مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

چگونه کد شارژ ایرانسل را وارد کنیم؟

چگونه کد شارژ ایرانسل را وارد کنیم؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که با کارت شارژ سیم‌کارت ایرانسل خود را شارژ می‌کنید، دانستن کد وارد کردن شارژ ایرانسل می‌تواند مفید باشد.

این روزها با پیشرفت فناوری، شارژ کردن سیم کارت به سادگی هرچه تمام‌تر انجام می‌شود. یکی از روش‌های پرطرفدار و آسان برای خرید شارژ، استفاده از کارت شارژ است. برای استفاده از این روش، تنها کافیست به نزدیک‌ترین خودپرداز مراجعه کرده و پس از وارد کردن کارت بانکی، گزینه خرید شارژ را انتخاب کنید. سپس با تعیین مبلغ مورد نظر، کد شارژ مخصوص ایرانسل یا سایر اپراتورها را دریافت خواهید کرد. در ادامه این مطلب نحوه شارژ ایرانسل با استفاده از این کد ۱۲ یا ۱۶ رقمی را به شما خواهیم گفت.

نحوه شارژ ایرانسل با رمز

خرید کارت شارژ فیزیکی یکی از روش‌های قدیمی اما همچنان پرطرفدار برای افزایش اعتبار سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل است. این کارت‌ها را می‌توان از فروشگاه‌ها، دستگاه‌های خودپرداز و یا پایانه‌های فروشگاهی تهیه کرد. هر کارت شارژ حاوی یک کد ۱۲ یا ۱۶ رقمی منحصر به فرد است. برای استفاده از این کد، مشترکین باید یک کد دستوری مشخص را در تلفن همراه خود وارد کنند.

برای شارژ سیم‌کارت ایرانسل با رمز، از طریق گوشی همراه خود، کد #شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۱* را وارد و سپس دکمه تماس را بزنید. پس از چند ثانیه، اعتبار سیم‌کارت شما به اندازه مبلغ کارت شارژ افزایش می‌یابد و پیامک تایید آن را دریافت خواهید کرد.

نحوه شارژ ایرانسل

بر اساس اعلام شرکت ایرانسل، استفاده از این روش شارژ، مبلغ ۵۰ تومان هزینه دارد که از اعتبار شارژ شده کسر می‌شود.

نحوه زدن شارژ ایرانسل شگفت‌انگیز

ایرانسل با ارائه سرویس شارژ شگفت‌انگیز، نوید یک تجربه متفاوت از شارژ سیم‌کارت را به کاربران خود می‌دهد. با استفاده از این سرویس، مشترکان اعتباری می‌توانند تا ۲۵ درصد اعتبار هدیه بیشتر از مبلغ شارژ خریداری شده دریافت کنند.

برای بهره‌مندی از این سرویس، کافی است پس از خرید کارت شارژ، کد آن را به همراه کد دستوری ویژه شارژ شگفت‌انگیز (#شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۴*) وارد نمایید. به عنوان مثال، با شارژ ۵۰۰ تومانی، علاوه بر اعتبار اصلی، ۵۰۰ تومان هدیه نیز دریافت خواهید کرد.

توجه داشته باشید که اعتبار هدیه دریافتی دارای محدودیت زمانی است. بسته به مبلغ شارژ، این مدت از ۵ تا ۲۰ روز متغیر خواهد بود. پس از پایان این مدت، اعتبار هدیه به طور کامل از حساب شما کسر می‌شود.

مبلغ اصلی شارژ (ریال)شارژ دریافتی (ریال)مدت زمان اعتبار شارژ هدیه (روز)
۵۰۰۰۰۵۵۰۰۰۵
۱۰۰۰۰۰۱۱۵۰۰۰۷
۲۰۰۰۰۰۲۵۰۰۰۰۱۵
۳۰۰۰۰۰۳۹۰۰۰۰۲۰

جمع‌بندی

در دنیای پرهیاهوی امروز، شارژ سیم‌کارت دیگر دغدغه بزرگی نیست. با پیشرفت فناوری، روش‌های متنوعی برای افزایش اعتبار سیم‌کارت ارائه شده است. یکی از ساده‌ترین و محبوب‌ترین این روش‌ها، استفاده از کارت‌های شارژ است. در این مطلب به شما نحوه شارژ ایرانسل با استفاده از کارت شارژ را آموزش دادیم.

نحوه شارژ ایرانسل با رمز چگونه است؟

برای شارژ سیم‌کارت ایرانسل با رمز، از طریق گوشی همراه خود، کد #شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۱* را وارد و سپس دکمه تماس را بزنید.

شارژ شگفت‌انگیز ایرانسل چیست؟

با استفاده از شارژ شگفت‌انگیز، مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند تا ۲۵ درصد اعتبار هدیه بیشتر از مبلغ شارژ خریداری شده دریافت کنند.

چگونه شارژ ایرانسل شگفت‌انگیز بگیریم؟

کافی است پس از خرید کارت شارژ، کد آن را به همراه کد دستوری #شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۴* وارد نمایید.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋