مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

برای دسترسی به Apple Intelligence دیگر نیازی به تنظیم منطقه دستگاه در ایالات متحده ندارید

برای دسترسی به Apple Intelligence دیگر نیازی به تنظیم منطقه دستگاه روی ایالات متحده نیست

اکنون کاربران برای دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل فقط باید سیری را روی زبان انگلیسی ایالات متحده تنظیم کنند.

اپل برای دسترسی به هوش مصنوعی Apple Intelligence که هنوز در مرحله بتا قرار دارد، از کاربران می‌خواهد تا منطقه دستگاه خود را روی ایالات متحده تنظیم کنند. بااین‌حال، اکنون به‌نظر می‌رسد که غول فناوری در حال کنارگذاشتن این الزام است.

با انتشار سومین نسخه بتای iOS 18.1 و macOS 15.1 که روز چهارشنبه برای توسعه‌دهندگان منتشر شدند، اپل در یادداشت‌های مربوط به این نسخه اعلام کرده که کاربران برای دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی باید سیری را روی زبان انگلیسی ایالات متحده تنظیم کنند. پیش از این از کاربران خواسته شده بود تا منطقه دستگاه خود را روی ایالات متحده تنظیم کنند.

دسترسی راحت‌تر به هوش مصنوعی اپل

برای دسترسی به Apple Intelligence دیگر نیازی به تنظیم منطقه دستگاه روی ایالات متحده نیست

9to5Mac در گزارش خود تایید می‌کند که اکنون با تغییر زبان سیری و زبان دستگاه به انگلیسی ایالات متحده و بدون نیاز به تغییر تنظیمات مربوط به منطقه دستگاه، می‌توان به ویژگی‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence دست پیدا کرد. تغییر منطقه دستگاه می‌تواند روی مواردی از جمله قالب شماره تلفن و تقویم تأثیر بگذارد.

هرچند ویژگی‌هایی مانند خلاصه‌سازی و ابزارهای نوشتن همچنان فقط به زبان انگلیسی کار می‌کنند، اما افرادی که در ایالات متحده زندگی نمی‌کنند اما قصد استفاده از ویژگی‌های Apple Intelligence را دارند، از این تغییر استقبال خواهند کرد. البته کاربران اتحادیه اروپا و چین هنوز نمی‌توانند Apple Intelligence را فعال کنند.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که الزامات سخت‌افزاری هوش مصنوعی Apple Intelligence تغییر نکرده است و همچنان به یک آیفون 15 پرو یا مدل‌های جدیدتر، یا آیپد و مک با تراشه M1 یا مدل‌های جدیدتر نیاز دارید.

همچنین با این آپدیت اپل ویژگی با نام Clean Up را برای کاربران خود ارائه کرده است که از طریق آن با قدرت هوش مصنوعی می‌توان اشیاء ناخواسته یک تصویر را حذف کرد.

در حالی که iOS 18 و macOS Sequoia ماه آینده برای عموم کاربران عرضه خواهند شد، اما Apple Intelligence تا ماه اکتبر در دسترس نخواهد بود.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋