مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

MG Cyberster GT، هدیه صدمین سالگرد موریس گاراژ به دوستداران خودرو

ام جی سایبرستر GT، هدیه صد سالگی موریس گاراژ به خودرودوستان

ام جی سایبرستر GT یک خودرو اسپرت قدرتمند است که با قیمت کمتر از 60 هزار پوند، شتابی در حد خودروهای فراری را ارائه می‌دهد.

ام جی سایبرستر یکی از خودروهای وارداتی جدید بازار ایران است که فرداموتورز قصد عرضه آن را دارد. شرکت بریتانیایی ام‌جی یا موریس گاراژ در آستانه صد سالگی خود است. این شرکت اکنون ام جی سایبرستر GT را به عنوان هدیه یک قرن فعالیت خود معرفی کرده است. ام جی سایبرستر جی‌تی یک خودرو اسپرت قدرتمند است که با قیمت کمتر از 60 هزار پوند، شتابی در حد خودروهای فراری را ارائه می‌دهد.

ام‌جی یکی از برندهای معروف خودروسازی بریتانیا است که در طول تاریخ، خودروهای اسپرت زیادی را روانه بازار کرده است. این شرکت دو دهه اخیر را تحت تملک سایک موتورز چین گذرانده است اما همچنان به عنوان یک برند بریتانیایی، در بازار این کشور محبوبیت دارد.

ام جی سایبرستر GT

ام جی سایبرستر GT یک خودرو جذاب و سرگرم‌کننده است. این خودرو اسپرت دونفره، احتمالا جذاب‌ترین محصولی است که طی دور جدید واردات خودرو به ایران خواهد آمد. سقف تاشونده این مدل و فرم کشیده بدنه، باعث افزایش جذابیت این خودرو برای علاقمندان می‌شوند. درب‌های این خودرو نیز به سمت بالا باز می‌شوند که این موضوع برای مخاطب ایرانی جذاب خواهد بود.

اعداد و ارقام ام جی سایبرستر GT

ام جی سایبرستر جی‌تی بر روی رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی سوار می‌شود که تناسب خوبی با ابعاد بدنه دارند. مدل پرچمدار این خودرو با نام GT شناخته می‌شود که از موتور الکتریکی با حداکثر قدرت 503 اسب‌بخار بهره می‌برد. این نسخه قادر است تا تنها در 3.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتربرساعت برسد. این رکورد 0.2 ثانیه سریع‌تر از شتاب صفرتاصد فراری روما اسپایدر است.

MG

حداکثر سرعت ام جی سایبرستر GT برابر با 201 کیلومتربرساعت است، بنابراین تفاوت قابل توجهی را با حداکثر سرعت سوپراسپرت‌ها در این بخش خواهیم دید. پکیج باتری این خودرو نیز 77 کیلووات ساعت ظرفیت دارد که حداکثر برد آن، 444 کیلومتر خواهد بود. صندوق عقب این خودرو نیز 249 لیتر حجم دارد که برای این خودرو مناسب به نظر می‌رسد. قیمت مدل پرچمدار GT در بریتانیا از 59995 پوند (4.7 میلیارد تومان) آغاز می‌شود.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋