همزمان با ده سالگی؛ فیدیبو اولین دوره جوایز کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فیل را برگزار کرد
فیدیبو به زودی روی اپلیکیشن دیجیکالا در دسترس قرار میگیرد.
«فیدیبو»، پلتفرم کتابخوانی الکترونیکی و صوتی، دهمین سالگرد تأسیس خود را با رونمایی از هویت بصری جدید و برگزاری اولین دوره جوایز کتاب الکترونیکی و صوتی فیل جشن گرفت.
به گزارش دیجیاتو، در این مراسم که پنجشنبه گذشته با حضور مدیران، نویسندگان، ناشران و علاقهمندان به کتاب برگزار شد، «امیر بهدانی»، مدیرعامل فیدیبو، داستان شکلگیری این پلتفرم کتابخوانی را روایت کرد. مریم خدادوستان، مدیر برند فیدیبو، نیز داستانی از فرایند ریبرندینگ فیدیبو گفت. به گفته وی، کاربرها چیزی فراتر از کتابفروشی آنلاین میخواستند؛ ازاینرو تصمیم بر این شد که فیدیبو به پلتفرمی برای اتصال تمام کتابخوانهای فارسیزبان تبدیل شود.
فیل نماد جدید فیدیبو
رونمایی از برند جدید فیدیبو با نماد فیل بخش دیگری از این رویداد بود. مریم خدادوستان دراینباره گفت: «فیل را نه به این دلیل که گوشهایش شبیه کاغذ کتاب است، بلکه به این دلیل انتخاب کردیم که حیوانی جسور، فروتن و باهوش است و در قبیله زندگی میکند. فیلی که نماد فیدیبو است، چشمهایش از شادی مطالعه میدرخشد.»
حضور فیدیبو در دیجیکالا
«ندا برادران»، مدیرعامل سابق فیدیبو و مدیرمحصول دیجیکالا، از برنامههای آینده این پلتفرم خبر داد و گفت: «برنامه داریم فیدیبو را در بزرگترین بستر تجارتالکترونیکی ایران، یعنی دیجیکالا، بهطور مشخص قرار دهیم. بهاینترتیب، فیدیبو بهزودی روی اپلیکیشن دیجیکالا جایگاه مشخصی خواهد داشت.
اولین دوره جوایز فیل
همزمان با جشن دهسالگی فیدیبو، اولین دوره جوایز کتاب الکترونیکی و صوتی فیل نیز برگزار شد. این جایزه در بخشهای مختلفی ازجمله پرمخاطبترین نویسنده، ناشر، کتاب و گوینده برگزار شد و براساس آمار بهدستآمده از کاربران به آثار برتر در حوزه کتاب الکترونیکی و صوتی به این شرح اهدا شد:
بخش کتاب الکترونیک
پرمخاطبترین نویسنده داستانی ایرانی: محمود دولتآبادی
پرمخاطبترین ناشر الکترونیکی کودک و نوجوان: انتشارات پرتقال
پاسخ ها