مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

مشخصات و قیمت Xiaomi 14T و 14T Pro فاش شد

مشخصات و قیمت شیائومی 14T و 14T پرو افشا شد

شیائومی 14T و 14T پرو به دوربین سه‌گانه و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی مجهز می‌شوند.

گوشی‌های شیائومی 14T و 14T پرو تأییدیه NBTC را گرفته‌اند و به‌زودی معرفی می‌شوند. اما مشخصات فنی و قیمت این گوشی‌های هوشمند برملا شده است.

مشخصات فنی و قیمت شیائومی ۱۴ تی

طبق گزارشی جدید، شیائومی 14T به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن 1.5K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز می‌شود. حداکثر روشنایی نمایشگر این محصول به ۱۶۰۰ نیت می‌رسد که البته هنگام پخش محتوای HDR، روشنایی ۴۰۰۰ نیت هم دارد. این پنل از گاموت رنگی DCI-P3، دالبی ویژن و +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

قدرت این گوشی هوشمند را تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا تأمین می‌کند که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. شیائومی ۱۴ تی مجهز به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند.

طبق گزارش اخیر، شیائومی 14T دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال خواهد داشت. این دستگاه به دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۴ برابری و دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی نیز مجهز می‌شود. علاوه‌براین، باید منتظر استفاده از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی باشیم. شیائومی 14 تی با قیمت ۶۴۹ یورو روانه بازار می‌شود.

مشخصات فنی و قیمت شیائومی 14T پرو

مشخصات و قیمت شیائومی 14T پرو

شیائومی 14T پرو از نمایشگر یکسان با مدل استاندارد بهره می‌برد. بااین‌حال شیائومی برای این گوشی هوشمند به سراغ چیپ قدرتمندتر دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس می‌رود و در مدل ۱۴ تی پرو از ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این محصول احتمالاً باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی خواهد داشت همچنین از استاندارد IP68 پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی 14 تی پرو هم دوربین اصلی سه‌گانه خواهد داشت. دوربین اصلی این محصول ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دریچه دیافراگم f/1.62 خواهد بود. شیائومی برای این گوشی از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری استفاده خواهد کرد. درنهایت با دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روبه‌رو خواهیم شد.

شیائومی 14T پرو احتمالاً با قیمت پایه ۸۹۹ یورو روانه بازار می‌شود. انتظار می‌رود ماه آینده میلادی جدیدترین گوشی‌های سری T‌ شیائومی معرفی شوند.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋