراگون XR2 نسل 2 است. این هدست همچنان از کنترلرهای Touch Plus استفاده می‌کند. اما شارژدهی باتری آن بیشتر از نسل قبلی خواهد بود. متا می‌گوید 3S می‌تواند 2.5 ساعت کار کند، درحالی‌که این عدد برای کوئست 3 معادل 2.2 ساعت است.

هدست متا کوئست 3S با قیمت 299 دلار معرفی شد

بااین‌حال، تفاوت‌ها تنها به همین‌جا محدود نمی‌شود. کوئست 3S اندکی بزرگ‌تر شده است. حسگرهای جلویی آن در دو چیدمان مثلثی قرار گرفته‌اند. همچنین 3S حالا نمایشگری با وضوح پایین‌تر دارد که مشابه کوئست 2 است. میدان دید هدست هم باریک‌تر شده است.

هدست متا کوئست 3S با قیمت 299 دلار معرفی شد

هدست متا کوئست 3S یک دکمه اکشن هم برای جابه‌جایی بین حالت‌های Passthough و Immersive دارد. این کار در کوئست 3 و کوئست پرو با کمک دو بار تپ‌کردن انجام می‌شد، اما حالا دکمه مخصوص خود را دارد.

هدست متا کوئست 3S با قیمت 299 دلار معرفی شد

کوئست 3S متا در مدل مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 299 دلار، در مدل 256 گیگابایتی با قیمت 399 دلار و در مدل 512 گیگابایتی با قیمت 499 دلار عرضه می‌شود. مدل 512 گیگابایتی کوئست 3 در زمان عرضه 649 دلار قیمت داشت. قرار است فروش کوئست 2 و پرو نیز تا انتهای سال 2024 یا زمان اتمام موجودی آن‌ها متوقف شود.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋